Hoevelaken --> KBH deel 45

Status
Niet open voor verdere reacties.
goor spul ofnie?
maar veel zal je er niet van groeien denk ik zo.
T is niet heel lekker nee
Zeg ook niet dat ik van groei maar het werkt erg goed tegen spierpijn
Afgezien daarvan zorgt het voor een sneller spierherstel en je dus sneller weer aan de slag kan :Y
Dus dan groei je er wel meer van :P
 
Mag ik ook in de openingspost ook al stap ik over een jaar pas weer op als mf-er :P

full
 
Moggel KBH vrienden en UR :Z

Waar hebben we vandaag zin in Slappie :? Als ik naar buiten kijk heb ik alleen maar zin in nog een paar uurtjes snurken :Y
 
Ik heb geen idee, misschien heb je wat leuks in de planning staan waar je zin in hebt :? :P

Straks even naar John, de grote grijze lobbes inleveren :)
Die heeft zijn plicht voldaan :Y
 
Wij moeten vandaag ff de stad in voor een nieuwe behuizing van de Xperia en verder eigenlijk niks. Heb jij transport terug vanaf John?
 
Laatst bewerkt:
:W goeiemorgen!!!

Wat een K weer zeg -O- echt weer om binnen te blijven en een filmpje op te zetten ofzo.
 
Wij moeten vandaag ff de stad in voor een nieuwe behuizing van de Xperia en verder eigenlijk niks. Heb jij transport terug vanaf John?
Sja dat moet ik ook maar ns gaan doen
Klote ding stuiterde uit mn klauwen van de week
Meteen dikke butsen op een hoek
Weet jij wat dat kost ongeveer?
 
Yep, je hebt nog 20 minuten om hem te kopen :+

Ik rij over 20 min weg.

Ouwe tassenknipper, Ingrid rijdt met me mee voor de koffers. Maar als je niks te doen hebt zie ik je misschien wel effe bij John.

Ik kom net onder de douche vandaan, dus ik ben bang dat ik te laat ben :o
 
Morning! :W

:W goeiemorgen!!!

Wat een K weer zeg -O- echt weer om binnen te blijven en een filmpje op te zetten ofzo.

Hier is het tot nu tooe droog sinds we wakker zijn.
maar dat zal nog wel veranderen, als ik naar de buienradar kijk.

Sja dat moet ik ook maar ns gaan doen
Klote ding stuiterde uit mn klauwen van de week
Meteen dikke butsen op een hoek
Weet jij wat dat kost ongeveer?


geen idee of schade doordat je 'm hebt laten vallen onder garantie valt. Denk 't niet eigenlijk. Appie heeft 'm al 5 keer laten vallen, telkens geen schade, dus mazzel.

De reden dat wij de Xperia wegbrengen, is omdat er kleine scheurtjes in de behuizing komen. Is een foutje van Sony Ericsson. Als je 'm wegbrengt wordt dat gratis vervangen, heb ik me laten vertellen. Dat valt blijkbaar wel onder garantie. Dus dat gaan we dan maar ff proberen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan