Honda Innova 125i / De 2009 Honda cub

Goedenavond, het is erg rustig op het forum waarschijnlijk door de wintertijd. Nog de beste wensen allemaal. Vandaag heb ik na weken stilstaan weer eens een ritje gemaakt op de Innova. Ik pak met deze koude dagen liever de auto om me te verplaatsen. Even bandjes opgepompt en gelukkig startte hij via de Kickstarter. Er staat nu bijna 8000km op. Heb er nog steeds geen seconde spijt van, de Innova is een heerlijk vervoermiddel voor in de regio en woon-werkverkeer. Voor de kerst heb ik een Tucano Urbano Linuscud universeel beenkleed gekregen die ga ik binnenkort testen. Deze termoscud zit als een schort op je lijf en niet meer aan de motor scooter vast. Voor 4 tientjes een no-brainer voor warme en droge benen.
 

Bijlagen

  • 21B77723-D0D7-4E24-BD69-4633F7D6F84A.jpeg
    21B77723-D0D7-4E24-BD69-4633F7D6F84A.jpeg
    253,8 KB · Weergaven: 16
  • 74A47E7F-527C-413B-9BD5-A8EAC736AC39.jpeg
    74A47E7F-527C-413B-9BD5-A8EAC736AC39.jpeg
    61,4 KB · Weergaven: 13
Fijn zo'n beenkleed dat je als schort draagt, ik heb er ook een. Die doe je zo even om, ideaal. Daar ga je plezier van hebben.
 
Het is vast al eerder een keer gevraagd, maar desondanks. Kun je de kettingkast op de Wave ook dicht maken? Mijn Innova had een dichte, de Wave die ik nu heb, een halve.
Kon via goegel niks vinden.
 
Lijkt een kruising tussen een Honda Amigo en een Honda Dax.
Ja ik begrijp wat je bedoelt. Het blijft onderling familie van elkaar. Maar ik denk dat je afbreuk zou doen aan de CT125i om deze tot asbakken ras te verklaren. 😇 Honda is eigenlijk met al die kleine modellen ijzersterk en wereldleider. Nou vind ik persoonlijk deze CT125i bijzonder leuk/mooi en degelijk. Zou hem alleen al willen hebben om naar te kijken. Het is de vraag gaat dat nog lukken.
 
Ja ik begrijp wat je bedoelt. Het blijft onderling familie van elkaar. Maar ik denk dat je afbreuk zou doen aan de CT125i om deze tot asbakken ras te verklaren. 😇 Honda is eigenlijk met al die kleine modellen ijzersterk en wereldleider. Nou vind ik persoonlijk deze CT125i bijzonder leuk/mooi en degelijk. Zou hem alleen al willen hebben om naar te kijken. Het is de vraag gaat dat nog lukken.
Een Amigo en een Dax waren in mijn jeugd geen asbakken, eerder rasbakken.
Een Amigo was de referentie onder de bromfietsen, ik denk toen de enige met een viertakt-motor, en een Dax was een begerenswaardig hebbeding. Ik moest het doen met een Motobécane Mobylette. Ook een goed ding, en een enorme vooruitgang als je van een fiets kwam, ik heb er veel km mee afgemaald, maar duidelijk een stapje lager dan een Amigo.
 
Een Amigo en een Dax waren in mijn jeugd geen asbakken, eerder rasbakken.
Een Amigo was de referentie onder de bromfietsen, ik denk toen de enige met een viertakt-motor, en een Dax was een begerenswaardig hebbeding. Ik moest het doen met een Motobécane Mobylette. Ook een goed ding, en een enorme vooruitgang als je van een fiets kwam, ik heb er veel km mee afgemaald, maar duidelijk een stapje lager dan een Amigo.
En die Amigo was onvoorstelbaar zuinig met brandstof voor die tijd.
Ook geen relatief dure mengsmering benzine, want 4-takt.
Denk ook maar aan de C310, C320 en de latere C50 (cub!), CD50 en SS50.
Geweldige sleutel leer school, ondanks dat ze zeer betrouwbaar waren.
 
Een Amigo en een Dax waren in mijn jeugd geen asbakken, eerder rasbakken.
Een Amigo was de referentie onder de bromfietsen, ik denk toen de enige met een viertakt-motor, en een Dax was een begerenswaardig hebbeding. Ik moest het doen met een Motobécane Mobylette. Ook een goed ding, en een enorme vooruitgang als je van een fiets kwam, ik heb er veel km mee afgemaald, maar duidelijk een stapje lager dan een Amigo.
Ja dat is ook eigenlijk wat ik bedoel. Het zijn kleine Honda’s maar ze zijn stuk voor stuk uniek en zeer goed in hun type.
 
Dat artikel is van september 2020 en gaat over de release in de USA.
vooralsnog he le maal niets bekend over het naar nl komen van dit hebbeding. Heb al eens rondgevraagd maar niemand die iets weet of kan vertellen over het hier te koop komen. Mocht een van jullie meer weten... deel het hier even aub. Ik wacht het even af maar mocht het zo zijn dat hij echt niet komt dan ga ik voor een grijze import actie O-)
 
vooralsnog he le maal niets bekend over het naar nl komen van dit hebbeding. Heb al eens rondgevraagd maar niemand die iets weet of kan vertellen over het hier te koop komen. Mocht een van jullie meer weten... deel het hier even aub. Ik wacht het even af maar mocht het zo zijn dat hij echt niet komt dan ga ik voor een grijze import actie O-)
wat bedoel je met grijze import actie ? Van welk land ?
 
Thailand heeft stuur aan de verkeerde kant
En er komt heel veel uit amerika, dus waarom niet
T zal niet de giedkoopste optie zij , maar je wilt wat....
 
vooralsnog he le maal niets bekend over het naar nl komen van dit hebbeding. Heb al eens rondgevraagd maar niemand die iets weet of kan vertellen over het hier te koop komen. Mocht een van jullie meer weten... deel het hier even aub. Ik wacht het even af maar mocht het zo zijn dat hij echt niet komt dan ga ik voor een grijze import actie O-)
Neem eens contact op met de 4takt-winkel. Ze importeren direct uit Japan.
Klik hier!

Ze hebben nu drie mooie nieuwe 50cc Cubs staan, wel aan de prijs maar dan heb je ook wat. Klik
 
andere winkel al benaderd.. iets te gek.
inclusief btw en invoerrechten €6000,- ongeveer
dan moet je hem nog wel op kenteken zetten via rdw (individueel keuren in lelystad) en bpm afrekenen. dus daar komt nog wel een bedrag bij.geen garantie! want ze komen niet via honda hier heen.

ik zal 4takt eens benaderen en horen wat zij rekenen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan