hoe vlot pak jij rotterpolderplein

Van de week even gekeken: met 70, 3/4 rond, vanuit stilstand. En dat voelde vrij snel, maar daarbij moet vermeld worden dat ik niet zo goed kan rijden :]
F650GS.
 
Laatst bewerkt:
Was daar vanmorgen bijna het haasje :( Ik kwam vanuit Halfweg om linksaf de A9 op te gaan en het was helemaal leeg , Dus ik kon redelijk vlot de bocht in O-)
Toen ik na de bocht naar rechts wilde stond het stoplicht voor mij al op groen dus hoefde ik niet in te houden zoals meestal :)
Op het moment dat ik rechtop kom en weer rechts naar beneden duik voor de bocht naar rechts komt er achter de vangrails een Groene Polo tevoorschijn die met hoge snelheid ff vol door Rood knalt :( :( :(
Het scheelde echt een gespleten schaamhaartje of ik was er vol in gedoken :(
Toen ik hem toeterend inhaalde keek hij me aan of ie water zag branden :o :?
Ik heb mijzelf nog net op tijd kunnen inhouden om zijn spiegel er af te trappen O-)
Danny :W :]
 
Was daar vanmorgen bijna het haasje :( Ik kwam vanuit Halfweg om linksaf de A9 op te gaan en het was helemaal leeg , Dus ik kon redelijk vlot de bocht in O-)
Toen ik na de bocht naar rechts wilde stond het stoplicht voor mij al op groen dus hoefde ik niet in te houden zoals meestal :)
Op het moment dat ik rechtop kom en weer rechts naar beneden duik voor de bocht naar rechts komt er achter de vangrails een Groene Polo tevoorschijn die met hoge snelheid ff vol door Rood knalt :( :( :(
Het scheelde echt een gespleten schaamhaartje of ik was er vol in gedoken :(
Toen ik hem toeterend inhaalde keek hij me aan of ie water zag branden :o :?
Ik heb mijzelf nog net op tijd kunnen inhouden om zijn spiegel er af te trappen O-)
Danny :W :]
Volgende keer de spiegel der gewoon aftrappen. (in gedachten, als je het echt doet ben jij weer et haasje enzo.) Idioot en walgelijk gedrag. Wat een randdebiel.

Maar heb het daar al vaak genoeg meegemaakt. Roodlicht schijnt niet voor iedereen dezelfde betekenis te hebben.
 
Laatst bewerkt:
Das eerder de regel dan een uitzondering dat er op Rotterpolderplein door rood gereden wordt.

Komt volgens mij doordat de verkeerslichten aardig krap zijn afgesteld, en aangezien je daar 50 mag deze dus ook op 50 zijn afgesteld c.q. een minder lange geel tijd hebben, waardoor mensen zich nog wel eens kunnen 'vergissen' als ze sneller dan 50 rijden. En tja dan komen ze ook aardig hard door rood, altijd extra opletten door op Rotterpolderplein... Echt, de keren dat er iemand niet door rood reed heb ik minder vaak meegemaakt dan iemand die wel nog even rood pakt.
 
Ben er al een tijd niet geweest binnenkort maar weer eens een MFA ritje die kant op en wij nemen de spiegels wel mee ik in ieder geval :)
_O-
 
A) Ik rij er één keer per week overheen ca 110 op de teller (toegestaan 100km/h), één keer per week neem ik hem driekwart, op 90-100 km/h (toegestaan 100 km/h)
B) Ik rij een V-Strom 650, En eerlijk is eerlijk, die kanten erg gemakkelijk. Wel altijd goed opletten voor olie, er rijden nogal wat lekkende vrachtwagentjes richting de Waarderpolder (industrieterrein).

Er zijn ook dagen dat ik niet sneller ga dan 70 km/h, Zeker als het regend wil het nog wel eens onberekenbaar zijn. Rijden met je verstand is dan het advies

O- Ja ik had hier overigens ergens gelezen dat Stoer doen niet Stoer was... Vond ik wel een mooie.

Negeer deze hele reactie dus maar.

Genegeerd :P
 
Ik pak Rottepolderplein altijd in 1 uur en 20 minuten.
Zo lang duurt het voor ik van thuis op het Rottepolderplein ben. :P
 
A) Ik rij er één keer per week overheen ca 110 op de teller (toegestaan 100km/h), één keer per week neem ik hem driekwart, op 90-100 km/h (toegestaan 100 km/h)
B) Ik rij een V-Strom 650, En eerlijk is eerlijk, die kanten erg gemakkelijk. Wel altijd goed opletten voor olie, er rijden nogal wat lekkende vrachtwagentjes richting de Waarderpolder (industrieterrein).

Er zijn ook dagen dat ik niet sneller ga dan 70 km/h, Zeker als het regend wil het nog wel eens onberekenbaar zijn. Rijden met je verstand is dan het advies

O- Ja ik had hier overigens ergens gelezen dat Stoer doen niet Stoer was... Vond ik wel een mooie.

Negeer deze hele reactie dus maar.
Er overheen mag je 120 hoor :+
Er onderdoor 100 :+ (sinds kort, heeeeel irritant)
 
Vandaag met koekblik 130 er over heen richting holendrecht
Ook met winterbanden :')
 
Er overheen mag je 120 hoor :+
Er onderdoor 100 :+ (sinds kort, heeeeel irritant)
ja welke idioot dat nou weer bedacht heeft, normaal als je van de a9 kwam was dat het laatste stukje knallen naar haarlem. zal wel weer van die groenlinks mileumaffia zijn, nou heb je allemaal van dat tuig op de linkerbaan dat 100 rijd :(
 
Het laatste stukje naar haarlem knallen is nu zoieso een suicidepoging met die " nieuwe weg" die er tijdelijk ligt!!! 1 op de 5 kratten blijft daar binnen z'n eigen baan, de rest doet pogingje over die betonrand heen te drukken!!!
 
Het laatste stukje naar haarlem knallen is nu zoieso een suicidepoging met die " nieuwe weg" die er tijdelijk ligt!!! 1 op de 5 kratten blijft daar binnen z'n eigen baan, de rest doet pogingje over die betonrand heen te drukken!!!
Mensen vinden bochten eng blijkt het ja.
Je kan daar met ver over de 100 door heen knallen, zelfs met koekblik. Kwestie van kunnen sturen.
Toch lukt het de meeste nog niet eens met de daar toegestane snelheid van 50 in de baan te blijven. En toeter je naar ze omdat ze je de muur indrukken gaan ze kwaad worden alsof jij degene bent die iets fout doet. :r
 
Das eerder de regel dan een uitzondering dat er op Rotterpolderplein door rood gereden wordt.

Komt volgens mij doordat de verkeerslichten aardig krap zijn afgesteld, en aangezien je daar 50 mag deze dus ook op 50 zijn afgesteld c.q. een minder lange geel tijd hebben, waardoor mensen zich nog wel eens kunnen 'vergissen' als ze sneller dan 50 rijden. En tja dan komen ze ook aardig hard door rood, altijd extra opletten door op Rotterpolderplein... Echt, de keren dat er iemand niet door rood reed heb ik minder vaak meegemaakt dan iemand die wel nog even rood pakt.

Als je vanaf driemeerenweg Richting RPP gaat, vooraan bij het stoplicht staat en hem helemaal neemt (4e afslag bedoel ik dan) met een kilometer of 100 dan heb je meestal groen helemaal rond, langzamer is het 2e stoplicht rood :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan