cardiobiker
Die hard MF'er
Verwijder je zelf de wiellagers? Dan lager-openingen goed (laten) afplakken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
180 Grom`s ? toch meer MSX denk Ik . best wel veel voor een MeetingToffe hendels! In Nederland is het helaas zoeken naar de grommetjes. Er staan er iets meer dan 180 op kenteken als ik me niet vergis, en slechts een deel daarvan wordt ook veel gereden. Maar des te leuker als je dus iemand ermee tegenkomt!
Kijk maar op kenteken.tv, meer dan 200 zijn het zeker niet.180 Grom`s ? toch meer MSX denk Ik . best wel veel voor een Meeting
Tof! Behalve die slider op het blok. Zolang je niet valt zien ze er vooral heel leuk uit, maar de manier van bevestiging ervan maakt dat je kosten juist door die slider na een val hoger uitvallen dan zonder (voor voorbeelden: de "stunt/crash" topics op hondagrom.net). Consensus onder de stunters in Amerika is dan ook dat je beter sliders op de assen kan plaatsen en valdoppen op het stuur als je schade wil beperken. Of niet vallen natuurlijk
Ik was jullie niet vergeten, maar heb de resultaten even afgewacht. Het is uiteindelijk de Kitaco 181cc met oliekoeler en nokkenas geworden. Rijder is er supertevreden mee. Gaat echt een pak beter, zowel optrekken als topsnelheid. Kit goed ingereden en 'nog' geen problemen.Hou ons graag op de hoogte met die 186 alleen een cylinder met zuiger ? graag wat meer info / foto`s van het project . leuk om te lezen
bedankt voor de Reactie . daar kan Ik ( wij MSX / Grom ) rijders wat mee . zit er op die 181 cc nog een grotere trotle box ( inlaat ) ? op of nog standaard . want die heeft wel benzine / lucht nodig .Ik was jullie niet vergeten, maar heb de resultaten even afgewacht. Het is uiteindelijk de Kitaco 181cc met oliekoeler en nokkenas geworden. Rijder is er supertevreden mee. Gaat echt een pak beter, zowel optrekken als topsnelheid. Kit goed ingereden en 'nog' geen problemen.
Ikzelf heb op mijn MSX, de airbox verwijderd en luchtfilter geplaatst, grotere voorbuis en boosterplug gestoken. Reset van de ECU en na +/- 100 km merk je wel verschil. Trekt feller en snelheid zakt minder tijdens helling of tegenwind. Topspeed misschien iets hoger, maar is heel afhankelijk van de weersomstandigheden dus moeilijk in te schatten. En heb me dan toch maar een derde bike (pitbike) aangekocht om circuit te rijden.
Ik was jullie niet vergeten, maar heb de resultaten even afgewacht. Het is uiteindelijk de Kitaco 181cc met oliekoeler en nokkenas geworden. Rijder is er supertevreden mee. Gaat echt een pak beter, zowel optrekken als topsnelheid. Kit goed ingereden en 'nog' geen problemen.
Ikzelf heb op mijn MSX, de airbox verwijderd en luchtfilter geplaatst, grotere voorbuis en boosterplug gestoken. Reset van de ECU en na +/- 100 km merk je wel verschil. Trekt feller en snelheid zakt minder tijdens helling of tegenwind. Topspeed misschien iets hoger, maar is heel afhankelijk van de weersomstandigheden dus moeilijk in te schatten. En heb me dan toch maar een derde bike (pitbike) aangekocht om circuit te rijden.
dat dacht ik niet. enkelbedankt voor de Reactie . daar kan Ik ( wij MSX / Grom ) rijders wat mee . zit er op die 181 cc nog een grotere trotle box ( inlaat ) ? op of nog standaard . want die heeft wel benzine / lucht nodig .
Dus de standaard kop met Economie ( kleine ) kleppen zit er gewoon op ? Ik kom ook nog uit de Monkey / DAX tijd met een 150 cc moest er ookdat dacht ik niet. enkel
Kitaco 181cc pack for Honda MSX / Grom 125. Complete kit ready for assembly with the original cylinder head. The most consistent way to build displacement on MSX. 12CV at 6000 rpm in this version with type 1 crankshaft and 62000 rpm in type 2 version.
It comes complete with:
- Cylinder diameter 63mm (crankshaft stroke origin 57.9mm)
- Complete piston planned for the original cylinder head
- Gasket set for the top engine.
- Kitaco I-map unit + high speed injector.
- Oil cooler kit + fixing on valve cover
- choice of camshaft Type 1 or 2
ook wel airbox eraf
Ritje Ijmuiden
Hoi Madvo69 Marcel in Oosterijk , Deze MSX heb Ik verbouwd en natuurlijk ( zelf ) gespoten in de HRC kleuren . met Top koffer van een F 16 Horloge Groeten uit HaarlemRitje Ijmuiden