Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
115pk (krukas) op een drooggewicht van 163kg is toch niet mis lijkt me?
Eenvoudigste manier om meer vermogen te krijgen is een 750 motorblok er in steken.
wat die mensen bedoelen is dat je (veel) meer wint met betere vering e.d. dan meer vermogenlach maar, ik ben tenminste eerlijk over men tijd.
ne 600 van 10jaar oud met 105pk denk dat ge al goed moogt duwen ze.
heb nog maar 5 keer gereden op circuit en rij nog maar 1 jaar met moto.
dus...
Is dat omgerekend naar de krukas of zijn dat achterwiel pk's ?op testbank met powercomm 105pk niet meer
Is dat omgerekend naar de krukas of zijn dat achterwiel pk's ?
Wou je zeggen dat ik niet eerlijk ben over mijn tijd?lach maar, ik ben tenminste eerlijk over men tijd.
ne 600 van 10jaar oud met 105pk denk dat ge al goed moogt duwen ze.
heb nog maar 5 keer gereden op circuit en rij nog maar 1 jaar met moto.
dus...
Van polijsten word en eerder slechter dan beter.
Door de ruwe wand mengt het mengsel beter.
Wou je zeggen dat ik niet eerlijk ben over mijn tijd?
Ga eerst eens leren rijden, voordat je gaat miepen over meer vermogen.
En dure vering kopen heb je geen zak aan als je het niet (goed) afsteld.
Punt.
Wees maar niet bang, dat beestje komt heus wel mee. Het ligt eerder aan de kwaliteiten van de piloot die erop zit.
Het verschil is zo'n 12,5 %Denk op achterwiel maar weet niet zeker. Wat is het verschil?
Een IRC of Dynojetquickschifter heeft er daar iemand goeie ervaring mee?
Of koop ik beter een HM QS die wat duurder is? (dubbel zo duur!)
lees het topic eens door en reageer dan nog eens(niet lullig bedoelt)wa weet ik nu wat je tijd is?
Breekt ge alle beginners zo af amai zijt ge zo goe?
Ts,
Pm me ik kan je helpen!
Mijn neef doet motortuning zo lang dat hij het zelf niet meer weet!
Last nog een Busa getuned met een staandaard blok(dus geen bigbore) met stock luchtfilter en geen P.C met een muzzy uitlaat met een flinke deuk in de voorbocht en met een verlengde achterbrug...Resultaat 24pk winst uitgehaalt van 173pk naar 197 op het achterwiel er kon zeker nog 4 a 6pk bij maar meneer Hoegee hield snel voor gezien na 2 runs! dit 2 weken terug Hoegee was niet zo blij met onze busa omdat hij flink vragen ging stellen wat wij geen zin in hadden... Het is een nieuwe manier van tunen en met flink wat rekenwerk.
Pm me maar........
Nefty
Ik kan nog maar net met mijn 600 een beetje handelen.
haha leuke zeik reacties, en ik ben het met jullie eens; beter er vanaf blijven of voor veel geld LATEN doen, maar het is niet stom wattie voorstelt.
Een voorbeeld: Principles of porting an engine and big valve conversions
Bedankt gasten voor de reacties de kop zit er intussen al een 3 tal maanden weer op,
kleppen gerodeerd en afgesteld en porting. heeft me samen een 90euro gekost.
22 voor gereedschap om de kleppen te lossen, met pasta om te roderen en 70 voor koppakking. Is inderdaad veel werk voor de 5 pk's die ik maar bij heb, totaal van 113pk's.
Maar dit terzijde, nu weet ik hoe het moet en ken ik m'n moto wat beter. Is leuk om es te doen.
Maar je haalt et niet weg? BijzonderEn nou heb je genoeg gespamd.