Inderdaad, voor mij geen andere tandwielen, vind het toerental op de snelweg al hoog genoeg.
Dan hou ik het gewoon bij de 15T vooraan, dank voor de inbreng!
Ben vanavond begonnen aan het groot onderhoud van de pas aangekochte motor. Tot mijn spijt merkte ik wel bij het demonteren van de bougies dat er nogal wat olie op de schroefdraad van de bougies te vinden is, kopjes van de bougies zelf staan wel droog. Motor is van 2002 en heeft nu 31.000km op de teller. Motor heeft het afgelopen jaar eigenlijk alleen maar stil gestaan voor ik 'm kocht.
In 2012 (op 23500km) zijn de kleppen gesteld bij een officiële honda garage en is daarbij de kleppendekselpakking (12391MV9670) ook vervangen. Moet wel zeggen dat de bougies zelf 'amper' vast stonden.
Maar je gaat me nu toch niet gaan zeggen dat ik net die ene Hornet 600cc heb gekocht met slechte klepgeleiders of falende zuigerveren?