hoe verslavend is motorrijden?

hoe verslaafd ben jij

  • jij bent een eikel zonder leven

    Stemmen: 11 35,5%
  • ik ben ook een eikel zonder leven

    Stemmen: 16 51,6%
  • motoren boeien mij niet, wat doe ik hier?

    Stemmen: 4 12,9%

  • Totaal aantal stemmers
    31

baka

MF veteraan
29 mrt 2002
8.280
2
Hoorn (Noord Holland)
Doordat ik in de belgische ardennen en de eifel nogal tekeer ben gegaan is mijn motorje een beetje op. Nieuwe keting en tandwielen, voorband, achterband, kleppen stellen, nokkenassen vervangen, remschoentjes vervangen etc.
Nu heb ik al een tijdje de financiele middelen niet om hem te fixen en met deze motor is het onverantwoord rijden. Dus sta ik al bijna 2 weken stil, en nu besef ik pas hoe verslaafd ik ben. Ik weet niets te doen en in gedachten schuif ik steeds weer naar de motor. Ik kan niet wachten tot ik hem weer gefixt heb.
Ben ik nou gewoon een eikel zonder leven die alleen maar een motor heeft of zijn er anderen als ik?
 
:^ kan nu ook 6 maandjes niet rijden :X . Maar afkicken van motorrijden is moeilijker dan stoppen met roken O-) .

Nu maar hopen dat die 6 maandjes snel voorbij zijn })
 
verslavend hoezo?????? :9~ , is alleen maar dagelijks hier in huis een terugkerend gespreks onderwerp!!! ;) gaan we wel of gaan we niet???? :] en als we niet gaan dan heb je altijd nog mf of gewoon lekker surfen op het internet en plaatjes kijken!!
maar daarnaast leven we ook nog...........dus t'gaat prima samen!!! :+
 
Ik heb 5 maanden zonder moeten doen na een operatie aan de knie, maar vandaag eindelijk weer eens gereden, heerlijk :} :} :} :}
 
Ik heb nu al 2 maanden niet gereden... nouja, 1 keer een kwartiertje. Wordt redelijk gestoord van mezelf. Grote kans dat ik 'volgend seizoen' ( :r term) pas weer een nieuwe motor heb. Da's dus nog een maand of 4 of 5 wachten. Snel even een tijdelijke andere hobby zoeken.... een vriendin misschien? ;)
 
Da's dus nog een maand of 4 of 5 wachten. Snel even een tijdelijke andere hobby zoeken.... een vriendin misschien? ;)


Een tijdelijke vriendin? :? lekkur ben jij :+ duzzz als de motor er weer is dan dumpen die hap?
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan