NC35 Race
MF veteraan
Vanmorgen rond de koffie begonnen.
Kuip gedemonteerd, tank en kont.
Carb uit de rubbers, dat ging na 10 jaar best makkelijk en de rubbers waren nog zacht genoeg en hoefden niet vervangen te worden.
Carb uit elkaar, schoon gemaakt, vlotter niveau gecorrigeerd, weer opgebouwd en teruggeplaatst.
Maar liep op 3 cilinders. Cil 2 bleef koud. (en altijd weer aan de voorzijde )
Op 3 cilinders:
Bougie cil 2 vervangen
Herkansing:
In aantal fases synchroon stellen.
En weer netjes opgebouwd.
Inmiddels weer op de kar vertrokken voor de terugreis van ruim 200 km.
Iedereen weer tevreden. Altijd weer fijn als een probleem fietsje weer gaat draaien na jaren stilstand . Zowel voor de eigenaar als voor mij.
Kuip gedemonteerd, tank en kont.
Carb uit de rubbers, dat ging na 10 jaar best makkelijk en de rubbers waren nog zacht genoeg en hoefden niet vervangen te worden.
Carb uit elkaar, schoon gemaakt, vlotter niveau gecorrigeerd, weer opgebouwd en teruggeplaatst.
Maar liep op 3 cilinders. Cil 2 bleef koud. (en altijd weer aan de voorzijde )
Op 3 cilinders:
Bougie cil 2 vervangen
Herkansing:
In aantal fases synchroon stellen.
En weer netjes opgebouwd.
Inmiddels weer op de kar vertrokken voor de terugreis van ruim 200 km.
Iedereen weer tevreden. Altijd weer fijn als een probleem fietsje weer gaat draaien na jaren stilstand . Zowel voor de eigenaar als voor mij.
Bijlagen
Laatst bewerkt: