Ik had in 6 weken de hele Oostzee rond zullen reizen met de motor.
Vooral had ik me verheugd op Rusland, Noordkaap en de Fjorden.
Bij de Duits-Poolse grens deed mijn arm akelig zeer: Slijmbeursontsteking!
Flink de balen.........., in enkele uurtjes 200+ weer terug thuis.
Nog een beetje goed gekomen. Na enkele dagen ging het weer een beetje. Altans: In de auto.
Wilde altijd nog een keer naar invasie-stranden van Normandië en de Mont St.Michel.
Wel heel veel regen daar. Dus de auto was uiteindelijk nog niet zo erg!
Scandinavië houd ik nog tegoed!
Ik had meer DNA willen uitwisselen, afgelopen jaar.....
Dit jaar heb ik weinig gereden met de motor: op straat een paar ritjes en het op het circuit ben ik dit jaar niet eens geweest
Dit komt mede doordat ik in het begin van 2017 te kampen had met een hernia.
Daardoor heb ik het kijken van de races van het WSBK niet live vanaf het circuit kunnen doen en daardoor heb ik mede door de revalidatie na de operatie in de eerste helft van het jaar ook niet op het circuit kunnen rijden.
In de zomer ben ik getrouwd wat ook de nodige kosten met zich mee bracht, dus ook in de tweede helft heb ik niet meer gereden op het circuit.
Ik heb wel nadat ik gerevalideerd was een aantal keer een ritje op straat gemaakt maar meer dan 1000 km zal dit niet geweest zijn.
kortom: aankomend jaar ga ik proberen om meer kilometers te maken op straat, weer aanwezig te zijn bij de races van het WSBK en weer een aantal circuitdagjes te pakken.
Om daarmee te beginnen ga ik meteen de eerste circuitdag alvast boeken, kan ik nog net van de laatste paar uurtjes vroegboekkorting gebruikmaken!
Aantal kilometers zijn niet belangrijk, de manier waarop des te meer.
Nou??
Dit jaar weer +17000 kwaliteits kilometers
10000 op de MOMO en 5000 op de Motahscootah en +2000 op de circitbrommer
Netjes hoor.maar je kan me op geen enkele manier overtuigen dat het onbelangrijk is dat je het toch maar weer eens hebt mee mogen maken zonder al te veel tegenslagen
O ,die tegenslagen zijn er zeker geweest,1 circuitbrommer afgeschreven (blok zei boem),de MOMO had ook enkele issues ,scootah niks
Onderhoud,afschrijven en reparaties waren het hoogst sinds jaren,maar toch
Dat soort zaken zijn, erg jammer natuurlijk, maar wel in te calculeren.
Zelf alles nog wel heel kunnen houden hoop ik?
,het allerbelangrijkste,de rest is materiaal
Zo herkenbaar.Had me voorgenomen om meer kilometers te maken dit jaar....... maar net zoals voorgaande jaren weeeer niet gelukt... teller staat op 1300 kilometer voor dit jaar
...
op het circuit ben ik dit jaar niet eens geweest
2017 te kampen had met een hernia.
het WSBK niet live vanaf het circuit kunnen doen
In de zomer ben ik getrouwd )
Het asfalt ziet er ook echt wel verraderlijk uit.
Bij mij was het een paar jaar geleden een bochtje waar het geijzeld had.
Daar schoot ook het voorwiel ineens onderuit.
Nog steeds met nat wegdek de angst dat je onderuit glijdt.
In 2017 gelukkig geen noemenswaardige (motor gerelateerde) tegenslagen gehad.
Ik had meer DNA willen uitwisselen, afgelopen jaar.....