Honda Monkey 125

Welk oliefilter? Heeft toch een zeefje?
2C018065-90F6-4B45-97E4-68425D5DCAF7.jpeg
 
Bij de grom ‘22 (identieke blok) is de 1000 km alleen een olie wissel, zonder filter.
Alleen gezien de kosten heb ik het filter ook meteen gedaan.
 
olie filters hebben ze al langer hoor , dit blokje van 2014 heeft het ook
 
Laatst bewerkt:
En de Monkey 125 cc Euro 5 is pas een jaar uit.........????
Willen ze nu Euro 6 ?
Moet niet gekker worden, straks wordt ie nog elektisch ....:].
 
En de Monkey 125 cc Euro 5 is pas een jaar uit.........????
Willen ze nu Euro 6 ?
Moet niet gekker worden, straks wordt ie nog elektisch ....:].
Dat laatste is zeker mocht het model terug komen,fabrikanten stoppen met verbrandingsmotoren en gaan
EV motoren ontwikkelen,daar is veel geld mee gemoeid en productie capaciteit dat gaat ten koste van de verbrandingsmotoren.
Nu zijn het nog 10 modellen ,over niet al te lange tijd stoppen ze ook met de overige modellen,en vanaf 2030 is het afgelopen met de pret.
 
Laatst bewerkt:
Toch zou een elektromotor niet zo slecht zijn voor die motortjes,gelijk max koppel kan zo,n fietsje wel gebruiken ;)

En aan het eind van de stad weer aan de lader? Die dingen zijn zo klein, past niet zoveel in qua batterijen.
Er kleven wat mij betreft nog teveel nadelen aan elektrisch rijden. Het is leuk rijden hoor, maar brandstof blijft toch baas.
Maar als je elektrisch wil en wat kleins, misschien hopen dat BMW de CE-02 daadwerkelijk op de markt brengt?
 
En aan het eind van de stad weer aan de lader? Die dingen zijn zo klein, past niet zoveel in qua batterijen.
Er kleven wat mij betreft nog teveel nadelen aan elektrisch rijden. Het is leuk rijden hoor, maar brandstof blijft toch baas.
Maar als je elektrisch wil en wat kleins, misschien hopen dat BMW de CE-02 daadwerkelijk op de markt brengt?
Daar hoop ik op.
 
Blijft heiligschennis dat honda stopt met verbrandingsmotoren . Ik zal ze nu extra goed verzorgen zodat ik de komende 50 jaar benzine rijdt , en nooit elektrisch .
 
Blijft heiligschennis dat honda stopt met verbrandingsmotoren . Ik zal ze nu extra goed verzorgen zodat ik de komende 50 jaar benzine rijdt , en nooit elektrisch .
Je mag hopen dat je nog met een verbrandingsmotor mag rijden,het doel is 0,0 stikstof,dat betekent dus niet
meer rijden,enigste wat er dan opzit is verhuizen naar Afrika,die mogen nog wat langer door tuffen met een
verbrandingsmotor.
 
Blijft heiligschennis dat honda stopt met verbrandingsmotoren . Ik zal ze nu extra goed verzorgen zodat ik de komende 50 jaar benzine rijdt , en nooit elektrisch .
Gaan ze niet doen ze verkopen miljoenen 125cc en andere kleine motorfietsen in landen waar ze nog geen eens denken over co2
Denk dat het stoppen gewoon komt doordat de marge op een motor van 5000€ veel kleiner is dan eentje van 15000€ en ze een gebrek aan grondstoffen hebben dus als ze moeten kiezen
 
Je mag hopen dat je nog met een verbrandingsmotor mag rijden,het doel is 0,0 stikstof,dat betekent dus niet
meer rijden,enigste wat er dan opzit is verhuizen naar Afrika,die mogen nog wat langer door tuffen met een
verbrandingsmotor.

0,0 stikstof ? haha dat gaat NOOIT lukken , en dacht je nou echt dan shell / BP / texaco stoppen met verkoop van brandstof ?
waarom zou nederland , kleinste (k*t) land de wereld redden ?
Dan gaan we toch lekker op Aspen rijden ? of Wasbenzine ? ik vindt wel wat uit ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan