Hoe zet jij je motor altijd neer?

Tegen de banden en dan gelijk door naar binnen.
Anders wordt de koffie koud.

full
 
hmmm, ik stap gewoon af en gebruik geen jiffy of bok. :?









is heel gewoon bij het rijden van een motor met zijspan *O* _O-
 
Ondersteboven in de kliko

of

Plat onder 't bed

of

Op 't bergzoldertje van de schuur.

of

Op de bok naast de geit

of

Bij gebrek aan jiffy , hang ik em in de SM kamer in de takels.

[flame modus] Wat een &*%^$ ONZIN topic [/flame modus]
 
Tja bij gebrek aan n lantaarnpaal in mn voortuin, me pa een grondanker laten maken voor n fles cognac :P

In NL terugekomen een kinky kleurtje gekocht bij de Gamma, stoeptegel eruit en volstroten met beton......

Vrouwtje was t met alles eens behalve de kleur _O- maar is fluor en licht mooi op in t donker als k s'avonds aan kon rijden.... :]


full
 
Hmmzz hoé zet ik hem neer, stilstaand :+ *of de jiffy want ik heb nix anders -O- :W
 
Tja bij gebrek aan n lantaarnpaal in mn voortuin, me pa een grondanker laten maken voor n fles cognac :P

In NL terugekomen een kinky kleurtje gekocht bij de Gamma, stoeptegel eruit en volstroten met beton......

Vrouwtje was t met alles eens behalve de kleur _O- maar is fluor en licht mooi op in t donker als k s'avonds aan kon rijden.... :]


[afbeelding]


Ik neem aan dat de kabouter 's nachts ook een oogje in het zeil houdt? :+
 
ik weet het nog niet wat ik ga gebruiken de bok of de jiffie, ik kijk wel als de zijwieltjes er af zijn en ik zonder kan rijden
 
Tja bij gebrek aan n lantaarnpaal in mn voortuin, me pa een grondanker laten maken voor n fles cognac :P

In NL terugekomen een kinky kleurtje gekocht bij de Gamma, stoeptegel eruit en volstroten met beton......

Vrouwtje was t met alles eens behalve de kleur _O- maar is fluor en licht mooi op in t donker als k s'avonds aan kon rijden.... :]


[afbeelding]

Leuk bedacht , maar degelijk??
Vindt de boog tamelijk hoog , en t materiaal vrij dun..
 
Leuk bedacht , maar degelijk??
Vindt de boog tamelijk hoog , en t materiaal vrij dun..

Materiaal is sterk genoeg om t divegilde andere kant op te laten kijken, maar als ze iets mee willen nemen nemen ze t toch mee....
Enne t zit al aardig diep in de grond, hier een piccie van t origineel toen t net gemaakt was v/d zomer.....


full
 
Ik heb er maar één probleem mee. Dat materiaal is vrij simpel te knippen. Als je het overal even dik had gemaakt, kan de bek van een betonschaar er niet omheen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan