Hoevelaken --> KBH deel 67

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hahahaha! _O- het is je vergeven, lieverd! :j

Da's het nadeel van 2 dezelfde avatar's... Ik heb er vanaf nu dan ook "Ollie" bij staan... Ik denk dat Stretch aan het eind van de dag er wel "Stan" bij heeft staan.... O-) :+Tja, die WIL ik graag hebben.... Kost natuurlijk alleen wel wat.... Maar het is zeldzaam als ik ik kijk hoe hard ik met die SRAD moet vechten om de bocht door te komen. Ik moet het ding echt plat worstelen. Ja,ja, Christ, ik weet het: meer gaan verzitten en niet één bil verschuiven, maar op mijn R1 hoef je maar te denken en de motor volgt. Ik zat al te denken of het een idee is om de vorkpoten wat meer door te steken. Ding is echter al meer op zijn neus komen te staan met de Wilbers achtershock. Daarom wil hij ook nog wel-es met zijn kop schudden bij het aanremmen van bochten, zodanig dat de stuurdemper een stuk strakker moest komen te staan. Tja, ik weet het niet zo goed. Het is gewoon een zwaar sturende motor waar ik het mezelf nou niet makkelijker mee maak.

Hoe gaaf ik het ook vind om met een R1 te gaan racen, volgens mij ga ik daar geen snelle tijden mee neerzetten. Ik moet toch denken aan een 600 (waar ik op pas) of een 750 (automatisch dan een GSX-R).

r1 2001 kopen gooi ik de 2004 op de baan ;)
 
Ik keutel zo even in de auto nar vd Bunt. Ben er rond 16:00. Als er nog anderen trek hebben in een bakkie... En anders kijk ik even in mijn eentje of ik Badjo's GS-"EX"-R achterin de Vectra kan sneaken... O-)
 
:W middag!!!

Bijna niets meer te doen op het werk, dus vandaag maar gaan winkelen met collega's, morgen vrij... tsja, de anderen druk bezig met het voorbereiden van het nieuwe schooljaar, maar dat moet ik toch echt op een andere school gaan doen!

Dus morgen lekker Shing lopen vervelen :)
 
Hey guys,

Hier nog even in het kort de info over het etentje zaterdag, mochten er toch nog mensen mee willen laat het me even weten dan verander ik de reservering gewoon even.

[afbeelding]

Datum: 9 juli om 19.30
Eventueel drankje vooraf (en achteraf :P) bij le baron of in het jukkiehuis…..

Adres is:
Belfort 16-18
Je kan het beste parkeren in de krakelinggarage (adres: Wagenmakerbaan 1)

Prijs: € 22,80 per persoon, exclusief drankjes.
website restaurant voor nadere info

Deelnemers:
AppiePappie
Jochie
One-Oh-Four
Saabmaniac
Shing
Ukki
Ferdi
Ray
Veenmeisje
D1va
mandy (vriendin saabmaniac)

Heb er zin in *O*

Gaat zaterdag nog een newbie mee, saabmaniac heeft ze ook een MF nickname trouwens?

Overigens heb ik gereserveerd onder KBh maar met die japaners kan het ook
KPBAH zijn
of KAPBHA
of zoiets, heb geprobeerd uit te leggen dat het KBH was maar ze klonk niet alsof ze het snapte _O-
 
OMG! ff met de motor en de caravan weg
full
 
haha na al dat geslijm weet je nog steeds niet hoe je lievelings fotograaf op mf heet?


:o ... Nee wist niet dat het m'n favo foto-maestro is _O-

Maar nu wel... :+

hij heeft mij alleen 1x gefotografeerd in de opwarmronde... |(


Hij dacht misschien dat je een verdwaalde scooter rijder was?.. :+

Nee wel minder.. Hij schiet namelijk best mooie plaatjes :Y
(Ik heb voor de ZAC contact gehad via mail, hij zou op me gaan letten.. Vandaar wat meer foto's van me)
 
:o ... Nee wist niet dat het m'n favo foto-maestro is _O-

Maar nu wel... :+Hij dacht misschien dat je een verdwaalde scooter rijder was?.. :+

Nee wel minder.. Hij schiet namelijk best mooie plaatjes :Y
(Ik heb voor de ZAC contact gehad via mail, hij zou op me gaan letten.. Vandaar wat meer foto's van me)

je zou willen dat je zo'n mooie 600rr had! :P
 
Inderdaad! :9

En volgens mij moet sowieso de OP worden aangepast, al die vathorst rijders eruit :/


:+

Hey! Volgens sommigen woon ik ook in Vathorst, hoor! :(

Zo'n klein stukkie biomassa, en zoooooo'n grote bek vanachter zijn toetsenbordje..... :P



En die quote ik gewoon ff zodat je hem niet meer KAN editten... ;)

Maarre, komt met het volgende deeltje :Y

[WTF-bemoei-ik-me-mee] Misschien ff handig degenen die we hier vanaf dit deeltje / pagina 2 of 3 niet meer gezien hebben even te PB-en of ze nog prijs stellen op een vermelding in de OP? [/WTF-bemoei-ik-me-mee]

Volgens mij zijn er mensen die hier echt niet meer willen komen maar ook een aantal die even een adempauze/sabbatical hebben om hun eigen redenen.

Waarom zou ik dat willen veranderen dan?

Ik wilde eerst in dat topic gaan zwaaien.. Zei ik gister nog tegen Erik :+

En waarom ook niet? Je woont in de wijk náást Vathorst.... Kweet alleen niet of de regulars tot je fanclub behoren... :X

O-)


:j



Ik wil in de OP -O- .. Dus dacht dat er ruimte gemaakt moest worden!



:+



Nee hoor, blijf liever anoniem! _O-

Ook dat staat...


O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan