Honda SH150i

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kijk, en die insteek zal ongetwijfeld veel voor hem betekenen.
Dat je er maar veel km's mee mag maken en zet m goed op slot.

Mijn sh nog steeds niet gemaakt, onderdelen nog steeds niet binnen.
Waarom dat allemaal zo lang moet duren?
Is nu een week geleden besteld.

Had vanacht zelfs gedroomd dat ik hem eindelijk weer terug had maar ik ergens stond met een achterwiel wat bonkte van de lagers.
Werd zelfs kwaad wakker, pff.

Nou goed

Hmm niet dat je daar nu wat aan hebt, maar de lagerboer hier op hoek was dan wel niet goedkoper; hij heeft ze wel op voorraad. (Op 1 na dan, maar dat ligt eraan welke ene je nu moest hebben ;) )

Onder het mom van gedeelde smart is halve smart: ik mijn gestuiterde SC ook nog niet terug. :/
 
Nou aanvankelijk bleek het niet een of meerdere van die 6 lagers in het cardan te zijn maar de 2 lagers in de koppeling.
Daar komt bij dat de pakking origineel honda is dus er moest het een en ander besteld worden.

Maar goed een week verder nog weinig gebeurd verder.

Ik zal geduld moeten hebben.
 
Mijn vader heeft kanker gehad en is daaraan geopereerd begin dit jaar.
Een tumor van 5 kilo is uit zijn blaas gehaald en meteen ook zijn blaas zelf,prostaat,lymfeklieren en een stuk darm.
Voor een man van 76 was dit een enorme operatie en ze hebben ruim 6 uur in hem lopen graven.
De tumor die eruit kwam was zo groot als een hoofd en mijn vader woog van een gezonde 95 kilo na alle ellende toen hij weer naar huis mocht na 3 maanden nog geen 57 kilo.
Het aansterken gaat nog zeker een dik jaar duren en met zijn leeftijd meegenomen kwam hij tot de beslissing om alles op 2 wielen maar vaarwel te zeggen.
Hij heeft net als mij zijn hele leven motor gereden.....tot zijn 76ste dus.
Het gaf mij een ontzettend dubbel gevoel ook toen hij met dit aanbod kwam.
Alsof je ergens toch bij die ouwe zijn laatste stukje vrijheid wegneemt.
Ik zal idd daarom ook erg zuinig zijn op de Honda ook al zal hij gebruikt worden daar waar hij voor gemaakt is.
Maar ergens is dit toch de meest bijzondere motor die ik wellicht ooit zal hebben dus verkopen doe ik hem zeker nooit.
Nou dat is me wel een verhaal zeg, veel sterkte met je vader.
Hopelijk als hij aangesterkt is volgende zomer kan hij hem af en toe weer berijden.
 
ook even sterkte met je vader :/ , wat een geluk heeft hij gehad
wie weet pakt die zo als zuunig zegt ooit de motor weer :)
 
Laatst bewerkt:
Mocht hij weer helemaal op de been komen dan ben ik in staat om een nieuwe voor hem te kopen :)
Oud of niet het blijft je pa!!

Heb er werkelijk goed schik mee met de Honda,was vandaag weer heen en weer van Almere naar Amsterdam.
Wat een verschil met mijn BMW k1300r :) ik word hier helemaal ontspannen van.
Als ik op de sh150 zit vind ik alles wel prima.....op de BMW zie je alles als prooi haha.
Het klopt idd dat onderweg bijna geen een motorrijder je een blik waardig gunt.
Zie het maar als complete onwetendheid......ik weet inmiddels beter!!!

Ben blij met de Scoot
 
Mocht hij weer helemaal op de been komen dan ben ik in staat om een nieuwe voor hem te kopen :)
Oud of niet het blijft je pa!!

Heb er werkelijk goed schik mee met de Honda,was vandaag weer heen en weer van Almere naar Amsterdam.
Wat een verschil met mijn BMW k1300r :) ik word hier helemaal ontspannen van.
Als ik op de sh150 zit vind ik alles wel prima.....op de BMW zie je alles als prooi haha.
Het klopt idd dat onderweg bijna geen een motorrijder je een blik waardig gunt.
Zie het maar als complete onwetendheid......ik weet inmiddels beter!!!

Ben blij met de Scoot

ben ik mee bekent ja wel jammer toch
toch weer een beloning om weer op De Grote motor te stappen zeg maar :9
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan