Nee, het was andersom.Tinus op sien Norton en Bertus op de BSA.................
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nee, het was andersom.Tinus op sien Norton en Bertus op de BSA.................
Nee, het was andersom.
Lekker handig als je eens langs een flitskast rijd.Hahaha ik rij op een motor zonder snelheidsmeter, fietscompjoetert al 2 jaar stuk en nog niet vervangen.
Ja, je hebt gelijk: Andersom!Nee, het was andersom.
Dit is Motorforum, niet Lord of the Rings
Dat is uiteraard wat jij er van vindt.100 is op veel snelwegen ook belachelijk, net als de 60km zones op het platteland.
Hou op man, nog eventjes en je moet overal 60 op het platteland, volkomen belachelijk!Dat is uiteraard wat jij er van vindt.
Er zijn ook mensen die aan het verkeer deelnemen waarvoor 100 en 60 hard zat is. En kom niet met 'dan moeten ze hun rijbewijs maar inleveren, ze zijn een gevaar op de weg'. Sommige mensen stappen op de motor omdat het een passie of doel op zich is, andere stappen in de auto om zichzelf te verplaatsen om ergens te komen wat voor hun belangrijk is.
Ik ontken niet dat het op veel plekken veilig harder kan. Maar het verschil met mensen die dat niet kunnen of willen wordt te groot. Als je hard wil rijden op een circuit ga je ook rijden in een klasse die voor jou geschikt is toch?
Ja, zo heb ik ooit met de auto op de A1 een boete gehad van 19km/h te snel.Gisteravond een frame weggebracht naar de straler in Hillegom.
Kon geen wijs uit hoe hard ik nu mocht rijden op de A4.
100, ok, oh wacht, het is na 19:00 uur..
Of toch niet, zie geen borden, oh, toch wel.
Terugweg idem, opeens was 100 ook na 19:00 de max.
Was erg verwarrend!
Nu kom ik soms drie keer per dag op de A4 ri Amsterdam v.v, maar dan begrensd op 83 k./h, dus kijk nooit naar de borden .
Ja, zo heb ik ooit met de auto op de A1 een boete gehad van 19km/h te snel.
Je weet dat daar traject-controle is en dat je dus altijd wordt gepakt. Dan ga je niet te snel rijden. Is voor mij iig niet. Beetje dom!
Hier 100 dan weer 120 dan alleen 100 na 19.00h, je kan/ kon er geen touw aan vastknopen.
Later heb ik dat traject nog eens gereden en alle snelheidsborden gevolgd. Het klopte 't idd wel.
Ben je net effe de radio aan het afstellen dan mis je al een bord...........
Normaal als je aan het gassen bent en je wordt geflitst, dan moet je niet zeiken. Je neemt bewust 't risico. Niet lullen maar dokken!
Maar met iedere paar 100m een andere snelheid, die dan ook nog wijzigt met het tijdstip, daar word je helemaal gek van!
Eigenlijk meestal zelfs op mijn fiets
In de bebouwde kom hou ik me wel redelijk aan de snelheid ( behalve op de 30 km zones , dat is gewoon een belachelijke snelheid
Gisteravond een frame weggebracht naar de straler in Hillegom.
Kon geen wijs uit hoe hard ik nu mocht rijden op de A4.
100, ok, oh wacht, het is na 19:00 uur..
Of toch niet, zie geen borden, oh, toch wel.
Terugweg idem, opeens was 100 ook na 19:00 de max.
Was erg verwarrend!
Nu kom ik soms drie keer per dag op de A4 ri Amsterdam v.v, maar dan begrensd op 83 k./h, dus kijk nooit naar de borden .
Het is mijn inziens een verdienmodel.
kom maar op met de discussie
Laat me niet lachen met veiligheid op de A2Natuurlijk is het een verdienmodel.
Camera's dragen echt wel bij aan de veiligheid maar ze zorgen voor veel te veel geld in het laatje.
Misschien moet ik naar ergens in Venezuela verhuizen ofzo om al deze onzin te ontsnappen.
Laat me niet lachen met veiligheid op de A2
Dat je op die vliegveld-brede baan maar 100 mag rijden. Al rijd je daar 200, dan doe je nog niemand kwaad!
Maar dat de woonwijken tegenwoordig tot in de berm van de snelweg worden gebouwd mogen we nu door herrie en uitstoot niet sneller dan 100.
Toen ik kleine jongen was bij mijn vader in de auto, was er tussen Lage Weide Utrecht en Amstelbrug Amsterdam nog alleen weiland.
Venezuela is mss niet het goede voorbeeld om te gaan wonen.
Vreten is er niet en voor medicijnen (die ikzelf NOOIT gebruik) moet je naar het buitenland.
Hilversum heeft een camera die het meest opbrengt van heel nederland,je kom je van de a27 met een lekker gangetje en je bent de klos
Nu hebben ze op het wegdek staan max 50 km misschien krijgt de camera dan meer rust
De A2 is een goed voorbeeld van kas spekken. Bij slecht overzichtelijke kruispunten op 80-wegen (waarbij de aankomstsnelheid dus ook 80 is) kunnen camera's wel de veiligheid bevorderen. Alleen al vanwege het ontmoedigen van gas bij geven om het gele licht nog te halen terwijl alles voorbij de 60 het onmogelijk maakt om een goeie inschatting te maken van links-rechtskomend verkeer op dit kruispunt. Ik haat camera's en snelheidscontroles net zoveel als iedere andere weggebruiker, maar op sommige locaties zal ik hun aanwezigheid volledig verdedigen.
Maarja, voor die enkele verstandig geplaatste camera, staan er tien op plekken dat niet anders bestempeld kan worden dan autootje pesten.
En ja, ik ben op de hoogte van het sociaal-politieke landschap in Venezuela
Precies dat soort camera's behoren onthoofd te worden per slijptol.
Onverdedigbaar. Stond er een paar jaar geleden niet zo eentje bij het stoplicht in Den Haag de A12 afkomend? Of Wassenaar? In ieder geval werd je geflitst terwijl je afremt van 120 terug naar stilstand, en de camera was zo gepositioneerd dat je boven de 50 werd gepakt met gas los.
Dergelijke naai streken worden lang niet hard genoeg afgestraft door het volk. Waarom kost zoiets de minister van verkeer en waterstaat nooit de kop?