Ik ben op m'n bek gegaan :(

2 Meter Ellende

MF veteraan
21 jul 2004
2.192
0
Best
Nou, het typen van deze text kost nogal wat moeite (met links,één voor één de lettertjes indrukkken) want ik verga van de pijn.

Wat is er gebeurd?
Ik reed op een buitenweg (die ik in mijn korte motorcarriere al meerdere keren gereden heb) langs de Maas. Lekker touren, niets aan de hand....
Door dat lekkere S-bochtje, niets aan de hand....
Wat nou? hobbeldebobbel bij het uitkomen van die S-bocht!?
Voorkant deed een beetje onvoorspelbaar door enkele venijnige bulten in de weg precies op het cruciale punt waardoor ik 'm nét niet voldoende kon corrigeren.
Ik rij met +/-80 ofzo de berm in en ben daar waarschijnlijk door hoogteverschil en sporen in de berm de controle over m'n fiets volledig kwijtgraakt dus wat deed ik? Remmen |( |(

Dus op m'n gezicht :(

Er stopte wat gepensioneerde mannetjes die aan het fietsen waren. Ze begonnen meteen "wie moet ik bellen, wie moet ik bellen", maar ik was net 5 seconden eerder op m'n bek gegaan en was dus niet echt bezig met bellen, maar meer met controleren of ik nog heel was. Toch fijn natuurlijk dat die gasten er waren, anders had ik nooit dat zware ding rechtop gekregen.

Schade op het eerste gezicht:
Ik: Gekneusde voet en zwaar gekneusde schouder :( Wat doet dát toch een pijn)
Kleding: Jas naar de klote, helm behoorlijk beschadigt, handschoenen weet ik niet precies.
Motor: Veel zand, dus een beetje moeilijk te zien. Waarschijnlijk valt het mee. Een paar krassen op de topkuip, een deuk ter grootte van een knikker in de tank ( :( ) voorrem blokkeerde een beetje (overal zand tussen), kapotte keerring van de rechter vorkpoot. Verder stuur, spiegel en rempomp/hendel wat verdraait en natuurlijk niet starten.

Ik Motorcenter Venlo gebeld, die kwamen me ophalen met een bus :} :}
Daarna naar het ziekenhuis waar mijn vermoeden bevestgt werd; flink gekneusde schouder en voet, paar luchte schaafwonder.

Djiezus wat baal ik ;(

Zo blijk maar weer; remmen is "the root of all evil"! behalve als je het vóór de bocht doet...

Dadelijk proberen een paaruurtjes te gaan werken....


Whaaa.... this sucks.
Gaat weer veel geld kosten :X


...eerst maar eens naar de apotheek, want het is nu stukken erger dan gisteren...
 
Hee dan zeg ik je gisteren bij Motorcenter Venlo. Jij stond bij Sef en ik kwam m'n fz6 inleveren om de remmen te laten fixen. Ik dacht al, die gast is gevallen.


sterkte
 
It sucks... B|
Maar ja... als je jezelf 2 Meter Ellende noemt, is het vragen om problemen... ;)

Sterkte met opknappen...
 
Ben blij dat je het kan navertellen.
Je kleding en helm hebben goed hun werk gedaan.
80 km p/u is een behoorlijke snelheid om mee onderuit te gaan.
Succes met het herstel van lichaam, geest en motor.
 
Jee, wat klote zeg! Ik hoop dat je je snel weer beter voelt en natuurlijk ook snel weer kunt rijden!
 
Man, this sucks. ten eerste sterkte met je persoonlijk herstel, ten tweede duim ik me dat er gen al de erge schade is aan de VF.
Ja, klote dat herstel :X ik haat dat als je zelf niets kunt doen behalve wachten tot het beter gaat...
Met de VF lijkt het mee te vallen, maar daar wordt waarschijnlijk vanmiddag meer over duidelijk.

Hee dan zeg ik je gisteren bij Motorcenter Venlo. Jij stond bij Sef en ik kwam m'n fz6 inleveren om de remmen te laten fixen. Ik dacht al, die gast is gevallen.
Ja, ik ben nog niet zo op de hoogte van de gezichten van motorrijdend Venlo ;)
Vanmiddag maar weer eens effe naar Blerick fietsen.... ;(
It sucks... B|
Maar ja... als je jezelf 2 Meter Ellende noemt, is het vragen om problemen... ;)

Sterkte met opknappen...
Zo noem ik me alléén op dit forum B|
;)
Balen!! En dat aan het begin van't seizoen!! :(
Dat dacht ik dus ook meteen...
'k heb d'r krap 400 km op sinds het behalen van m'n A-tje... :X
Klote man! Sterkte met alles! hoop dat je snel weer op de motor zit! :]
Als ik niet zo'n last van m'n schouder had zat ik er vanmiddag weer op!
Maar helaas ;(
Echt balen joh !! :r
Hopen dat de pijn niet groter word als je
je motor weer ziet.

sterkte Zeldzame
Ik heb het incident gisteravond mentaal zo'n 20x her-beleefd. Wel iets pijnlijk, maar ik wil analyseren wat ik had moeten doen....
Ben blij dat je het kan navertellen.
Je kleding en helm hebben goed hun werk gedaan.
80 km p/u is een behoorlijke snelheid om mee onderuit te gaan.
Succes met het herstel van lichaam, geest en motor.
Ja, 80 is écht hard zeg!

@ iedereen; bedankt voor jullie steun! :} :}


excuse mijn typfauten, maar het gaat wat latig zo... :X
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan