Hoevelaken --> KBH deel 67

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben niet helemaal duidelijk geweest merkte ik al, ik heb mezelf al genoeg op de hals gehald, dus IK haal niemand uit de OP...

Met

Maarre, komt met het volgende deeltje :Y


Bedoel ik dus min of meer: dat is aan de volgende TS ....

Klinkt mischien als terugkrabbelen op iets wat ik eerder gezegd heb, en als je wil mag je dat alsnog zo (mee) lezen... maar dat is dan je eigen ding, mij boeit het niet, ik heb uitgelegd hoe ik hem bedoel , en verder maak ik er geen worden meer aan vuil... :)
 
Laatst bewerkt:
Ik ben niet helemaal duidelijk geweest merkte ik al, ik heb mezelf al genoeg op de hals gehald, dus IK haal niemand uit de OP...

MetBedoel ik dus min of meer: dat is aan de volgende TS ....

Klinkt mischien als terugkrabbelen op iets wat ik eerder gezegd heb, en als je wil mag je dat alsnog zo (mee) lezen... maar dat is dan je eigen ding, mij boeit het niet, ik heb uitgelegd hoe ik hem bedoel , en verder maak ik er geen worden meer aan vuil... :)

Geen problemen bij mij vandaan hoor! Maarre.... gezien de disclaimer hierboven: heb je een PB of zo gehad? :P

Volgende probleem: wie wordt de (aangewezen) vrijwilliger voor het volgend deeltje? })
 
full



:+


iemand nog een volvo 940 in de schuur staan :P waar die vanaf wil?
 
Laatst bewerkt:
voor zo'n kruimeltje is altijd wel een hoekje en zo niet mag je de mijne altijd weghalen dan heb je ruimte voor 10 :)


_O- _O-




_O- _O-


Hey! Volgens sommigen woon ik ook in Vathorst, hoor! :(

Zo'n klein stukkie biomassa, en zoooooo'n grote bek vanachter zijn toetsenbordje..... :P[WTF-bemoei-ik-me-mee] Misschien ff handig degenen die we hier vanaf dit deeltje / pagina 2 of 3 niet meer gezien hebben even te PB-en of ze nog prijs stellen op een vermelding in de OP? [/WTF-bemoei-ik-me-mee]

Volgens mij zijn er mensen die hier echt niet meer willen komen maar ook een aantal die even een adempauze/sabbatical hebben om hun eigen redenen.En waarom ook niet? Je woont in de wijk náást Vathorst.... Kweet alleen niet of de regulars tot je fanclub behoren... :X

O-)Ook dat staat...


O-)


Ik heb nooit een grote bek :$ ... _O-

En jawel, zal daar met open armen worden ontvangen, uiteraard! :P


Verder, voor iedereen :+ , het was een grapje!! _O-

Jullie nemen me nooit serieus, in het echt.. Waarom ineens wel op MF.. B|
Kusjes! :+


En in de OP met... Crash foto's.. Ik heb ze binnen... Hmm..
Hij bleef mij volgen, dus je ziet m'n motor niet vliegen :P
Misschien maar beter ook.. En heb dat beeld sowieso op m'n netvlies staan :X
 
Is zonde geld hoor, want het doet echt helemaal niets voor je spieren :X (net als tijgerbalsam trouwens) maar als jij er in geloofd....
Sinds wanneer doet warmte niks met je spieren :?

En t heeft niks met geloven te maken :N


Maargoed topsporters zullen die zooi dan wel voor de gein gebruiken :')
 
Laatst bewerkt:
Topsporters gebruiken dat niet...

En warmte doet wel wat met je spieren, die pleisters en tijgerbalsam niet.
het wrijven wat je moet doen om die rommel in je huid te krijgen daarentegen wel. Het kan verder geen kwaad, dus lekker blijven gebruiken zoals ik al zei... je hoeft niet zo fel te zijn hoor ;)
(ik ben maar een fysio)

Naja je baseert iets op je eigen ervaring, kan voor een ander best anders zijn ;)

En gezien ik een vriendin thuis heb met wat lichamelijke problemen zoals hyper-mobiel zijn waar je dus altijd last van je spieren hebt ;)

En ze is geen fysio om die ervaring te hebben ;)

heeft niks met fel zijn te maken :P
 
:Z na een weekje vloer leggen, feesten, lange afstands verassingen en kei hard werken ( sales manager is op vakantie ) ben ik kapot.... :Z

Ik doe net als of ik straf heb, en ga naar bed terwijl het nog licht is...

:W allemaal, en de helft, tot morgen avond :Y
 


sta je op een verhoging dat je boven de vangrail uitkomt :+

Is zonde geld hoor, want het doet echt helemaal niets voor je spieren :X (net als tijgerbalsam trouwens) maar als jij er in geloofd....
Sinds wanneer doet warmte niks met je spieren :?

En t heeft niks met geloven te maken :N


Maargoed topsporters zullen die zooi dan wel voor de gein gebruiken :')



k wil geen chips/cola evenement beginnen :+

maar ben het hierin met ghost eens dat het zeker wel helpt wij gebruiken ze hier ook, en bij ons allebei verzacht t de pijn in je spieren zeker en maakt ze ook zeker soepeler.

ohja goeienavond :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan