Honda X-ADV

Nee, niet doen, bij mij weten hebben ze trouwens alleen dat ding voor achter de km-teller :?

Kan je beter wat anders uitgaan zoeken, of de standaard rammount beugel gebruiken die je aan de 2 bouten van je remhandel vastmaakt.


0vvVNQ.png


Of één van de twee beugels uitkiezen bij TBSS (Taiwan BigScooter Store)
Een van de twee beugels van TBSS is zo'n beetje wat Danny heeft op het midden van het stuur.
De ander heb ik en is de veiligste plek, maar ben er een jaar mee bezig geweest om hem enigszins trillingvrij te maken.
Staat wel het e.a over geschreven in dit topic.
 
Dat is ook een aangename oplossing.

Vervang de M8 bout op je motor door deze bout met standaard 1" RAM-mount kogel.
Wordt geleverd met 3 M8 bouten in verschillende lengtes.

 
Je zou zelfs er nog voor kunnen kiezen om de iets langere Ram-mount montage arm te nemen in combi met de M8 ball.
Dan kom je net weer iets hoger uit, ik gebruik zelf ook de lange arm, maar dan voor mijn telefoon.

Of het qua ergonomie en zicht goed uitkomt t.o.z..v je teler-unit en display kan ik je niet zeggen, dat zou je moeten bekijken.
De armen zijn er in 3 verschillende lengtes, de gene op foto hieronder is een van de langste.

Ik ben zelf in de luxe positie dat ik veel Ram-mount accessoires heb gespaard in de afgelopen jaren dus kon gewoon een beetje vergelijken.
Maar misschien mag je dat ook wel even proberen bij Waypoint, ze zijn daar immers altijd erg behulpzaam.


Hi3Oky.png
 
m8 had ik ook op mijn beverly daar ben ik bekend mee.en de rest heb ik ook allemaal liggen. ga daar dan mee aan de gang.
ik denk de m8 bol met langere ram to ram mount.
 
Rammen maar :+

12V contact geschakeld aansluiten staat beschreven in het topic, met foto's erbij, pagina 37. en een extra uitgebreid vervolg op pagina 58

Werk slim, en probeer "in één handeling" te combineren met het aansluiten van extra USB poorten >>
zie foto
Mijn favoriete USB poorten en tevens in gebruik op de avonturenfiets is deze:
Dual Usb-poort 12V Waterdicht Motorfiets Stuur Charger Adapter Voeding Socket Voor Telefoon Gps MP4





 
Laatst bewerkt:
WebEngine, de resotulie stond laag heb die nu op haar scherpst gezet. Moet nu beter gaan, maar moet nog tochtje maken. Was klussen bij de dochter. lekkage in de badkamer. Zat een hele rare kit laag bij de douche vloer. Eerst schoongekrabt en toen was specie aangemaakt en opgevult. Morgen maar afkitten.
 
A ha, duidelijk, dat ding van jou kan bloedstrak beeld maken :9

Gatver lekkage, nou ja, zo ga je goed.

Doe zelf trouwens op haakse hoeken alleen kit, dus geen cement.
Zo gaat dat meestal in de bouw, bij natte groepen, wordt alles gevoegd behalve horizontale/vertikale haakse hoeken.
Achterliggende gedachte is dat je meer kit body kunt aanbrengen in de kier van je top afdichting.
En de kracht van een top afdichting hangt en valt samen met de body van de kitlaag, dus overal waar cement onder zit is je kitlaag (body) minder dik.
Ik ken de situatie niet, dus misschien is het op de lange duur alsnog duurzaam genoeg.

Succes en maandag weer douchen :t

Mvg. Jan
 
Goede tips, maar de vorig voeg was door een amateur aangebracht, zo groot en diep. Daar kwam de lekkage door. Nu wat specie ingebracht en daardoor straks een minder diepe kit voeg. Het is het herstellen van eerdere goed bedoelde pogingen.
 
thx again jan usb is geen slechte update.
moet eerlijk zeggen die katteogen zien der wel top uit vooral die eerste
 
Geen dank.
Zowel de USB als GPS massa aansluiting horen daar bij elkaar te zitten, en dat zelfde geld voor het centrale verzamelpunt van de geschakelde plus.
Mooier kan je het niet hebben, zelden zo'n mooi opgezet circuit gezien qua bedrading, en daar kunnen wij de vruchten van plukken.

Kattenogen
Die eerste kattenogen vind ik ook wel de gaafste ja, echt sinister })
Mogelijk dat die min of meer geel/wit licht doorlaat? Dat is als je ze eerst zou testen misschien niet per definitie verboden (zie Frankrijk)
Slechte recensies zijn klachten over dat ze te groot zijn, niet heel spannend.
Vooralsnog zie ik het om een beetje lollig te zijn in deze serieuze tijd als een product met een knipoog.

KkAgja.png
 
Vette stickers ja op die lichten! Maar idd, of het veilig is is een andere vraag.

Wat Jan zei over het monteren van de GPS kan ik alleen maar onderstrepen. Het zo fijn om niet naar beneden te moeten kijken als je aan het rijden bent dat ik zelf ook niet anders meer wil.

On a side note: Optimate 4 is in production:
IMG_20200330_154904.jpg


En na een klein kwartiertje:
IMG_20200330_162420.jpg


Me happy again :)
 
Dus de vorige Accu lader was kapot.,
of niet voor gel-accu's ??
Dat is nu de vraag natuurlijk... Ik ken er niet genoeg van om een correcte conclusie te maken. Maar ik kan wel zeggen dat met deze lader alles correct lijkt te verlopen. Dus ik vermoed dat de vorige lader niet sterk genoeg was? Niet met gel batterijen omkan? Versleten was? Een van deze opties zal het wel zijn want aan de batterij ligt het kennelijk niet.
 
zal ik proberen ik kwam er achter tijds het stapvoets rijden en keren op de weg . dan lijkt het of je wiel blijft haken. ik denk dat hij stil heeft gestaan op dat plekje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan