- Onderwerp starter
- #26
Na de carburateurs was het blok aan de beurt om een kleurtje te krijgen en weer opgebouwd te worden.
Blok is gestraald en gespoten met hittebestendige VHT motorblok lak.(spuitbus)
Heb ik al eerder zo gedaan met motorblokken en het blijft er prima opzitten.
Na het uitwendig vertroetelen moest het inwendige ook allemaal weer op z'n plaats komen en dat ligt hier allemaal uitgestald.
Het cylinderblok is afkomstig van een CB500 en voorzien van CB650 bussen zodat er 3mm grotere zuigers in konden , de cylinderinhoud is nu 604 cc geworden.
Gemonteerd ziet het er zo dan uit.
De nokkenas is ook weer afkomstig van een CB650, langere openingstijden en wat meer lift, dus hopelijk wat meer power icm de big bore zuigers en de CB650 28mm carbs.
Blok is gestraald en gespoten met hittebestendige VHT motorblok lak.(spuitbus)
Heb ik al eerder zo gedaan met motorblokken en het blijft er prima opzitten.
Na het uitwendig vertroetelen moest het inwendige ook allemaal weer op z'n plaats komen en dat ligt hier allemaal uitgestald.
Het cylinderblok is afkomstig van een CB500 en voorzien van CB650 bussen zodat er 3mm grotere zuigers in konden , de cylinderinhoud is nu 604 cc geworden.
Gemonteerd ziet het er zo dan uit.
De nokkenas is ook weer afkomstig van een CB650, langere openingstijden en wat meer lift, dus hopelijk wat meer power icm de big bore zuigers en de CB650 28mm carbs.
Laatst bewerkt: