Hoevelaken 2004-2005

Vraagje: ik las dat Redline Rider altijd naar Hoevelaken gaat voor zijn beurtjes, daar ging ik vroeger ook altijd heen (naar Doornekamp). Nu hoor ik ook goede verhalen over MVM-motoren in Soesterberg, en dat is een stuk dichterbij (vanaf Zeist). Iemand daar al ervaringen mee? Ik wil mijn beemertje wegbrengen voor een 10.000-beurt, en hij (kornuit van MVM) zei dat dat geen enkel probleem was....
Als Soesterberger en motorfreak, zeg ik.......nooit meer m.v.m. Ik zal je mijn ervaring besparen...maareeee, wat een hufters!!!!!!!!!!!!!
 
Als je bij mvm bent moet je voor de gein even een bandje opstoken voor de deur vinden ze leuk })

Die kerel werd helemaal gek toen ik me bandje op zat te stoken, geen mvm meer voor mij als je niet wil dat er gerookt word kan je het ook normaal vragen.. wat een beidehandte klootzak B|

Zonder afspraak hoef je daar trouwens ook niet aan te komen.

Ik blijf lekker bij doornekamp.. kom daar al 7 jaar ze hebben altijd tijd..geen afspraak nodig goeie service en mooie prijsjes :}

(Afbeelding)

Je kan ook altijd even kijken bij:
Doornekamp klik hier Heeft veel tevreden klanten (zie redline Rider :P )
Jan Hofland klik hier Heb hier niets anders als lof voor
Deroue Motoren Klik hier Ook zeer goeie dealer
 
Laatst bewerkt:
Als Soesterberger en motorfreak, zeg ik.......nooit meer m.v.m. Ik zal je mijn ervaring besparen...maareeee, wat een hufters!!!!!!!!!!!!!



Ik ben met stomkop....

wat een verschrikkelijke prutsbende daarzo.....en vriendelijkheid ontbreekt het ook nog wel eens aan........ :( :( :( :( kortom ff lekker verder zoeken naar een goede dealert MVM moet doen waar ze oed in zijn Motoren verhuren, de rest wil niet echt lukken met zulke boeren als personeel
 
Ik ben met stomkop....

wat een verschrikkelijke prutsbende daarzo.....en vriendelijkheid ontbreekt het ook nog wel eens aan........ :( :( :( :( kortom ff lekker verder zoeken naar een goede dealert MVM moet doen waar ze oed in zijn Motoren verhuren, de rest wil niet echt lukken met zulke boeren als personeel

Bedankt voor jullie reactie, guys...

Ik ben nu helemaal aan het twijfelen. Er werkt eerst een knul, hette Tom of zo, een Amsterdammer, die had zelf ook een R1100S. Ik dacht ..nou, kennie fout... Nu werkt hij er ineens niet meer. Ik had hiervoro een janmetdepet-fiets, een Diversion900. Die heb ik daar ook een paar keer gebracht, en dat hebben ze eigenlijk prima gedaan. Maar ja, is ff een andere fiets. Nu moet ik dus een beemertje gaan brengen.....ik had voor over 2 weken een dag de motor niet nodig, dus had de afspraak gemaakt. Maar ik jullie reactie lees......denk ik er sterk over deze af te zeggen......

Ik ben al in geen 4 jaar bij Doornekamp geweest. Was nog in de tijd dat Mark of een Scootah reed en aan karten deed.... Zit een beetje met het vervoer....zou ik kunnen wachten op de 10.000 beurt...(nee, geen YabYum :P )
met een krant en een bak koffie....of moet ik echt mijn meisje mee laten rijden?

Ik zal er nog eens een nachtje over slapen....en zal jullie op de hoogte houden....Waarom? Nou, dit onderhoudsbeurtje moet toch voor iedere dealer te doen zijn? er is niks mis mee, alleen ff alle vloeistoffen en filters doen...en een K=N filter erin....ga er van de winter gewoon op doorrijden, en doe ik het voorjaar weer een beurt....


Kolere, wel een lang verhaal geworden zo, zeg...sorry!
 
Laatst bewerkt:
daar ben ik ook mee bezig


Nog steeds niet weg, lijkt me duidelijk aan de dure kant in deze tijd. Heb net een 99er 600 gekocht voor een mak prijsje. Als je m kwijt wilt met die schade zal je rond de 4250 moeten gaan hangen denk.

Succes idd geval
 
Bedankt voor jullie reactie, guys...

Ik ben nu helemaal aan het twijfelen. Er werkt eerst een knul, hette Tom of zo, een Amsterdammer, die had zelf ook een R1100S. Ik dacht ..nou, kennie fout... Nu werkt hij er ineens niet meer.



Die jongen die jij bedoeld werkt nu bij een bmw dealer. Er is wel meer personeel weg bij m.v.m. Waarom???...uit onvrede !!! Maar kan je dat beurtje zelf niet doen?
 
Nog steeds niet weg, lijkt me duidelijk aan de dure kant in deze tijd. Heb net een 99er 600 gekocht voor een mak prijsje. Als je m kwijt wilt met die schade zal je rond de 4250 moeten gaan hangen denk.

Succes idd geval


no fucking way ik ga hem niet weg schijten dan rij ik hem wel plat tegen een auto krijg ik er meer voor!!!!
maar het komt allemaal best goed
ga je spreken
greetzz
 
Zo`n dag als vandaag, wordt er dan nog ge`kd? Ik zou namelijk niet weten bij welke temperaturen het een en ander nog kan. Moet je heel rustig opbouwen of hoe zit het?

s4s
 
Zo`n dag als vandaag, wordt er dan nog ge`kd? Ik zou namelijk niet weten bij welke temperaturen het een en ander nog kan. Moet je heel rustig opbouwen of hoe zit het?

s4s
Dat ligt aan je type band waar je op rijdt. Ik sta op Metzler rennsport (btw gister weer een spijker in m,n band, de tweede keer dit jaar :( ) maar onder de 18 graden hou ik ermee op!!! Maar je zal het zelf moeten voelen, ga je te ver, heb je behalve je knie ook je helm aan de grond, ook een appart gevoel hoor!!! :X :X :X
 
Heb gister nog ge kneedownd. Banden zijn pirelli dragon. Zegt me helemaal niets trouwens, want ze zaten er al op. Maar als je eerst ff een paar rondjes flink accelereerd en dan goed hard remt komen je banden wel op temperatuur. Tot een graad of 10 maak ik me meestal nog gewoon druk ;)
 
Heb gister nog ge kneedownd. Banden zijn pirelli dragon. Zegt me helemaal niets trouwens, want ze zaten er al op. Maar als je eerst ff een paar rondjes flink accelereerd en dan goed hard remt komen je banden wel op temperatuur. Tot een graad of 10 maak ik me meestal nog gewoon druk ;)

Pirelli dragon's zijn vette bandjes hoor, wat had je dan onder je TL ???
 
Zo`n dag als vandaag, wordt er dan nog ge`kd? Ik zou namelijk niet weten bij welke temperaturen het een en ander nog kan. Moet je heel rustig opbouwen of hoe zit het?

s4s

Zaterdag nog me kneeslidertjes bij geschaaft op hoevelaken. :r BT020 :r achter diablo corsa voor. :z


Kan niet wachten tot ik me super corsaatjes eronder heb :]
 
Okee, ik heb zelf diablo corsa`s..... te doen dus mits je wel warm rijdt?

Anders ga ik wel eens kijken of er iemand anders nog aan het kd`en is, dan weet ik dat het kan :]

s4s
 
Gewoon langzaam je snelheid verhogen, dan merk je t vanzelf. Warm rijden metdit weer is zekers belangrijk. Van de zomer met 20 graden plus wilde ik nog wel eens meteen t eerste rondje blind erin duiken met met m`n sc2. Maar met dit weer en deze banden |( niet dus! Eerst warm en dan langzaam opbouwen :)
 
Okee, ik heb zelf diablo corsa`s..... te doen dus mits je wel warm rijdt?

Anders ga ik wel eens kijken of er iemand anders nog aan het kd`en is, dan weet ik dat het kan :]

s4s

3 rondjes warm rijden hou ik aan als het dan goed aanvoelt knallen met die hap :] ... Als je echt wilt gummen met wat kouder weer is het ook verstandig om de bandenspanning wat te verlagen warmen ze iets sneller op.


Denk toch dat dit een van de laatste kd's was van het jaar voor mij. Better safe then sorry. ;)
 
Denk toch dat dit een van de laatste kd's was van het jaar voor mij. Better safe then sorry. ;)

ben bang dat dat inderdaad het geval zal zijn :(
zelf ben ik aan het kijken of ik met een paar vrienden niet een weekje naar zuid frankrijk/ noord spanje kan gaan om daar es ff een stukje te knallen over de wegen die je altijd op die video's ziet van fastbikes en performance bikes.

Schijnt te gaaf te zijn daaro, rechte wegen kennen ze niet en de temperatuur is daar erg lang nog rond de 18 graadjes :] iemand van hier ervaring op die wegen daar ??? de bedoeling is dan een bestelauto huren, bikes d'r in flikkeren en naar de zon rijden.
 
Geen ervaring op de motor, maar ik kom regelmatig in het noorden van spanje. Het is inderdaad zo dat er fantastische wegen zijn en ik heb het al vaker meegemaakt dat het daar 18-20 graden was terwijl er in NL sneeuw lag. Prima te doen dus (ik rij daar op een 103cc ss`je, andere hobby :) ).

Er worden ook rallys gereden in het noorden, daarvan zijn verschillende routes bekend. Ik kan je daar echter niet aan helpen, maar het is absoluut de moeite waard dat uit te zoeken. Ik heb foto`s van de weg gezien en dat is echt :9~
De routes vind je soms in auto/motor bladen. Zelf zit ik er ook aan te denken een keer m`n motor daar naartoe te nemen in de winter. Toch chill als je gewoon midden in de winter ineens een week ofzo kunt knallen....

s4s

ps kd`en laat ik maar ff hangen dan, 3 ronden warm rijden voor je iets kan doen zegt me genoeg :)


edit> EVEN ter illustratie van mijn verhaaltje mbt het weer:

http://www.tauchwelt.de/html/hauptsnl.htm ( webcam klikken links in beeld)

Dit is echt in het noorden van spanje op 50-80km van frankrijk en ze zijn NU aan het ZWEMMEN, in de zee ja :) op 12 oktober man :9
 
Laatst bewerkt:
Zwemmen ? laat mij maar KDén (:

Maar ik zal es wat rondkijken op het net en in bladen, in de TWO van deze maand stond een artikel of een stukkie "touren"in Spanje + een kaart met de route. dat heeft inderdaad mij weer aan het denken gezet....
tnx
 
Terug
Bovenaan Onderaan