Hoeveel maanden van het jaar

hoeveel maanden

  • alleen met mooi weer

    Stemmen: 27 22,1%
  • het hele jaar door

    Stemmen: 95 77,9%

  • Totaal aantal stemmers
    122
Als het heel mooi weer is pak ik de fiets om naar mijn werk te gaan, dus eigenlijk ben ik een slechtweerrijder ;)
 
wat voor vervoer hebben jullie ( helejaar rijders ) als het echt te bar is om op je bike te stappen ???
Een motor 8-)
Alleen met hele extreme wind (2 dagen het afgelopen jaar) dan brengt m'n vriendin me want dan mag ik niet maar dan moet het wel echt hard waaien.
Sneeuw geef ik niks om en ijzel heb ik al een paar jaar niet meer meegemaakt (belangrijke wegen zijn toch wel gestrooid)
 
12 op 12 tenzij ijzel ... matige sneeuw is geen probleem. Tenzij op m'n helm want die sneeuw blijft verschrikkelijk plakken op m'n visier. :N

To motormutsje: Waaw wat een vrouw :Y
 
Laatst bewerkt:
helaas niet vaak genoeg ik kan mijn motor niet voor woon/werk verkeer gebruiken maar ik probeer daar naast toch zo veel mogelijk te rijden s'winters maakt mij niet uit als het maar niet regent niet dat ik dan smelt maar voor plezier rit vind ik dat niet nodig.
 
mis een paar dingen in de poll.........


ik ben geen 12/12 rijder

maar ook zeker geen mooi weer rijder

als het droog is en het weer laat het toe dan stap ik graag op

en weer laat het toe is dan niet van het is te koud nee

als het droog is en het is verantwoord lekker scheuren :P

beetje wind maakt de rit meestal wel wat korter en regen ook wel ( als dat tussendoor komt opzetten) maar kou is geen excuus ( en nee heb geen c.v. aan boord of enige andere hulpmiddelen om de temp omhoog te brengen)

ciao

~[edit] ik gebruik mijn motor niet voor w/w want ik ben bang voor schade met die idioten op me werk ( ben er niet bij en ze sporen niet helemaal)
 
Laatst bewerkt:
ik rijd als ik zin heb om te rijden. en als het met bakken uit de hemel komt dan niet maar een beetje regen is niet erg, heb alleen sneeuw en ijzel nog niet meegemaakt maar ik hoop zo lang mogelijk door te kunnen/willen rijden
 
In principe 12 mnd. behalve sneeuw (wasda??) en ijzel.
Maar goed, als 't regent en de auto staat er, dan hoef ik niet persé met de motor. dan wil ik best de auto pakken. Maar als moeders de vrouw aan t werk is en het regent heb ik er ook geen probleem mee.

Groetsels,
 
Ik heb geen auto dus met de motor het hele jaar door.
Mocht het echt bar zijn, dus glad, dan kan ik meestal wel met een collega meerijden.

Gemiddeld zit ik ook zo'n 6 dagen per week op de motor.
 
Alle dagen van het jaar, behalve bij sneeuw/ijzel/bliksem/-10+ enzo.. anders gewoon lekker kachelen met die 2wieler. Imo wel aan het kijken naar een 1pitter voor de koudere periodes van de jaren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan