Hoeveel bekeuringen tot nu tot dit jaar?

vtx

MF veteraan
19 aug 2002
1.333
0
Geleen
Zo, ik wilde toch wel eens weten hoeveel bekeuringen iedereen tot nu toe heeft gehad dit jaar.

Zelf heb ik gelukkig pas 1-tje gehad, en dat was een kleintje. Iets 28 euro ofzo.
 
heb nog geen motor maar heb in 3 jaar al 70.000 km gereden met de auto en nog geen enkele bekeuring.. en nee.. ik heb geen detector..
ik heb er gewoon een goed oog voor :)
 
Nog niets ontvangen......

Ben wel altijd bang dat je 3 maanden na een dagje rijden ineens een stapeltje binnen krijgt. Ik vind eigenlijk dat een bekeuring binnen een week op je mat hoort te liggen. Paar jaar geleden reed ik iedere morgen over een stuk vluchtstrook, kreeg ik 3 maanden later een bon op de mat. Toen kneep ik hem behoorlijk dat ik er misschien nog tig achteraan zou krijgen voor dezelfde overtreding....... was gelukkig niet zo , maar toch... was ff zweten
 
Nog niets ontvangen......

Ben wel altijd bang dat je 3 maanden na een dagje rijden ineens een stapeltje binnen krijgt. Ik vind eigenlijk dat een bekeuring binnen een week op je mat hoort te liggen. Paar jaar geleden reed ik iedere morgen over een stuk vluchtstrook, kreeg ik 3 maanden later een bon op de mat. Toen kneep ik hem behoorlijk dat ik er misschien nog tig achteraan zou krijgen voor dezelfde overtreding....... was gelukkig niet zo , maar toch... was ff zweten

Dat ken ik. Laats met Koz lekker op de mergelland route 'goed door gereden' O-)
Hoor je later dat ze die dag flink hebben staan controleren. Tot nu toe nog niks ontvangen, maar tis pas 2 of 3 weken geleden....
 
Eentje dit jaar. Op de Ring A10 148 km/u na correctie (is 170 op mijn teller). Dat kost 273 euro

:(
 
Twee weken geleden nog net op tijd een driepootje, met zo'n zwart beulskapje op, gezien en vol op de rem gaan hangen ... Nu maar hopen dat het op tijd was :?

Verder is de score nog steeds 0 :)
 
Uhm 5 jaar lang nix gehad met de motor en dit jaar uhm 5 achter elkaar.....
:X en ik zei altijd dak nooit een bekeuring kreeg, altijd netjes afgeklopt op ongeverft hout maar ja inees stromen ze binnen
 
Ik heb gisteren mijn eerste boete voor de motor gekregen |(

77 km/h waar je 70 mag. Valt op zich mee, maar het was bij wegwerkzaamheden. Dus dan wordt het meteen €50,- :(
 
Ik gok 2. :(

1x met 60 km te hard geflitst
1x door rood en te hard

Heb nog niets gezien, maar weet 100% zeker dat ik geflitst ben.
 
Eentje van € 68 en eentje van € 245 en misschien ben ik 2 dagen geleden geflits terwijl ik inhaalde.
Ik zag de flits auto te laat maar heb geen flits gezien.
 
dit jaar nog niets binnen gehad. Het cjib spaarpotje waar elke maand geld ingaat begint vol te worden :]
 
nul op de brommert, 1 met koekblik (74 op de Kennedylaan, €28) op 12 jaar tijd!

Ik verwacht er binnenkort wel een trouwens, maar da's ook een €28 op de N50.
 
Nog niks, wel 2 voor de auto, uit 1999 en die ga ik nu pas betalen. Deze waren voor de auto, na een gang naar de kantonrechter (nooit de bekeuringen en aanmaningen mogen ontvangen destijds, de deurwaarder wist mij wel te vinden daarentegen) heb ik alleen de originele boetes hoeven betalen. Niet de verhogingen ,deurwaarders- en proceskosten, die zijn dus voor het CJIB :) !
 
Pas geleden, ik had mijn motor pas een paar uur. Effe met een maat rijden die altijd wat doorrijdt. Scheurt ie weg, ikke netjes 80. Denk ik effe bijhalen om weer rustig door te gaan, flits!! Hij 160 (waar 80 mag) en ikke zoiets van 110, maar nog niks binnen. Ik zag geen flits bij hem, was net op de teller aan het kijken |( Is dit een record om na drie/vier uur je motor te hebben geflitst te worden?

Gr. Pommes
 
Sinds vandaag 3

1x 57€ (voor over de stoep rijden)
1x 91€ (72 binnen de "bebouwde kom")
1x 245€ (42 te hard op de snelweg)
 
Terug
Bovenaan Onderaan