Honda Monkey 125

Vlg. mijn laatste info moeten ze augustus bij de dealers staan.......prijzen heb ik nog niets over kunnen vinden
iemand op het forum wel bekend met de nieuwe prijzen van de Monkey 125 euro 5.
Hopelijk blijft ie onder de 50000 anders zal het moeilijk verkopen worden.

Pinkpanther
 
Laatst bewerkt:
Nu de euro 5 versie er is ben ik ook wel enthousiast geraakt! Twijfel of dat ik een proefritje ga doen of gewoon meteen bestellen 😋
 
Ok dus die prijs van € 4999,- hebben ze vandaag bekendgemaakt.
Ja die BPM ca, 700 euro maakt hem hier duur !
Maar een nieuwe uit Duitsland halen is ook niet interessant ......veel gedoe en BPM betalen dan kom je even duur uit .

MvG Pinkpanther
 
Hoi,
Ik ben al een tijdje Monkey rijder, vanaf 2018 met een nieuwe rode, nu met bijna 6000km, voor mijn vrouw vorig jaar een 2e handsje gele gekocht met 1700 km.
Maar aangezien zijn graag een blauwe wil is die vorige week besteld en zou eind augustus komen.
Dus de rode gaat binnenkort de verkoop in ;-).
Ik ben van plan om op de gele dan een paar ölins achter schokbrekers en voorvork inserts te zetten, weet iemand waar ik die voor een schappelijke prijs kan uithalen?
D65CC563-C8E2-4DA7-935E-488AE1C1386D.jpeg
 
Ik heb ook een blauwe besteld..... maar ze weten nog niet of ie in augustus of september komt....
Ben benieuwd hoe het rijd....

MvG

Pinkpanther
 
Hi, heeft er al iemand gehoord wanneer de nieuwe Monkey's 125 geleverd worden ??
Tegen mij is verteld augustus ??

MvG

Pinkpanther125
 
Voor 2000 euro heb je een Monkey/Grom kloon in je schuur staan. De Brixton XsR125 staat binnenkort bij de dealer.

Weet iemand of de Brixton Crossfire XS 125 leverbaar is in Nederland? In België wel voor zo'n € 2.200.
Interessant ding. Ik volg de Brixton Facebook groep nu een tijd en ik hoor ze weinig mekkeren over mankementen.
 
Hi er staat er 1 te koop op tweedehands.be in belgie 2020 met 1000 km) voor € 1750,-
Komt wel BPM bij ik meen onder de 4000 km gewoon 100% Bpm dus misschien voor de tellerstand op 4100 km zetten.
Dan bespaar je paar honderd op BPM.

Vlg mij geen dealers in NL wel in Duitsland/Belgie

MvG

Pinkpanther
 
I zou dan liever de Monkey kopen van CRXJE16V hier op het forum voor 3850 uit 2020, deze is in nieuwstaat en blijft waardevaster als zo; n Brixton BIKE.

MvG

P.V.
 
Ook de blauwe Monkey een paar maanden geleden besteld en hij staat inmiddels bij de dealer.
Weet iemand al iets over het Honda bagage rack?
1631437500690.png
 
Rijklaar maken stelt niks voor ..... 5 bouten losmaken en hij kan uit het krat.... dan nog even de spiegels erop zetten....!!
Bagagerekje is handig, misschien op e bay ??? wel imitatie !!

Mooi blauw SEROX,,, waar heb je de jouwe besteld ?

MvG

P.P.
 
I zou dan liever de Monkey kopen van CRXJE16V hier op het forum voor 3850 uit 2020, deze is in nieuwstaat en blijft waardevaster als zo; n Brixton BIKE.

MvG

P.V.
Ik vind die Brixton een mooi ding. Een Monkey is ook gaaf, maar dan zeker geen rode.
 
Terug
Bovenaan Onderaan