Hoevelaken 2004-2005

Wordt er nog een beetje gereden eigenlijk? Zo koud is het toch nog niet! Als het deze temp. is in het voorjaar dan loopt iedereen al te juichen en gaan de accu's er weer in!

De mijne staat al in de winter stalling (met dank aan de verzekering) en komt er eind maart pas weer uit :(
Leuk he zo'n verzekering met die kleine lettertjes, word tijd voor een andere.
Maar voor degene die nog lekker gaan rijden veel succes en tot volgend jaar.

CYah
 
De mijne staat al in de winter stalling (met dank aan de verzekering) en komt er eind maart pas weer uit :(
Leuk he zo'n verzekering met die kleine lettertjes, word tijd voor een andere.
Maar voor degene die nog lekker gaan rijden veel succes en tot volgend jaar.

CYah

mijne gaat zaterdag weg en komt er ook pas eind maart ofzo weer uit :r
maar dat is wel beter dan er een pekelbak van te maken


groeten
 
De mijne staat al in de winter stalling (met dank aan de verzekering) en komt er eind maart pas weer uit :(
Leuk he zo'n verzekering met die kleine lettertjes, word tijd voor een andere.
Maar voor degene die nog lekker gaan rijden veel succes en tot volgend jaar.

CYah
Ik hoop er volgend jaar ook weer bij te zijn. Ben bijna klaar met mijn studie en dan begint het serieuse leven....ben druk aan t solliciteren dus ik hoop dat ik binnenkort iets vind dat genoeg betaald om mijn spaarrekening te vullen. :)
 
Heb zaterdag nog een heerlijk stukje gereden. ff langs Doornekamp, hoevelaken, ff langs de schep, over de tankbaan.....gezelli, zo alleen. Ga de winter gewoon doorrijden, heb er wel een paar extra poetsbeurten voor over.

Vorige week een fles nieuw spul gekocht, speciaal voor bescherming tegen pekel (o.a.). Schijnt langer te blijven zitten als WD40.


http://www.scottoiler.com/fs365.htm

Was bij Arie Molenaar, 11,- , dus maar een keer proberen. Eerst goed schoongemaakt, en daarna erop sprayen, is een soort dunne melk als het nat is, droog zie je er niks meer van.
 
De mijne staat al in de winter stalling (met dank aan de verzekering) en komt er eind maart pas weer uit :(
Leuk he zo'n verzekering met die kleine lettertjes, word tijd voor een andere.
Maar voor degene die nog lekker gaan rijden veel succes en tot volgend jaar.

CYah
Mag weer niks kosten he...goedkope motor, :X goedkope verzekering...Kan wel zien dat wij de zelfde werkgever hebben!!! O-)

Als het weer het toelaat doe ik nog wel een rondje, maar zodra ze met die geile pekel gaan gooien, gaat ie de garage in!!!
 
Mijne staat te wachten op de dagen dat er net dat ene zonnestraaltje tussen de wolken door schijnt !! En op die dagen ga ik fijn een stukje rijden ! ;)

Ik rij door maar alleen met droog weer en 10 graden celcius!!
 
Hee woutje, ben jij er ook nog....begon net te denken dat dit topic zo goed als dood is.....Als ik er wat inzet is het net of ik tegen een muur praat....

Wordt er nog een beetje gereden eigenlijk? Zo koud is het toch nog niet! Als het deze temp. is in het voorjaar dan loopt iedereen al te juichen en gaan de accu's er weer in!

Ik heb helaas ook even heel erg weinig tijd om te rijden.. Maar ik hoop nog steeds op die ene mooie (zon)dag
 
Nee want als je met je stoere spijkerbroek lekker op smoel gaat met dit weer, ben je zeker wel 8-) cool 8-)


:Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z

















:+
 
Nee want als je met je stoere spijkerbroek lekker op smoel gaat met dit weer, ben je zeker wel 8-) cool 8-)


:Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z



:^

zo'is't..sufferds allemaal...met lakschoentjes en wapperbroekkies sportief zitten doen.....
KOOP SPULLEN..........
en hebben ze JE-VAN-HET in de schuur staan mét de goeie spullen...willen ze alleen met MOOI weer en op ZONDAG lékker rijden............ :Z .....
Er zitten nog 6 andere dagen in de week, dan ligt er ook asfalt.. :+ ..
En die regen....daar heb je die groeven in je banden voor aangeschaft...

....ja...maar...dan worden we nat......., hoor je dan...
mietjes... :+













:+
 
Ligt het aan mij of is het de laatste weken extra druk op het klaverblad, ik sta telkens in de file, maakt niet uit op welk uur van de dag. (in koekblik) B|
 
Terug
Bovenaan Onderaan