Ik ben op m'n bek gegaan :(

Kl :( te man... klein foutje met helaas grote gevolgen...

Succes met herstellen. Motor lijkt mee te vallen. Zand en modder er af halen kan al veel schelen (spreek uit ervaring)
 
Hmmm, dat is iets waar zelfs een ijzersterke VF niet tegen kan... Veel sterkte met het herstel...

KiloSjon
 
Hmmm, dat is iets waar zelfs een ijzersterke VF niet tegen kan... Veel sterkte met het herstel...

KiloSjon
Het ziet er naar uit dat die ijzersterke VF er beter tegen kon dan de bestuurder :X
Hij is voonamlijk in de zand gevallen/geschoven dus ik denk dat ik mnet een paar honderd euro klaar ben.
...alleen dat kleine klote-deukje B|
 
Zelf ook iets dergelijks meegemaakt, is zwaar klote. :(

Leer je les ervan en dan weer lekker verder. :]

Sterkte met je herstel.


P.s. ik woon in Blerick dus misschien kom ik je nog tegen bij Moesje.
 
Ik zou maar een VRO gaan doen :X
Je maakte namelijk 2 klassieke fouten. Kijken naar waar je bang voor bent en remmen op gras/zand.
 
Was de voorvorkkeerring al kapot voordat je onderuit ging?! Dat kan wel een beetje verklaren waarom hij de hobbeltjes in de weg niet goed op ving!!

Blijft balen, gelukkig ben je er nog redelijk goed er vanaf gekomen en je bike ook!

Succes met het herstel.
 
Zelf ook iets dergelijks meegemaakt, is zwaar klote. :(

Leer je les ervan en dan weer lekker verder. :]

Sterkte met je herstel.


P.s. ik woon in Blerick dus misschien kom ik je nog tegen bij Moesje.
Juist... niet zeuren... etc. ;)
Dan zal ik je daar idd nog wel eens zien. Nu kom ik d'r alleen niet helemaal vrijwillig ;(

Ik zou maar een VRO gaan doen :X
Je maakte namelijk 2 klassieke fouten. Kijken naar waar je bang voor bent en remmen op gras/zand.
I know, I know...
Die VRO doe ik wel als ik een jaartje ervaring heb ofzo.
 
Je bent dus net begonnen met rijden. Je nu op de 'hard way' al goed op weg bent in je leerproces, zo moet je het zien ;) . Ik heb het ook zo moeten leren en met mij heel veel anderen hier.

Zorg er nu maar voor dat je schouder ok wordt. Ga dan weer rustig tuffen en kijk maar wat je doet. Wat jij echt nodig hebt zijn gezonde :] kilometers. Daar leer je heeeeeeeel veel van.. VRO is altijd goed om erbij te doen.

Succes met herstel, maar dat gaat vast wel lukken

Mike
 
Laatst bewerkt:
heel veel sterkte met herstellen. echt balen zeg, dat je zo snel al onderuit bent gegaan. maar goed beter een deukje in je tank dan een deukje in jou, moet je maar denken ;)
 
hey, nu herstellen, en straks als een jekko gaan rijden. De kans dat je in een korte tijd weer zoiets overkomt is wiskundig gezien klein :)
 
Was de voorvorkkeerring al kapot voordat je onderuit ging?! Dat kan wel een beetje verklaren waarom hij de hobbeltjes in de weg niet goed op ving!!

Blijft balen, gelukkig ben je er nog redelijk goed er vanaf gekomen en je bike ook!

Succes met het herstel.
Kijk, dat vraag ik me nou ook al de hele tijd af...
De voorkant reageerde vreemd, ik raakte mijn balans kwijt. En aangezien ik nergens tegenop gereden ban weet ik niet hoe het over zand/berm schuiven van de motor een gesprongen keerring tot gevolg kan hebben.... :?

mmmm, kvraag me toch af met wat voor jas hij reed dat die na één schuiver al "naar de klote is"....
Een nieuwe Rev'it PX2. Ben je wel een met 80 over de achterkant van je schouder door berm/stenen/wegrand geschuurd? Dan weet je hoe het kan dat 'ie er nu wat beroerd uitziet. Hij heeft me wel goed beschermd in die zin dat het nergens door de jas heen is gegaan.
Maareh... waterdicht is 'ie niet meer B|
 
Daarom rij ik nu als een wijf.. na 7 jaar nog geen ongeluk (echt dan..op m'n pinkie na..) dus het kan nu elk moment gebeuren.... :(
:)
Ha ha ha! :}


Rustig aan verder....
Of er een probleempje met de voorvering was zullen we nooit weten. Ik vond 'm al vaker vreemd reageren, daarom had ik vorige week ook een setje WP veren besteld.
Wat ík fout deed weten we wél, en dat is al genoemd.

Ik denk de hele tijd dat ik gewoon met dat gas d'r op m'n fietsie terug de weg op had moeten trekken, maar ik was bang om op het asfalt te vallen.

Als ik er nu aan terug denk wordt ik effe een beetje duizelig en begin ik te zweten...
 
mooi spul, Shoei. Maat van me heeft een heeeeeele lichte helm, erg cool ding. Weegt echt bijna niks.

Maar ff serieus, neem 's een VRO training. Je leert echt onwijs veel, en je oefent het zoveel dat het een soort automatisme wordt. Jouw val is als ik het zo lees niet nodig geweest als je niet had geremt, door had gekeken en had doorgestuurt. Rubber en asfalt gaat niet glijden, dus je motor valt niet..

Maar dat moet wel een automatisme worden, en bij een goede VRO leer je dat wel. Het heeft mij al minimaal een crash gescheelt, ik keek naar links, kijk weer voor me en die koekblikker ging in de ankers vanwege een boodschappentas die van een fiets viel. Als een reactie gedaan wat ik moest doen, anders was ik de boodschap in z'n achterbak geweest..

Kan het je alleen maar aanraden, en qua jacks: leeeeeeeeeeeeeer!
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan