Honda Forza 750

Chris vanaf de bovenste bevestigingsbout is het scherm nu nog 40,5 cm hoog.
Ik zelf ben 1.96 lang en kijk er nu nog makkelijk over.
 
Chris vanaf de bovenste bevestigingsbout is het scherm nu nog 40,5 cm hoog.
Ik zelf ben 1.96 lang en kijk er nu nog makkelijk over.
Dankjewel Bart. Ik ga hem eens bekijken. Wat meer wind heb ik ook wel liever. Ik ben eergisteren naar Cochem geweest, drijfnat, maar niet van de regen :-)
 
BartA, ikzelf niet en ben tevreden over de smart koffer van de honda zelf ...
Maar ik heb wel zo'n laatste nieuwe maxia gezien in Rad Zaventem... en personeel zeiden dat het echt makkelijk monteren is ...
 
Hallo,
is er iemand onder jullie die ook meedoet aan de toerrit Waypoint (met Honda Mertens)?
ik ga zeker als droog blijft en zou rond 8.30u vertrekken voor ritje van 300km...
tot ziens?
 
Vraagje heeft iemand al is een topkoffer gemonteerd van shad of givi op zijn Forza 750?
Ik heb de originele set zij en topkoffer. Topkoffer is prima, maar ik ben niet tevreden over de kwaliteit van de zijkoffers. Op zich prima spul, maar alleen bij de sluiting bovenop sluiten ze mooi aan. De rest gaapt tot een dikke halve centimeter. (Niet echt open, maar sluit niet aan)
 
Oei ChriSS, das ni zo leuk!
Nu zondag gaat de rit door...
Vertrekpunt is in Kessel lo, ... dichtbij Leuven.
Baron August de Becker remyplein ...
 
De toerrit gisteren was een succes, in bijlage een sfeerfoto...
 

Bijlagen

  • 1696232410457.png
    1696232410457.png
    1,1 MB · Weergaven: 5
Mijn forza 750 verkocht.....Yamaha Tmax techmax 2023 besteld.

Dit is mijn forza.....staat momenteel nog bij mij thuis. Het enige verschil is nu die verkante koffer van 38 l.
325607744_3322755614657057_6147665065552893788_n.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hey Linus,
Had zo'n achterspatbordje bij uwe forza veel geholpen?
Is dat zo'n givi van bij Rad?
nog een vraagje : viel deze forza jou tegen? zoja waarom als ik dat mag vragen?
 
Is inderdaad een spatbord van bij Rad. Help toch een beetje om minder rap vuil te zijn.
Hij viel zeker niet tegen.
 
Hey Linus,
Had zo'n achterspatbordje bij uwe forza veel geholpen?
Is dat zo'n givi van bij Rad?
nog een vraagje : viel deze forza jou tegen? zoja waarom als ik dat mag vragen?
Zelf heb ik ook zo een achterspatbord, in combinatie met een extra achterspatbord tegen de achterbrug aan, onder het zadel. Helpt wel goed. Enige nadeel is dat er veel vuil op het plateau net voor het spatbord verzamelt wordt.
 
Hallo,
Gisterenavond zag ik iemand met een blauwe Forza 750 rijden met originele topkoffer en zijkoffers ...
Het was op rondpunt Rotselaar en de persoon in kwestie reed richting Wezemaal ...
mss ook iemand op deze forum?
 
Weet iemand of het mogelijk is om een TPMS op het scherm van de Forza 750 te krijgen ?
Zo niet, andere ervaringen met BT bandenspanningssetjes ?
 
Hallo,
Ik heb er geen ervaring met TPMS en andere setjes maar ik meet ongeveer elke 2 weken mijn bandenspanning met zo'n bandenspanningmeter...
 
Hallo,
Ik heb er geen ervaring met TPMS en andere setjes maar ik meet ongeveer elke 2 weken mijn bandenspanning met zo'n bandenspanningmeter...
Ik nu ook, maar daar wil ik van af. Gemak dient de mens. Maar ik twijfel tussen een gewoon setje met een display of een FOBO op mijn gsm. Maar ik weet niet of ik verschillende Bluetooth apparaten tegelijk kan laten werken. Ik heb dan de BT aan voor de Forza voice control en voor mijn SRC Schuberth oortjes voor de navigatie. Dat zijn er dan al 3......
Het mooiste zou zijn wanneer er een TPMS bestaat die zichtbaar is op het TFT scherm van de Forza.........
 
Chriss, ik twijfel toch erg of het op scherm zelf van de forza voorzien is... vraag anders even in de werkplaats/dealer? en hou ons natuurlijk op hoogte, ;-)
 
Chriss, ik twijfel toch erg of het op scherm zelf van de forza voorzien is... vraag anders even in de werkplaats/dealer? en hou ons natuurlijk op hoogte, ;-)
Ik denk dat er af fabriek niets op gaat passen. Voordeel van een FOBO is dat die"constant" af te lezen is. Nadeel is dat hij een "alarm" af laat gaan als er drukverlies is, maar dat zie je op je GSM, en die zit dus in je jaszak....
Een voordeel van losse goedkopere setjes is dat je die afleest op een los display en je de piep en knipperdisplay dus beter en eerder ziet, maar het nadeel is dat die setjes pas aan gaan als je gaat rijden. Ik laat het weten wat het geworden is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan