Honda Dax

  • Onderwerp starter Anoniempje599
  • Startdatum
Bij Arie Molenaar staan nu 1x monkey en 1x Msx nieuw 2023 model.
2 Daxen had ie al verkocht, maar ik hou het toch maar bij Mijn Monkey, die 4 bak Semi automaat zat ook op Mijn Cub...
lastig omschakelen.
 
Is het lastig schakelen deze semi-automaat omdat het een slechte versnellingsbak is?
of bedoel je het anders?
 
Bij Arie Molenaar staan nu 1x monkey en 1x Msx nieuw 2023 model.
2 Daxen had ie al verkocht, maar ik hou het toch maar bij Mijn Monkey, die 4 bak Semi automaat zat ook op Mijn Cub...
lastig omschakelen.
Twee vrienden van mij hebben die daxen bij Arie gekocht, het schakelen valt idd tegen, één van hun zei al snel "ik had beter een Grom kunnen kopen net als jij" maar ik vindt ze er wel gaaf uitzien.
Blijf toch maar bij mijn msx hoewel ik de Monkey ook erg leuk vindt.
 
Twee vrienden van mij hebben die daxen bij Arie gekocht, het schakelen valt idd tegen, één van hun zei al snel "ik had beter een Grom kunnen kopen net als jij" maar ik vindt ze er wel gaaf uitzien.
Blijf toch maar bij mijn msx hoewel ik de Monkey ook erg leuk vindt.
Ik denk als hij er vanaf wil hij nog een paar honderd winst kan pakken op die DAX
 
Ik denk als hij er vanaf wil hij nog een paar honderd winst kan pakken op die DAX
Het gaat hem ook om de looks van de dax, en er winst op pakken dan kom je boven de Hondaprijs uit.
Als je gaat bellen zijn er motorzaken die ze binnenkrijgen zoals Arie in Ijsselstein die krijgt/heeft er ook nog.
 
Het gaat hem ook om de looks van de dax, en er winst op pakken dan kom je boven de Hondaprijs uit.
Als je gaat bellen zijn er motorzaken die ze binnenkrijgen zoals Arie in Ijsselstein die krijgt/heeft er ook nog.
Er staat er een op marktplaats die zit ook 400€ boven de honda prijs
 
Er staat er een op marktplaats die zit ook 400€ boven de honda prijs
Ja v/d kuinder uit Hilversum, ik zelf hou daar niet zo van en zou ff verder zoeken om er één voor een eerlijke prijs te kopen.
Hij heeft deze overigens al een tijd staan terwijl anderen ze als zoete broodjes verkopen dus wat is wijsheid.
 
Ja kuinder uit Hilversum, ik hou daar niet zo van.
Maar ja wat is het verschil met een DAX van 2 jaar oud voor 200€ minder dan een nieuwe , ik vind die handel zo apart
Vorig jaar toen de voorraad nieuwe motoren erg klein was oké , maar nu zijn alle showrooms weer redelijk vol
 
Ja kuinder uit Hilversum, ik hou daar niet zo van.

Die is 200 duurder dan adviesprijs. Wel 0 km, dus nieuw. Hoe goed zijn ze leverbaar?
Het is net wat de gek er voor wil geven als ze slecht leverbaar zijn en iemand 'm meteen wil hebben.
 
Die is 200 duurder dan adviesprijs. Wel 0 km, dus nieuw. Hoe goed zijn ze leverbaar?
Het is net wat de gek er voor wil geven als ze slecht leverbaar zijn en iemand 'm meteen wil hebben.
Die 2 vrienden van mij wilde ze daar kopen maar zijn toch naar Arie Molenaar gegaan waar ze €400,00 per stuk goedkoper uit waren.
 
Heb de mijne ook opgehaald, en een grijns van oor tot oor, wat een lachen ding echt!
Schakelen is idd. ff wennen, zeker terug schakelen gaat ff raar, maar als je een "dameshaartje" gas houd gaat het uiterst soepel en echt geen centje pijn.
Ber er echt erg blij mee.
 
62670c78-b79d-4259-b72b-5b7321756ddb.JPG

Moet alleen nog well ff aan de outfit werken, wordt vervolgt.

Had trouwens verwacht dat hij gelijk door z'n "hoeven" zou zakken met de kleine man achterop maar ook dit valt echt reuze mee.
Handleiding zegt dat je hem tot 155kg mag belasten, dus nog maar heel ff aankijken alvorens ik een setje andere veren bestel.
 
Nou alleen nog manier vinden om het ding op slot te kunnen zetten zonder zo'n lompe ketting of beugelslot mee te hoeven slepen.
Zit te denken om 2 van de gaten in de achter schijf op te laten boren zodat het schijfrem-slot er wel in past.
 
Gaaf hoor! En in de mooiste kleur :t
Hij lijkt nog best groot. Hoe lang ben jij?
 
Nou alleen nog manier vinden om het ding op slot te kunnen zetten zonder zo'n lompe ketting of beugelslot mee te hoeven slepen.
Zit te denken om 2 van de gaten in de achter schijf op te laten boren zodat het schijfrem-slot er wel in past.

Dat is al vele jaren bagger bij kleine Honda's.
 
Terug
Bovenaan Onderaan