Honda Cb 750 Four K2 1973

Carshineshop

MF'er
24 mrt 2013
93
0
Heppen
Hallo Allemaal,
Ik heb een nieuwe motor gekocht om te verbouwen, een Honda cb 750 k2 van 1973, hij ziet er niet uit maar de motor draait mooi en de motor is kurkdroog.
Wat denken jullie ervan, Café racer of niet?
Er mankeren heel veel originele stukken, daarom denk ik dat ik van deze beter een mooie café racer kan maken, anders wordt dit project veel te duur.
Jullie hebben mij bij mijn vorig project ( Cb 750 four 1972 k2 project ) ook goede raad gegeven.
Bij de motor heb ik nog een tweede motor gekregen, een k2 + caburators.
hier zijn alvast een paar fotos.

full


full


full


full
 
Laatst bewerkt:
Ja vorige project was een prachtige restauratie, dus ik denk dat je er nu ook wel wat moois van zal maken. Een originele heb je al dus bouw nu maar een caféracer! ;)
 
Normaal zou ik zeggen origineel.
Maar aan deze is haast niks meer origineel dus maak er maar iets van :)

Groeten en succes ermee.
 
Als je ooit wat onderdelen verkoopt moet je het maar laten weten, houd me eventueel aangeboden.

Groeten en succes ermee.
 
@ Tvdh, indien ik onderdelen over heb zal ik je zeker iets laten weten.

@ King-roy, bedoel je zoiets?

full


ik denk niet dat een 4 cilinder mooi is als tracker, beter een 2 cilinder.
 
Gisteren een zitje proberen te maken, is nog niet af maar hier zijn alvast een paar foto's.

full

Een MDF plaat op maat gezaagd
full

wat van die groene blokken die ze voor bloemschikken gebruiken
full

Op maat gesneden en geshuurd
full

Ducktape erover
full
full


Nu moet er nog poliester over zodat ik een mal heb, mmar dat is voor een andere keer.
 
Opletten, als je nu een mal maakt zitten er overal "ducktape"overgangen op je zitje. Je kunt beter een glad oppervlakte maken en dan een mal maken. Of over de groen oasis blokken gaan met je polyester, dit voldoende opdikken met je matten en dan dit gaan schuren tot je eigen zitje.

Succes
 
Ziet er inderdaad super uit.

Zou je ook kunnen vertellen wat je met het motorblok heb gedaan - het zwarte gedeelte en met wat heb je het gespoten. Heb je bijvoorbeeld alles laten zitten en heb je er gewoon overheen gespoten, losgehaald, nieuwe pakkingen etc.
 
Terug
Bovenaan Onderaan