Oké. Mijn dank. Ga hier mee verder aan de slag.Let wel op, ik heb nog geen een oud model gezien die lekker loopt op sproeiers 122 122. Meestal doen ze het beter rond de 132/135
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Oké. Mijn dank. Ga hier mee verder aan de slag.Let wel op, ik heb nog geen een oud model gezien die lekker loopt op sproeiers 122 122. Meestal doen ze het beter rond de 132/135
Motor start nu ook zonder Breakclean. Zal de gasnaalden nog moeten aanpassen. Maar dat doe ik gelijk met de andere sproeiers die ik in bestelling heb. En ook vlotternivo op de gegevens zetten. Nogmaals dank voor de gegevens Chineesboer.
PS. Ook dank aan marijntje waar ik veel van heb opgestoken.
Met de nokkenas op tijd zetten van de XR merkte ik dat de krukas niet op het T mark blijft staan. Hij draait uit zijn eigen naar F mark. Is dit normaal?
Ja oké. Als je alleen bent soms best lastig. Of is daar n handigheid in?Klopt, vaak blijft hij niet lekker op het streepje van de T hangen. Zolang je markeringen op het nokkenaswiel maar uitlijnen op het moment dat je vliewielmarkering gelijk staat met de inkeping van het gat.
Ja oké. Als je alleen bent soms best lastig. Of is daar n handigheid in?
Je verdraait de krukas met het op tijd zetten dmv een dop 17 die je op de krukas zet. Deze draai je linksom en hiermee kan je de markering goed op zn plek houden.
Ja ik heb dit dus ook wel gedaan. Meestal red ik me wel maar vroeg me af of het gewoon was bij de XR. Heb er bij de 4 cilinders geen last van. En ook niet met de beide KLX 250/650 die ik in bezit had.....en laat die sleutel ergens tegenaan rusten
Fototje van extra ketting spanner.
Wist niet goed hoe te verwoorden. Wilde eerst nog blokkeer stift typen.dat is eigenlijk niet de spanner maar meer een beveiliging als de spanner het laat afweten .
Maar mooi dat deze er opzit
Weet iemand hoe je de voorvork van de xr600 uit 1991 kunt aanpassen?
Hij schijnt instelbaar te zijn, maar het lukt me niet.
De vering is nu aan de harde
Ik heb net dezelfde vork in mn XR gezet, ben nog niet aan de rebound afstelling toegekomen
Weet iemand hoe je de voorvork van de xr600 uit 1991 kunt aanpassen?
Hij schijnt instelbaar te zijn, maar het lukt me niet.
De vering is nu aan de harde kant, zou hem graag wat zachter hebben.
Edit:
Meende dat je aan de onderzijde een borgschroef kon losdraaien waarna je een stelschroef kon instellen.
Wanneer ik de schroef los draai kan ik niks instellen, maar komt de olie eruit lopen.
Deze zit onderin je poot. Dus met de binnenste stelbout kun je hem stellen.
Poeh, soms vraag ik me af of ik toch echt poep in me ogen heb
Het staat letterlijk op de rubber afdicht doppen, had alleen niet gedacht dat de schroef los van de bout kon draaien. Maar goed, deze stond op z'n hards. Heb hem 4 keer een kwartslag gegeven.
Dit weekend maar even test rijden, bedankt voor de tip.
Poeh, soms vraag ik me af of ik toch echt poep in me ogen heb
Het staat letterlijk op de rubber afdicht doppen, had alleen niet gedacht dat de schroef los van de bout kon draaien. Maar goed, deze stond op z'n hards. Heb hem 4 keer een kwartslag gegeven.
Dit weekend maar even test rijden, bedankt voor de tip.
Sproeiers nog niet binnen. wel ff stukje gereden. Hij start nog lastig en duurt ff voor ik echt gas kan geven. Voorheen starteen hij beter en kon ik gelijk rijden. Wel krijg ik hem nu makkelijk op achterwiel. Voorheen niet.
Geen ruk aan het gas. Dan leg je zo achterover. Heeft mij beide knieeen gekost) Klein beetje naar achter en spelen met koppeling en gas.Hoe zet jij hem op het achterwiel? Beetje achterop zitten en een ruk aan het gas? Of met de koppeling?
Geen ruk aan het gas. Dan leg je zo achterover. Heeft mij beide knieeen gekost) Klein beetje naar achter en spelen met koppeling en gas.
Nu nog in zijn eerste. Misschien als hij redelijk optimaal loopt dan 2e en 3e denk ik wel. Met mijn vorige KLX 650 lukte dat ook terwijl ik toch tandwiel verhouding drastisch had veranderd voor op de weg.Mmmhm zo raar doet die van mij het niet, welke versnelling gebruik je?
Bij mij telt ook de kracht onderin mee. Ooit 1 suzuki 400 2takt gehad die ik makkelijk in de lucht kreeg zonder al te veel gas. Later de 465 met veel meer pk's maar wel wat lastiger voor mij om voorwiel de lucht in te krijgen.Het hangt natuurlijk van verschillende factoren af. Vering, gewicht+zitpositie van de rijder, tandwielverhouding etc.
Maar een 100% originele XR zou normaliter in de 2 bij plots vol gas wel in de ketting moeten klimmen.