Hulp nodig! m.b.t. mogelijke coulance regeling rijbewijs

Zijn we er na 3 maanden klaar mee? Dat fireblade zijn rijbewijs niet in 4 maanden kan halen is zijn eigen pech.

Slotje

Volgens mij moet je even jezelf laten onderzoeken. Wanneer je de drang hebt om in elke topic te posten of het jouw wel interesseert of niet. Want je kan ook niet op de topic klikken...

Tevens als je mij met fireblade bedoelt, ik heb mijn rijbewijs al langer dan 1 maand geleden gehaald :W
 
Laatst bewerkt:
Al een antwoord gehad om jou mails?

Net als jij(firebladex) heb ik mijn theorie en AVB voor 19 januarie 2013 gehaald.
Maar door falen door de druk om het nog voor de 19e te halen en drukte bij CBR heb ik helaas examen na 19 januarie 2013 moeten doen.

Ik heb ondertussen mijn nieuwe rijbewijs met A1 aangevraagd en opgehaald.
Kom ik een week later erachter dan als ik in 2014 zou examen doen ik gelijk voor A2 had kunnen gaan.. Iets wat ik nu alleen over 2 jaar kan doen..
 
Laatst bewerkt:
oud topic , maar wel informatie voor de Belgen hier ...

Ik had in 2007 op 20 jarige leeftijd mijn A- ( 25 kw rijbewijs ) behaald
in Belgie kon men na 2 jaar automatisch laten inwisselen naar een vol vermogen op het stadhuis.
Ik heb in die tijd een suzuki GSR 600 op 25 kw papieren gekocht en altijd mee gereden , dus ik heb niet meer aan het rijbewijs gedacht , men kon toen tenslotte altijd veranderen van rijbewijs.

nu in 2015 bij het aankopen van andere motor kwam dus de vraag van mn rijbewijs boven , die had ik tenslotte nog niet laten aanpassen

--> dit kon dus niet meer vanaf 1/5/2014 door een wetswijziging.
Ik moest dus 4 uur rijlessen nemen en opnieuw volledig rijexamen doen ( vandaag dus gedaan en erdoor )

dus als je met hetzelfde probleem zit --> ga maar terug naar rijschool ! ik heb alle mogelijke instanties hierop gecontacteerd en kreeg telkens opnieuw hetzelfde antwoord
 
Terug
Bovenaan Onderaan