hornetmeeting Brabo editie

wanneer meeting

  • 8 oktober

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8 oktober

    Stemmen: 3 20,0%
  • 8 oktober

    Stemmen: 2 13,3%
  • 8 oktober

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8 oktober

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8 oktober

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8 oktober

    Stemmen: 1 6,7%
  • 8 oktober

    Stemmen: 9 60,0%

  • Totaal aantal stemmers
    15
Datum van meeting is dus 8 oktober.
Tijd, geen idee, de meeste moete wel een eindje rijde dus 11 uur ofzo????
Zal nog even een kaartje met de verzamel locatie zoeken.

Ik heb eigelijk niet echt ervaring met voorop rijden met een "grote" groep.
Zelf rijd ik wel een beetje door }) maar met een groep gewoon de maximum snelheid aanhouden + een beetje O-) ???

Oja we zullen gebruik maken van een pont, het is makkelijk als je 90 cent gepast bij hebt.

route zal +/- 200 kilometer, rond de 80 / 100 km zit er een stop om te eten en te drinken. Is dit genoeg??
 
Datum van meeting is dus 8 oktober.
Tijd, geen idee, de meeste moete wel een eindje rijde dus 11 uur ofzo????
Zal nog even een kaartje met de verzamel locatie zoeken.

Ik heb eigelijk niet echt ervaring met voorop rijden met een "grote" groep.
Zelf rijd ik wel een beetje door }) maar met een groep gewoon de maximum snelheid aanhouden + een beetje O-) ???

Oja we zullen gebruik maken van een pont, het is makkelijk als je 90 cent gepast bij hebt.

route zal +/- 200 kilometer, rond de 80 / 100 km zit er een stop om te eten en te drinken. Is dit genoeg??


Top man ! :] Klinkt goed ! *O*
 
he juh verrek, heb echt zitten slapen op het forum. :( Met een beetje weer ben ik er ook weer. De vorige was me eerste maar,zeker gezellig en super gereden.

gelijk maar effe markeren *O*
 
zeg TS, je moet wel even een lijstje bijhouden wie er komen he.. en ter promotie dit topic in je sig... :Y
 
Zo op 't eerste gezicht zie ik

1. Flaterik
2. Fitrefo
3. LoSBoL
4. Cete
5. Dark Hornet

En ik dan maar nummer..

6. Richard

:]
 
Is net ff wat te ver voor mij kom uit Groningen , heb er dan al een hele tour opzitten dus andere keer, misschien dan dichter in de buurt.
 
Zeker een druk najaar voor de :]

Als er de achtste een beetje zon schijnt zou het zomaar kunnen dat ik afzak naar het Brabantse land.
Nu ze een heel eigen volkslied hebben gekregen moeten we toch maar eens gaan kijken waar er zo speciaal is.











:+
 
loopt nog geen storm... -O-

Nee, dat kun je wel zeggen. -O-
Zeg mensen, 't is écht wel leuk in Brabant hoor! *O*


@Flaterik, Ga je de route nog een keer helemaal rijden voor de 8ste? Als je wilt kunnen we wel samen gaan. :W
 
Laatst bewerkt:
Nee, dat kun je wel zeggen. -O-
Zeg mensen, 't is écht wel leuk in Brabant hoor! *O*


@Flaterik, Ga je de route nog een keer helemaal rijden voor de 8ste? Als je wilt kunnen we wel samen gaan. :W

ja wil de route nog een keer helemaal rijden
Maar de route zal denk anders gaan dan eerst gemeld
De kempen vind ik maar een saai stuk.
maar dat komt wel goed
Kunnen wel een keer op een zaterdag de route een keer rijden.
laat maar weten
 
Hallo BRABOrijders, ik hoop dat het 8 okt met zo goed weer is als op 9 sept(was mijn voorkeur). heb iig wel weer zin in een rit/meting
zet mij maar op de lijst.
zijn er nog Hornetteers uit omgeving Gouda om mee af te spreken voor de heenrit?
HORNIX motor al verkocht |( ? of toch tot inkeer gekomen?(als je zo graag sleutelt dan weet ik nog wel een Kreidler te staan waar nog wat aan te werken valt)...
Groet Kees Helm
 
Ik zie wat bekenden van de CB-meet al weer 1,5 jaar terug. Als het mag kom ik ook een kijkje nemen.......Mits Blackbeauty en Horney ook komen
 
Hallo BRABOrijders, ik hoop dat het 8 okt met zo goed weer is als op 9 sept(was mijn voorkeur). heb iig wel weer zin in een rit/meting
zet mij maar op de lijst.
zijn er nog Hornetteers uit omgeving Gouda om mee af te spreken voor de heenrit?
HORNIX motor al verkocht |( ? of toch tot inkeer gekomen?(als je zo graag sleutelt dan weet ik nog wel een Kreidler te staan waar nog wat aan te werken valt)...
Groet Kees Helm


je een kreidler :9 , ik benne geintersseerd. Laat maar eens horen. me mail adres staat in me profiel. Hoe oud en hoe slecht maakt niet uit alles is welkom.

kheb je trouwens gespot afgelopen zaterdag in Alhpen an de rijn vlak bij de opslag van de Zeeman. Of hij leek er heeeeeeeeel veel op maar dacht toch echt dat jij het was
 
je een kreidler :9 , ik benne geintersseerd. Laat maar eens horen. me mail adres staat in me profiel. Hoe oud en hoe slecht maakt niet uit alles is welkom.

kheb je trouwens gespot afgelopen zaterdag in Alhpen an de rijn vlak bij de opslag van de Zeeman. Of hij leek er heeeeeeeeel veel op maar dacht toch echt dat jij het was
klopt dark hornet,was even een stukkie toeren :] spreek je wel op de meeting over die Kreidlers,of je moet wel heel veel interesse hebben,gaat over een RS en een RM
Groet Kees Helm
 
Er staan nog helemaal géén WASABEES in het lijstje........ :?

Horned moet volgens mij rond deze periode bevallen, dus die is dan denk ik druk in de weer met poepluiers en ik weet niet of ik m'n fietsie dan nog heb. Zo ja, dan meld ik mij tzt wel aan :Y En wat is jouw excuus om niet te komen ;)
 
klopt dark hornet,was even een stukkie toeren :] spreek je wel op de meeting over die Kreidlers,of je moet wel heel veel interesse hebben,gaat over een RS en een RM
Groet Kees Helm


prima. zie je dan

vezamelen weer bij De Andel ? En als dt de verkeerde kant op is kan het ook bij de carpool aan de gouwe bij de beroemde/beruchte/bekende camper. :W
 
Horned moet volgens mij rond deze periode bevallen, dus die is dan denk ik druk in de weer met poepluiers en ik weet niet of ik m'n fietsie dan nog heb. Zo ja, dan meld ik mij tzt wel aan :Y En wat is jouw excuus om niet te komen ;)

Dat hoeft toch geen probleem te zijn, ik weet een Honda-dealer in Brabant die een mooie matgrijze Hornet 600 in de verhuur heeft. :+
 
Horned moet volgens mij rond deze periode bevallen...
En wat is jouw excuus om niet te komen ;)

Ik vond hem destijds ook al aan de gezette kant... maar nu snap ik het. :o

Mijn excuus.... hmmm..... daar denk ik nog ff over na. :Y
 
Ik vond hem destijds ook al aan de gezette kant... maar nu snap ik het. :o

B|

Hehe, kwartje is gevallen...

full


...en het wachten gaat door... :)
 
Gaan er nog meer Horneteers vanuit Utrecht naar het mooie Brabant ??


:W
 
Terug
Bovenaan Onderaan