Honda CR750 [replica's]

CR 750 [replica's]

  • Vette bike!

    Stemmen: 7 41,2%
  • Wil ik ook wel hebben!

    Stemmen: 5 29,4%
  • Die gaan we zelf bouwen...

    Stemmen: 4 23,5%
  • Mwah, gaat wel...

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ik ken betere

    Stemmen: 0 0,0%
  • Maak je niet dick mann !

    Stemmen: 1 5,9%
  • Oud nieuws.

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    17
Pffff dè's nen mooi spulleke....

h1.jpg
 
en dan nog dit

Cast from alloy vs leaky old magnesium

volgens mij is het net juist de bedoeling om de magnesium versie te hebben, als je echt een racer gaat maken let je natuurlijk ook op gewicht.
 
ik zal maar weer eens zelfvoorzienend optreden

http://www.ozebook.com/cr750scr.htm

is een hele goede source die ik heb gevonden bij het surfen, erg veel mooie pics en info voor de liefhebbers.

sander

Buy or not:
Ik heb een klant die bezig is met de opbouw van een CR750, heel serieus. Hij kan je eventueel onderdelen leveren. Werkt in Eindhoven, woont elders in het land. Mocht je interesse hebben, mail me dan even. Je bent zwaar anoniem hier.

info-at-honda4.nl
 
Weet ik, ik durf nog niet zo goed tusen al die kenners :) Ik zal mijn buy or not account ook eens gaan veranderen in een met meer details en een betere naam. :+

Anyway, you've got mail! [en bedankt voor de moeite]
 
Voor de geintereseerden: Ik ben bezig met het aanleggen van een website rond mijn brikken en de bijbehorende projecten. Bezig ja, maar om alvast iets met jullie te delen staan er 96 afbeeldingen die ik via via of van het www heb verzameld over de oude CB 750 racer van honda: de CR750 [voor de fanatiekelingen voor dat je me gaat mailen; ja,er staan ook een paar verdwaalde niet CR750 bikes tussen].
Ook staan er een paar pics van mijn nog ongerestaureerde CB750 K7:
mijn website
have fun!
 
Voor de geintereseerden: Ik ben bezig met het aanleggen van een website rond mijn brikken en de bijbehorende projecten. Bezig ja, maar om alvast iets met jullie te delen staan er 96 afbeeldingen die ik via via of van het www heb verzameld over de oude CB 750 racer van honda: de CR750 [voor de fanatiekelingen voor dat je me gaat mailen; ja,er staan ook een paar verdwaalde niet CR750 bikes tussen].
Ook staan er een paar pics van mijn nog ongerestaureerde CB750 K7:
mijn website
have fun!

:} :} :} :} :} :} :} :} :}

en nog dichtbij ook nog ( das altijd handig ) :P
 
Krijg bericht dat dit een oud topic is, nogal logisch we hebben het over motoren van 25 tot 30 jaar oud.
Ben zelf ook bezig (nou ja, bezig??) :r :r met een verbouwing van een k2 naar een CR uitvoering maar denk dat ik het mooier vindt om een endurance fiets na te bouwen zoals in de 70-er jaren tijdens de 24 uur van Oss werden ingezet door VOS-OSS motoren, met als berijders Harry van der Kruijs en Tonny van Schijndel.
Heeft iemand hier foto's/beelden/posters etc. van ???

Groeten.
 
hallo allemaal,,

kben een belg die bezig is met een soort cr 750 racertje en kheb die swarbricks gekocht, wel duur maar zullen mooi brullen. De prijs voor de geinteresseerden: +-750 euro voor 4 bochten en 4 dempers( nu gedempt zijn ze wel niet) inclusief tax en transport.)Als je genoeg beurzen doet vindt je wel wat: in wieze lagen er volgens een vriend 4 NIEUWE keihin cr carbies voor zo 200 euro.

Alvast nog veel plezier, e, groeten vanuit Vlaanderen
 
Terug
Bovenaan Onderaan