Als je dat allemaal belangrijk vindt, waarom verwacht je dan voor een dubbeltje op de eerste rij te kunnen zitten qua service?
Zo werkt de wereld niet. Of je nou een smartphone/tablet hebt of niet (geen idee wat die opmerking er toe doet).
Toch snap ik niet dat mensen vinden dat ze een probleem hebben met de service van dit soort site's.
Je ziet toch hoe het eruit ziet, wat de prijzen zijn enz enz ?
Ik vind dit topic een beetje als een vervallen, gore snackbar binnen lopen en dan achteraf klagen over dat er zo weinig echt vlees zit in de ranzige meelachtige kroket die je toch echt net zelf besteld hebt ?
Ik bestel zelf ook regelmatig van verschillende oosterse website's.
Recensies en beoordelingen lezen is dan gewoon een must en minder dan 100 beoordelingen neem ik niet eens serieus.
Tot nu toe altijd waar gekregen voor m'n geld en dan hou ik er dus rekening mee dat ik soms wat brak spul krijg voor die paar cent die het kost en dat je het zelf even moet 'verbouwen' maar dat soort dingen weet je van te voren.
Dx is hetzelfde alsNou, dat van de vervallen snackbar is wat vergezocht. De DX site schreeuwt dat ze van alles in goede kwaliteit aanbieden enzovoorts. Bij Aliexpress heb ik ooit iets besteld van 50 eurocent, prima geleverd en ook een siets van een paar honderd euro, ook prima.
Je hebt wel gelijk dat ik misschien wel beter op de recensies zou moeten letten, dat ga ik ook wel doen. Beschouw dit topic dan maar als een negatieve recensie voor DX.
Tot nu toe heb ik blijkbaar geluk gehad, ik ben altijd tevreden geweest met de "China "route.
voor de foto's verwezen naar hun eigen plaatje. Ik zit niet verlegen op allerlei gedoe, heb geen smartphone en ook geen tablet. Ik wil de wereld zo simpel mogelijk houden, internet via een laptop is al mooi genoeg. De rest is franje in mijn beleving, een telefoon is om te bellen!
Als ze al hun eigen plaatje niet kunnen vinden, nou ja, ........!
Vandaar mijn opmerkingen over DX, echt heel veel minder dan Aliexpress bijvoorbeeld.
De DX site schreeuwt dat ze van alles in goede kwaliteit aanbieden enzovoorts
Je mag verwachten dat een product toch wel naar behoren werkt?! In ieder geval zoals geadverteerd.Even een kleine opsomming.
Product werkt niet naar behoren.
Om de 2-3 dagen een andere foto verlangen omdat de vorigen niet voldoende uitsluitsel bieden. Hierdoor ben je 2-3 weken verder voor je met de fotosjoet klaar bent.Verkoper vraagt slechts om een aantal nummers en foto's, je hoeft niet eens iets terug te sturen.
Tja, op den duur weet je niet waar je nog een foto van moet nemen om aan de eisen te voldoen. Meeste producten hebben maar 6 zijden waar een foto van genomen kan worden.Je wil daar geen gehoor aan geven.
Zou jij dat niet zijn als je eindeloos aan het lijntje gehouden wordt?Nu ben je boos dat je niet verder geholpen kan worden.
IddNou nou wat zijn ze toch slecht daar in het grote boze China he?
Welk type heb je?Ik kocht een headset. Prima snel ontvangen, alleen de speakers doen het niet. Klacht geprobeerd via de site www.dx.com. Maar, daar willen ze foto's, allerlei nummers en als je die niet geeft werkt er niets meer.
Ordernummer is blijkbaar niet genoeg.
Allerlei discussies via hun operator, maar geen enkele oplossing.
U bent gewaarschuwd .
Welk type heb je?
Hetzelfde soort, maar zeker niet hetzelfdeDx is hetzelfde als
Chinavasion
Banggood
Aliexpress
Etc...
Hetzelfde soort, maar zeker niet hetzelfde
Ik heb tot nu toe, van de echte webshops (dus niet aliexpress, dat is een verzamelplaats van verkopers) de beste ervaringen met Banggood. Snelle verzending, goede omschrijvingen en correcte klantenservice.
Maar idd, zoals op al die Chinese sites moet je gewoon wel weten wat je koopt, dus research doen en niet het allergoedkoopste bestellen
Even een kleine opsomming.
Product werkt niet naar behoren.
Verkoper vraagt slechts om een aantal nummers en foto's, je hoeft niet eens iets terug te sturen.
Je wil daar geen gehoor aan geven.
Nu ben je boos dat je niet verder geholpen kan worden.
Nou nou wat zijn ze toch slecht daar in het grote boze China he?
De headset kostte inderdaad maar een paar tientjes. Dus verlies is te overzien, maar het gaat meer om het principe.
Als ik die site bekijk, denk ik dat ik daar niet snel iets zou bestellen.............
Heel soms bestel ik iets bij een vage site waarbij ik bewust het risico neem dat het allemaal niet goed zal gaan. Tot nu (gelukkig) nog geen negatieve ervaringen gehad. Als je op een rare plek iets bestelt, moet je achteraf niet gaan huilen dat het is fout gegaan. Op voorhand kan je dat zelf bedenken!
Mooi verhaal maar heeft totaal geen betrekking op wat TS beschrijft en is bovendien geen juiste weerspiegeling van de gebruikelijke gang van zaken bij Chinese webwinkels.
Dat jij een slechte ervaring hebt (hoewel dit aan je verhaal te zien ook zeer discutabel is, maar goed) maakt de samenvatting die ik van de ervaring van TS maakte niet minder waar.Lees nog maar eens goed....
"Iemand net zulke slechte ervaringen met DX.com"
Dat jij een slechte ervaring hebt (hoewel dit aan je verhaal te zien ook zeer discutabel is, maar goed) maakt de samenvatting die ik van de ervaring van TS maakte niet minder waar.
Ja af en toe gaat er eens iets mis, maar het wordt altijd netjes opgelost als je gewoon meewerkt en een beetje met de verkoper meedenkt. Met een houding van "ze moeten het zelf maar oplossen" kom je in China niet ver.
Ook daarover staat her en der geschreven dat niet gunstige reviews niet geplaatst worden.reviews over de verkoper
Ook daarover staat her en der geschreven dat niet gunstige reviews niet geplaatst worden.