How to: driften

Ja zoiets. *D

Metname bochten uitacceleren en dan driften, dat lijkt me zooooooo gaaf. :9
Wringen en strepen trekken doet die al wel, maar echt driften nog niet. :/
Oefening baart kunst :P

Die handdown, double-handdown en elbowdown deed je ook niet in een keer ofwel? O-)
 
dit hoef je niet te proberen met een mpp die heeft te veel grip.
wat die gozer met die rolling burnout slalom is echt wel vet.
maar je ziet dat hij al begint met rbberen voordat hij weg rijd zo blijft het iets wat controleerbaar.
die jongens met lange achterbrugen en harde banden das een ander verhaal die banden hoor piepen als een gek dan s het meer balanceren dan dat het nog echt iets weg heeft van brute burnouts

Musa burnt alleen om te keren, met die slalom is ie toch echt aan het driften hoor...
 
Doen die Antillianen hier in de Kersenboogerd ook hoor. Iedere avond opnieuw. Er zitten echt wel "kunstenaars" tussen.
 
In het 2e filmpje, met die antiliaan mis ik iets :?

wel dikke shit, geen ondertiteling! Begreep echt helemaal niks van wat die gast nou zei.
 
indaad ik heb ze daar zelf gezien en de meeste zien er niet uit maar dat is niet zo gek.
er zullen heus wel motoren bij zitten die gestolen zijn maar weet jij ook zeker dat je nooit wat gestolen spullen heb gekocht via marktpplaats of ebay.
zou alleen graag willen weten wat voor banden ze gebruiken.
je hoort ze gewoon piepen.
ik vindt het wel vet om te zien.
 
Mischien geld uit bijzondere bronnen? - Wi(e)tgewassen, 6handel... Of gewoon Business, zeggen ze in R'dam....???? Kan mij niet voorstellen dat je het zo uitbrandt als het van je lichaam komt!
 
Sorry mensen, deze topic is niet bedoeld om mensen af te gaan discrimineren, mensen beoordelen op hun huidskleur en of generaliseren.
Aannames maken op een bepaalde groep mensen kun je mooie voor jezelf houden.

Dat je op een foto/ video kunt zien dat iemand een gestolen motor heb vind ik “knap” werk.
Mensen met zulke ability’s moeten de echte (grote) boeven (gladde oplichters) hier in NL die ons “elke jaar” d.m.v. ( verzinsels) nieuwe (“wetten” en bullshit ) regels kaal proberen te plukken op te sporen en aan te vechten.

Voor de rest, i rest my case: en laten we on topic blijven.
 
Jammer alleen dat dit soort dingen als in het youtube filmpje vaak met gestolen motors gebeurt. :r
En dat heb je gecontroleerd ter plaatse of is het alleen een aanname op basis van de huidskleur van de mannen in het fillempie?

Verder vind ik dit een tamelijk zinloos tijdverdrijf. Ik snap niet dat iemand op die manier zijn bike wil slopen. Snel doorverkopen voordat de lagers en koppeling helemaal op zijn zeker... Blijkbaar zijn er mensen waarop je indruk kunt maken met deze truukjes.
 
Laatst bewerkt:
je mag toch wel zelf weten wat je met demotor doet?

sommige vinden het eenmaal leuk om er mee te stunten e.d. ipv rondjes te rijden. rondjes rijden is even zinloos als op een afgelegen stukje straat wat spelen met de machine.
 
En dat heb je gecontroleerd ter plaatse of is het alleen een aanname op basis van de huidskleur van de mannen in het fillempie?

Verder vind ik dit een tamelijk zinloos tijdverdrijf. Ik snap niet dat iemand op die manier zijn bike wil slopen. Snel doorverkopen voordat de lagers en koppeling helemaal op zijn zeker... Blijkbaar zijn er mensen waarop je indruk kunt maken met deze truukjes.


Ik vind het een hele kunst, al heb ik ook zo mijn twijfels over de herkomst van de motors.
Maar toch mooi filmpjes *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan