- 11 jul 2003
- 6.816
- 3.908
Techniek is een serieus forum waar je om raad kan vragen bij technische problemen. Om een degelijk advies te krijgen is wel goede informatie nodig.
Gebruik daarom het onderstaande lijstje als leidraad:
We hebben hier een vtr1000f welke niet wil aanslaan.
Wat is er gedaan,
2 verse accus geprobeerd, desondanks gaat de startmotor naar mijn idee te langzaam rond... dit moet haast te maken hebben met het probleem. Mijn eigen vtr gaat soepel rond, dus vandaar.
Brandstofkraan/membraan heeft geen scheuren en aanzuigen op de vacuumslang geeft direct een dikke straal benzine op beide slangen.
Vacuumslang zit ook op de goede nippel.
Andere startmotor maakte geen verschil in rondgaan vd motor.
Carburatie in de ultrasoon gehad , naar mijn idee is alles open.
Op beide bougies een mooie vonk.
Geen scheuren in de vacuummembraam/gasschuiven.
Vlotterbakken geraken vol, aftapschroeven lossen en er loopt direct benzine uit.
Met remmenreiniger in de inlaat spuiten geeft geen sjoege hooguit 5 slagen lopen.
Timing is gechecked (enkel voorste cilinder en deze klopt).
Naar mijn idee word er mengsel teruggegooid bij de voorste cilinder...
Chokewerking werkt prima.
Sproeiers en gasbuizen schoon.
Tps sensor valt binnen de opgegeven waarde.
Handmatige nokkenaskettingspanners zijn al jaren gemonteerd.
Morgen hopelijk compressie meten, nog andere zaken waarnaar we kunnen kijken?
Gebruik daarom het onderstaande lijstje als leidraad:
- Merk: honda vtr1000f
- Type: ja
- Bouwjaar: 2004
- Kmstand: 60k
- Probleem: niet aanslaan
- Wanneer is het probleem onstaan: geleidelijk
- Wat is er al aan gedaan:
We hebben hier een vtr1000f welke niet wil aanslaan.
Wat is er gedaan,
2 verse accus geprobeerd, desondanks gaat de startmotor naar mijn idee te langzaam rond... dit moet haast te maken hebben met het probleem. Mijn eigen vtr gaat soepel rond, dus vandaar.
Brandstofkraan/membraan heeft geen scheuren en aanzuigen op de vacuumslang geeft direct een dikke straal benzine op beide slangen.
Vacuumslang zit ook op de goede nippel.
Andere startmotor maakte geen verschil in rondgaan vd motor.
Carburatie in de ultrasoon gehad , naar mijn idee is alles open.
Op beide bougies een mooie vonk.
Geen scheuren in de vacuummembraam/gasschuiven.
Vlotterbakken geraken vol, aftapschroeven lossen en er loopt direct benzine uit.
Met remmenreiniger in de inlaat spuiten geeft geen sjoege hooguit 5 slagen lopen.
Timing is gechecked (enkel voorste cilinder en deze klopt).
Naar mijn idee word er mengsel teruggegooid bij de voorste cilinder...
Chokewerking werkt prima.
Sproeiers en gasbuizen schoon.
Tps sensor valt binnen de opgegeven waarde.
Handmatige nokkenaskettingspanners zijn al jaren gemonteerd.
Morgen hopelijk compressie meten, nog andere zaken waarnaar we kunnen kijken?