OSJ
Die hard MF'er
- 6 nov 2019
- 446
- 976
Hij doet meer dan lekker mee gaan met de rest. Wat een gek!Kwam deze tegen op een ander AT forum, best cool als je lekker mee kan komen met het dubbele gewicht
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hij doet meer dan lekker mee gaan met de rest. Wat een gek!Kwam deze tegen op een ander AT forum, best cool als je lekker mee kan komen met het dubbele gewicht
Klopt, hij geeft extra gas op plekken waar ik eerst eens lang over zou nadenken of ik daar mijn fietsje stapvoets aan zou wagenHij doet meer dan lekker mee gaan met de rest. Wat een gek!
Heb een setje luchtfilters besteld en binnengekregen. Ik weet dat vervangen bij de AT niet een 5 min. klusje is, zoals bij veel andere motoren. Heeft iemand hier al eens de tank en het plastic eraf gehaald?
Moet leuk zijn , als er zo'n kolos achter je loopt te toeteren, terwijl je zwetend je monocilindermotortje probeert rechtop te houden...Hij doet meer dan lekker mee gaan met de rest. Wat een gek!
Ik heb er wat gevonden, nog niet van de Adventure Sports, maar misschien maakt dat niet al teveel uit.Ik meen dat er iemand een filmpje van gemaakt heeft op YouTube zou je eens moeten zoeken.
Dan heb je beeld en toelichting
Staat hier bij mij ook nog bij de favorieten haha. Samen met die kleine marsellus zijtasjes. Laat vooral weten wat je ervaring er mee is!Gisteren de updraft deflector van Artii gemonteerd, had deze nog in de favorieten staan nav een eerdere tip van @P@trick.
Er ligt momenteel een berg zout op straat, komende week genoeg regen om het weg te spoelen en dan maar eens uitproberen.
Bekijk bijlage 1727339
Bekijk bijlage 1727343
Bekijk bijlage 1727344
Weet niet zeker of de 2 meegeleverde afstandhouders goed zitten.
Pas vanmiddag aan rijden toegekomen na wekenlang pekel en een weekje vakantie, het lijkt erop dat de deflector nog wat turbulentie wegneemt. Maar het grootste verschil maakte het opzetruitje een tijd geleden.Laat vooral weten wat je ervaring er mee is!
Ik kon de manier waarop het werkt nergens vinden. Het kan een iets langer armpje zijn of een soort hefboompje in het ding zelf, dat zorgt voor een lichtere bediening. Uiteraard wel met een langere koppelingsbeweging bij het stuur, of een iets mindere koppelingsslag.Wat doet dit precies?
Maakt het de lengte van de arm anders?
Dat is de mooiste én meteen de duurste oplossingIk had ook last met koppelen na lange ritten. Kon de hendel dan bijna niet meer inknijpen. Heb daarom onlangs een DCT gekocht. Echt een genot.
Dat moet ik nog ondervinden. Ook vandaag is hij niet binnengekomen. Ik ben AliExpress-leveringen gewend die makkelijk 6 weken duren tegenwoordig, binnen NL daarentegen is het normaal om de volgende dag of uiterlijk de dag daarna de spullen in huis te hebben. Ik post m’n bevindingen hier uiteraard.ik heb weinig last van vermoeidheid omdat ik onderweg vooral veel met de quickshifter werk.
maar de koppeling gaat vrij zwaar en daardoor naar mijn idee minder met gevoel, merk je ook dat je meer fingerspitzengefuhl hebt voor de koppeling met zo'n armpje?