Hoeveel MF'ers rijden al weer?

wat doe jij?

  • ik rij weer

    Stemmen: 28 32,9%
  • ik wacht nog ff

    Stemmen: 3 3,5%
  • ik rij het hele jaar door

    Stemmen: 54 63,5%

  • Totaal aantal stemmers
    85
Sinds vorig weekend heb ik me motor, dus ben lekker aan het rijden!
En vandaag op de bike naar me werk. Heerlijk!! :]
 
Om te kunnen beginnen moet je eerst gestopt zijn...

[me]Orpheus heeft gewoon doorgereden afgelopen winter. Maar niet onder alle omstandigheden. Ook in de winter rij ik voor mijn lol, dus moet het weer wel een klein beetje fatsoenlijk zijn, dan.[/me]

:^
 
Ik heb de mijne vanaf 2 januari en 1600 km op de teller.
Maar niet onder alle omstandigheden.
Kou maakt me niet uit :) ....veel pekel wel :(
Vandaag ook op de motor....om half 2 stop ik met werken en ga ik lekker toeristisch terug naar huis.....zal mijn vrouw bellen dat het een latertje word vandaag :+
 
Het was ongelooflijk hoeveel motorrijders er vandaag op pad waren. Reed op de A12 en A2 en was erg lang geleden dat ik zoveel motorrijders op pad heb gezien. Volgens mij is driekwart van Nederland mooi weer rijder en bij iedere graad stijging springen er meer motorrijders op de fiets...

Als iedereen maar voorzichtig doet...
 
OK, meer dan 50% beweert door te rijden...
hoe komt het dat ik de laatste 2 dagen plots 10x meer motards op de weg zie :? ???

Misschien dat degenen die niet doorrijden niet op MF zitten.

In elk geval enjoy the weather ! :]
 
Om te kunnen beginnen moet je eerst gestopt zijn...

[me]Orpheus heeft gewoon doorgereden afgelopen winter. Maar niet onder alle omstandigheden. Ook in de winter rij ik voor mijn lol, dus moet het weer wel een klein beetje fatsoenlijk zijn, dan.[/me]
:^ Voor het eerst in al die jaren een koekblikje erbij dus met echt baggerweer of pekel heb ik niet gereden.
[me]Spider gaat zometeen lekker :] [/me]
Ik heb maar een middagje vrij geregeld met dit prachtige weer *D
 
Ik wil ook weg, hmm nog 2 uur dan krijgt iedereen de pest maar, wil motorrijden :)
Ben trouwens nooit gestopt met rijden..
Heb dit seizoen gehad:

ijs
ijzel
sneeuw
hagel
regen
storm
aqua planning (beginsel achtig iets)
weggeleiden door een willekeurig van bovenstaand genoemt verschijnsel
 
Ik rij sinds ik m'n fiets heb, vanaf 16 januari dus. Met de sneeuw, hevige kou en dikke regen heb ik 'm binnen laten staan maar een klein buitje trotseer ik wel.

Volgende week wordt het weer kloteweer... oh.. dan ben ik op wintersport *D ... daarna mag het definitief lente worden van mij!!! :]
 
:^ Voor het eerst in al die jaren een koekblikje erbij dus met echt baggerweer of pekel heb ik niet gereden.
<font color=000099>* Spider gaat zometeen lekker :] ]
Ik heb maar een middagje vrij geregeld met dit prachtige weer *D
Ik had ook vrij, maar door omstandigheden kon het niet meer doorgaan '( |(
 
:(
Loop stage in Amsterdam, was me een paar week geleden nog te koud om 200km met de motor te rijden. Over 2 week staat ie pas hier. Ik zou het erg fijn vinden als jullie ff wilde dimme tot ik ook kan rijden.
Ga me een beetje lekker zitten maken hier ....stelletje apen.... B|

:+
 
'k rij 't hele jaar door!! Voor de winter heb ik een speciale pekelfiets 'n lekkere supermotard :] :]

Maar 't is nu toch wel balen :( :( is 't eindelijk weer lekker weer voor m'n SV ben ik G.V.D. net geopereerd aan m'n knie en enkel kan ik nog geen gas geven de eerste maand ;( ;(
 
Om te kunnen beginnen moet je eerst gestopt zijn...

[me]Orpheus heeft gewoon doorgereden afgelopen winter. Maar niet onder alle omstandigheden. Ook in de winter rij ik voor mijn lol, dus moet het weer wel een klein beetje fatsoenlijk zijn, dan.[/me]

:^
 
hoezo "weer" ???? Uiteraard niet gestopt!!!
zo is makkelijker.... ;)

full
 
Hoezo alweer rijden. Alleen voor pekel en hoosbuien haal ik m'n neus op anders gewoon deurdonderen. Winterstop is voor mietjes.

Doorrijders: :} :} :} :}
 
Heb vandaag nieuw rubber gehaald, nou nog effe verse olie en filtertje en dan ........ :] }) :}
by the way.... :} voor Karelse Banden service in Soest :}
 
Ik heb deze winter maar 1300 km gereden.. veel te vaak de auto gepakt. En ik had nog wel speciaal dikke winterhandschoenen gekocht.
Trouwens opvallend veel motoren weer op de weg vandaag. Ik denk dat het voor heeeeel veel mensen weer de eerste dag was gezien het enthousiasme en de domme acties die ik heb gezien :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan