Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wat een ding zeg, hoeveel vermogen is dat extra ten opzichte van standaard? En hoe bereik je dat? Serieus freeswerk aan de cilinderkop, andere kleppen en nokstokken?
De uitlaat is naar mijn smaak wat te fors en modern maar dat heeft vast reglementaire redenen zeker?
Heeft iemand bij de hand wat voor maat O-Ring er in de vlotterbak van een CB550 '76 gaat.
Google heeft tot zo ver nog niets opgeleverd.
Dat soort trut dingetjes hebben ze vast wel bij de 1e en beste motorzaak op voorraad liggen in de werkplaats...
En anders wel bij de 1e beste argrarische groothandel.
Dat is mooiGrotere inlaatkleppen, kop geflowed, racenokkenas, Keihin CR29 mm racecarburateurs, krukas 5 kg lichter gemaakt,Suzuki GSX-R1000 drijfstangen, speciale zuigers, CB 650 oliepomp, primaire overbrenging van een CB650. en een goed afgestemde uitlaat.
Uitlaatdemper ivm max 102 Db bij de KNMV classics.
Standaard heeft een CB500 ongeveer 38 pk aan het achterwiel, zo'n 50 krukas pk's.
Vermogensuitdraai :
[~[url="http/imagizer.imageshack.us/v2/xq90/661/8zN5PN.jpg"]afbeelding~][/URL]