Honda X-ADV

Haromac grijper bij hornbach. Beetje buigen en vooral de haakjes ook zodat die wat groter pakt
Top bedankt. Ga ik is even naar kijken. Rij jij overigens zonder DB-killer? Ik hoorde van een aantal mensen dat je daar tegenwoordig een wok-status voor kan krijgen maar weet niet of dat daadwerkelijk het geval is als de rest van de motor gewoon klopt.
 
Laatst bewerkt:
Ik rij zonder db killer maar wel met beleid.

heb niks gemerkt in de randstad tot nu.

Wat ik hoorde dat als je de killer bij je hebt det je gewoon alleen de boete krijg en niet de wok maar goed dat kan van meer dingen afhangen lijkt me. Ik heb wel de originele voorbocht nog.
 
Ik rij zonder db killer maar wel met beleid.

heb niks gemerkt in de randstad tot nu.

Wat ik hoorde dat als je de killer bij je hebt det je gewoon alleen de boete krijg en niet de wok maar goed dat kan van meer dingen afhangen lijkt me. Ik heb wel de originele voorbocht nog.
Dat is me niet duidelijk: waarom zou je zonder dB-killer rijden? Gewoon om lawaai te maken?

Dan die "wok-status". "Wacht Op Keuren", kennen we niet hier in BE.
Wat is de zin daarvan?
Je moet naar de herkeuring, monteert de dB-killer, keuring is OK, je komt terug thuis en haalt de dB-killer er weer uit, en niets is veranderd.
Dat heeft toch geen zin?
 
Hallo xadv-ers,

Ik ben zins kort de trotse eigenaar van een Xadv 2023 en ben aan het kijken voor fog lights / mistlampen. Ik wil ze kunnen bedienen in het menu van het TFT scherm en zag op YouTube dat je ze kon aansluiten op de al geprepareerd stekkers die langs je voorvork zitten. Zag ook op het filmpje dat er iets met het rode stekkertje werd gedaan die naast de accu zit. Het filmpje is in het Spaans dus snap er niet veel van. Heeft iemand hier ervaring mee en kan iemand mij vertellen hoe ik dit het beste kan monteren.
 
Ja als je het originele spul koopt van honda dan kun je het idd op de bestaande kabelboom aansluiten. Daar zitten nu 2 stekkers welke zijn afgedopt. Het is een kriem; de kuip moet eraf want de stekkers zitten links achter het kuipwerk waar de koplamp in zit. En om daarbij te komen mag je achteraan gaan beginnen met loshalen omdat diverse kuipdelen over elkaar heen zitten.

Eenmaal gemonteerd even langs de dealer; die heeft een service stekker die ze naast de accu er op steken; die zorgt ervoor dat je de functie om de lampen te kunnen bedienen met de reguliere schakelaar kunt aanzetten in de boordcomputer.
 
Ja als je het originele spul koopt van honda dan kun je het idd op de bestaande kabelboom aansluiten. Daar zitten nu 2 stekkers welke zijn afgedopt. Het is een kriem; de kuip moet eraf want de stekkers zitten links achter het kuipwerk waar de koplamp in zit. En om daarbij te komen mag je achteraan gaan beginnen met loshalen omdat diverse kuipdelen over elkaar heen zitten.

Eenmaal gemonteerd even langs de dealer; die heeft een service stekker die ze naast de accu er op steken; die zorgt ervoor dat je de functie om de lampen te kunnen bedienen met de reguliere schakelaar kunt aanzetten in de boordcomputer.

Op dit filmpje doe hij het me “niet origineel Honda spul” maar maakt hij er passende connectors aan.
 
Pinksternacht heeft het dievengilde toegeslagen en mijn 2020 X-ADV uit de tuin gejat. :{

Mat Bullet Silver gran turismo Edition.
Dat is Mistlampen, topkoffer en handvatverwarming.
Zelf osco op gezet en telefoonhouder
Kenteken 28-ML-VH voor het geval dat iemand hem tegenkomt.
 
Laatst bewerkt:
Vanmiddag een vergaderingetje onderweg
PXL_20230627_112341175.jpg
 
Ik heb een vraagje: waar kan je stroom (via contact) halen voor bijvoorbeeld de garmin navigatie? Kun je daar gemakkelijk bij, of wordt dat een klus voor de dealer?
 
Terug
Bovenaan Onderaan