Hoeveel bekeuringen tot nu tot dit jaar?

Vier Stuks.

Drie maal snelheid met koekblik. Geflitst voor EUR 63,00, geflitst voor iets in de buurt van EUR 80,00 en nog één maal staande gehouden voor EUR 156,00.

Eénmaal aangehouden met bike wegens snelheid, gevaarlijk inhaalgedrag en rijden over verdrijvingsvlakken. Alleen bekeurd wegens rijden over verdrijvingsvlakken: EUR 115,00.
 
Laatst bewerkt:
met de auto: noppes op 6 jaar tijd
met me fietsje: 25 euro (voorbijsteken over de witte streep)

Dus nog maar 1 bekeuring, ik rijd wel nog maar 3 maand met de moto dus die eerste is snel binnen. *D
 
Nog niks... Maar het kan nooit lang meer goed gaan met mijn gedrag op de mergellandroute de laatste tijd O-) :X
Afkloppen dus.

[me]UltraSub is ook als de dood dat er over 3 maanden een cjib storm ontstaat in zijn brievenbus[/me]
 
€28 + €40 door flitstertjes binnen de bebouwde kom a'dam
en last but not least... € 472,- bij Arras, Frankrijk :-(
 
Dit jaar al een stuk of 5, allemaal in de categorie van 28 euro, op een na Die was 54 of zo?. Allemaal met mijn blik. En eentje was van mijn vriendin. :(

En de afgelopen 6 jaar hiervoor slechts 3...
 
ik heb in de laatste 6 maanden 2 bekeuringen gehad voor te hard rijden , 1 met de motor en 1 met de auto en nu moet ik heel erg goed oppassen want ze werken hier met punten , en dan kunnen ze als ze willen je rijbewijs tijdelijk in beslag nemen , ik kan ook 1 dag naar een school gaan en dan krijg je een soort cursus en dan worden er punten in mindering gebracht zo dat je ieder geval weer even verder kunt.
dat is nu het mooie van nederland je betaald gewoon je bekeuring en je kunt gewoon weer hard gaan.
 
een vorige week in zwitserland voor het overschrijden van een doorgetrokken streep
kostten: 180 euro!!
En een ook vorige week maar toen in de eiffel 25km te hard kostten; 30 euro
 
en nu staat er vanmorgen in de krant dat "ze" de verkeersboetes flink gaan verhogen....

wat word het hier langzaam toch onaangenaam landje.....
 
Met de auto die ik van de baas in bruikleen kreeg, ik had hem 2 dagen en moest naar zwitserland toe ik reed toen in Belgie 180 waar je 120 mocht (op zondag met een lege autobaan) koste me toen 650 guldens |(

Dan nog een stuk of 3 van 25 - 30 km/u te hard.

En met mijn eigen auto al 10 jaar geleden door het rode licht 250 gulden.

Met de motor nog nooit.

En zelfs een terwijl ik lopend was (ik was 16) ik stond op een plaats waar ik niet mocht staan :? 5 hele guldens, ik denk niet dat deze telt :)

Michael.
 
Laatst bewerkt:
Drie keer geflitst in februari en maart maar nog nix binnen. Khoop dat dat goed gaat... Twee weken terug geflitst met het koekblik, maar weet niet zeker of die flits voor mijn rijrichting bedoeld was. Dus misschien hou ik het nog wel op nul boetes dit jaar... :)
 
Ik heb tot nu toe alleen nog maar boetes in guldens betaald 8-)
2 vanwege snelheid
- 145 waar 120 mag; de snelweg liep af en ze waren op het laagste punt aan het flitsen :(
- 77 waar 70 mag - ze stonden vlak achter het bord 70 te flitsen :(
en een keer rood licht: kwam aanrijden, vrachtwagen stond te wachten, ik zie het licht op groen springen en rijd achter de vrachtwagen aan. Toen ik onder het licht reed stond het al weer op rood en ik zie in m'n spiegel een politieauto stoppen ...... |(
 
tot nu toe heb ik nog geen fanmail gehad dit jaar.
maar ik zal ongetwijveld wel een keertje dit jaar zuur kijken als er wel weer 1 komt
 
Zit nog te wachten op één. Ben 2 maanden geleden met 150 km/u onder de trajectcontrole doorgeknald op de A16 bij Dordrecht. Dus de vingertjes gekruisd houden. Verder dit jaar nog 0 wat wel een record is voor mij })
 
Dit jaar zullen er weinig kilometers gemaakt worden ;( ;( ;( 5 aug moet ik voorkomen!! Ben mijn rijbewijs al vanaf 22 april kwijt. Hoop dat ik hem dan terug krijg. Heb nu wel al begrepen dat je niet te hard mag rijden.
 
Ik heb ook nog steeds geen fans bij het incasso buro...
In zeven jaar niets ontvangen *D

[me]Peter Lankreijer heeft ook geen idee waar het gas zit...[/me]
 
Dit jaar eentje van 52 euro. 71 i.p.v. 60km/u.
Had mijn nieuwe fiets net 3 dagen :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan