HOLY SHIT !!!!!!!

Gefelicikwispelstaart namens ons en de hond, nu heb je als de kleine er is nog meer reden om ff te rijden en te relaxen :z
misc.php
 
Gefeliciteerd !!!!

Tip: Geen speelgoed gaan kopen, dat krijg je in overvloed van familie en kennisen. Kost mij ook al klauwen vol geld met m'n neefje ;) het is die glimlach die het em doet :)
 
Gefeliciteerd!

dit is geloof ik een kruising tussen een Yamaha R1 en een Honda Fireblade ???

kan een leuk worden

hoe gaat hij/zij heten (ik ruik dat er een nieuwe topic aan gaat komen over de orgineelste naam)
 
Proficiat

Hoeft natuurlijk niet persé een PW50 te worden...
00zb3.jpg

... zo hebben papa en mama er zelf ook nog wat aan.

Nu is Papa!!!!!!!!!
 
Gizzmo en Firebabe,

Van harte gefeliciteerd!
(probeer maar snel aan 't idee te wennen, die 6 maanden zijn zo voorbij, je nachtrust ook trouwens) :)

Etienne en Caroline
 
GEFELICITEERD !!!

ben zelf bijna 8 maanden papa, het is gewoon geweldig, meer hoef je niet te weten.

Tom
 
Hey Gizz en Firebabe.. VAN HARTE!!! Hartstikke gaaf voor jullie.
Eigenlijk wel grappig dat ik het nu lees... ik ben gisteren voor de 2e keer oom geworden :+
 
Van harte! BTW Kickstart heeft nieuwe kleding in store voor de kleine pruttels met leuke afbeeldingen. ;)
 
Ai!!!! Daar gaat je rijstijl. Het genieten van de snelheid zal denk ik wel een stukje minder worden want papa's hebben natuurlijk wel een erg groot stukje verantwoording...

Maar leuk is het wel!!! Gefeliciteerd!
 
Gefeliciteerd !

Veel plezier met shoppen. De kinderkamer moet nog ingericht worden neem ik aan ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan