hoi, vraagje

--ff door de breezahtranslater gehaald, anders begrijpen ze het niet--


Ga mAr bGiN3N M3T SpAr3n w4nT En r1 KoSt nEt eVeN I3Ts mEr aLs eN ScOtEr11!!1 HiHi dUzZ *oNe lUv* En vOrDe jE VeRzEk3rInG ZaL WeL EvEn dUr zIjN :X
 
wat lopen jullie hem nou af te zeiken...?

Hij wil tenminste geen golf gti of dat soort baggerbakkies. als hij een motor gaat rijen hoor je mij niet. als ik weer es zowat platgereden word door een 20 jarige oetlul in een blik, dan klaag ik.
 
wat lopen jullie hem nou af te zeiken...?
Omdat het de zoveelste is van net 16 die gelijk een R1 wil hebben alstie z'n A-tje heeft. Valt me hier nog mee dat hij wacht tot hij 20 is ipv van direct op z'n 18e een R1 te willen die alleen op kenteken 25Kw is.
 
ok, ik wacht inderdaad tot ik 20 ben met de r1, anders rij ik mezelf dood denk ik
enne als je een bepaalde kit eronder zet gaat ie van ca.135KW naar 25KW??
vaag joh.. maar bedankt he
ik zit te denken aan een schakkelijkbrommer en ja ik mag zonder zijwieltjes, net...


Tsja als je nu al weet dat je zelf dood gaat rijden begin er dan maar niet aan... :?
 
Omdat het de zoveelste is van net 16 die gelijk een R1 wil hebben alstie z'n A-tje heeft. Valt me hier nog mee dat hij wacht tot hij 20 is ipv van direct op z'n 18e een R1 te willen die alleen op kenteken 25Kw is.

prik daar dan ff doorheen man. dat geouwehoer over gelijk een busa kopen heb je overal en altijd. hij vroeg tenminste wat zinnigs. hoewel op het verkeerde forum maar ach...
 
waarschijnelijk leest niemand dit topic meer maar toch wil ik nog ff duidelijk maken dat ik NIET zoon mannetje ben als hoe ik hier word afgeschilderd... door me dyslexie heb ik toen (2 jaar geleden)over veel dingen heen gelezen,

met me uitspraak ' als ik op de r1 begin rij ik me dood' bedoel ik NIET dat ik dan stoer en hard ga rijden maar dat ik het inderdaad niet aankan en ik vast onderuit ga in een bocht ofzo, waarom omdat het geen BEGINNERSmotor is

en ik heb me naam niet gekozen (toen die tijd was het nog nik998) om net te doen alsof ik een ducati heb! daar dacht ik geneens aan, dit is een groot forum en ik dacht dat Nik wel in gebruik zou zijn en plakte er maar 998 achter snel, niet bij nadenkend. ik dee het meer voor de cilinderinhoud van de meeste 1000's

en het is niet zo dat ik net 16 was en besloot op een R1 te beginnen! ik wou al LANG motorrijden. en had het r1 modeltje van me pa gekregen toen ik een keer mee was op de vrachtwagen in 1998(model 1998) das toch wel een tijdje terug en toen wist ik ook al veel van motorrijden hoor. was al jaren heel erg bezig met motorrijden.

dat ik die woordjes zoals lauw gebruikte oke. stom, klinkt niet,maar ja ik weet dat ik geen breezah ventje was en daar een hekel aan had. en misschien was het in het verkeerde subforum maar ach noob he. zelfde geld voor de zoekfunctie (maar ik kan me herinnere dat ik wel op een manier eerst even rond gekeken heb)

en de spellingsfouten DYSLEXY! maar ja het was wel al ' goed gepraat ' he voor zover het op internet gaat toch wou ik het even kwijt, trouwes in de laatste 2 jaar heb ik 2500 euro gespaart begin over 2 maandjes aan me RBW en wil op een gs500 beginnen, r1 als 2de motor weet ik nog niet liever een 600 of misschien 750

overigens ben ik nooit geintereseert in scooters geweest, en heb er nooit een gehad of ook maar op gereden, bah
 
Laatst bewerkt:
geld lenen om een motor te kopen? Dat lijkt me nou niet erg verstandig :X
Maar als je bij de landmacht zit krijg je volgens mij genoeg centjes voor een rijbewijs en een leuk hokje.
Persoonlijk zou ik met die r1 wachten tot je wijs genoeg bent om te besluiten dat ie voorlopig nog veel te snel voor je is. Maar daar kom je wel achter zo gauw je op een beetje motor hebt gereden.


Maar wat betekent lauw eigenlijk, behalve tussen warm en koud in?
 
geld lenen om een motor te kopen? Dat lijkt me nou niet erg verstandig :X
Maar als je bij de landmacht zit krijg je volgens mij genoeg centjes voor een rijbewijs en een leuk hokje.
Persoonlijk zou ik met die r1 wachten tot je wijs genoeg bent om te besluiten dat ie voorlopig nog veel te snel voor je is. Maar daar kom je wel achter zo gauw je op een beetje motor hebt gereden.


Maar wat betekent lauw eigenlijk, behalve tussen warm en koud in?


lauw, o tja, word in rottrdam gezegt.. niet zelf verzonne ;) aangeleert kklauwe zegt ieder betekend gewoon cool, stoer.. zoiets denk ik

enne je hebt gelijk met niet gelijk R1 (misschien ook nog een r6 een keer tussedoor, ook een lauw ding man!) kopen ik kijk het ook aan, das ook een reden waarom ik hier ben
en bij de landmacht krijg ik inderdaad genoeg centjes en motorijbewijs gratis, en geld lenen heb je ook wel gelijk in maar toch blijft het een optie
 
@ Nik998: je weet nu wat je weten wilt toch?
Als je nog andere 25kw vragen hebt moet je ff op het 25kw forum kijken, daar staat een hele zooi.

@ moderators: slotje? ik ruik een flamewar.
 
Yo topicstarter, je roept eerst dat ze lauw tegen je doen en je dat niet leuk vindt, daarna roep je dat je wel op een R6 wilt rijden omdat ie lauw is :?


Dit is volgens mij geen dyslexie hoor.
 
Heey Nick! Ben je er weer?

Landmacht is trouwens goed geregeld. Opzich best een aanrader.

Beter ga je ff het 25 KW forum checken ofzo. Je moet snappen dat je één van de velen bent die als ze een bepaalde leeftijd hebben, gelijk een R1 willen kopen. Zijn mensen die het doen, en er zijn nog meer mensen die dat niet doen. Reden ligt denk ik voor de hand. Te veel power " to handle" Op het 25 Kw forum alhier was er zelfs eentje die een Hayabusa als startmotor wilde hebben. Echt geniaal... :+ Maar als je je eenmaal ietsje meer verdiept in motoren, blijkt dat de R1 nou niet bepaald een "beginnersmotor" is. Begin eerst maar op een ZXR 400. die zien er ook boemlauw uit en gaan als de brandweer...

Hoop dat je net zo doorzettend bent als dat je in je reacties doet voorkomen en je daadwerkelijk over een jaartje of wat met een verstandige keuze komt.
 
je hebt van die mensen, die een R1 willen omdat t stoer is en mooi en al die shit.
je hebt ook mensen, die diezelfde R1 voorbij komen in het betere bochten werk(met veel rij-ervaring) op een "magere" 500cc :+
ligt er dus maar net aan wat je wilt, maar ga eerst lessen voor je je droommotor kiest... (en proefrijden)
 
Ik vind het triest dat sommige mensen hier op het forum zo afgezeken worden, misschien zit ie achter 2 jaar inderdaad wel op en r1 en groet je hem net zo makkelijk alsdat ie hier nou afgezeken word.


Maarre @ topicstarter ik zou inderdaad eens even gaan zien op het 25 kw forum ik denk dat al je vragen daar beantwoord kunnen worden.
 
ja jullie hebben gelijk, ik kijk nu ook veel op het 25kw forum, als ik die gezien had ik jullie hier ook niet lastig gevallen.. enne die ZXR400 ziet er inderdaad goed uit, ik zag hem gister rijden.. ook mooi geluid man

enne =lvt=, lauw word op meerdere manier gebruikt en ik snap dat je het niet helemaal begrijpt (rotterdams) sorry
ik zit ook op een andere forum en ik weet dat het irritand is van die mannetjes die maar met hetzelfde blijven komen, maar toch bedankt want er zijn ook dinge gezegt die goed geholpen hebbe

later.. [ik laat deze topic nu wel, lock het maar]
 
motorbike%20exhaust%20flamethrower%20kit%20motorcycle.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan