hoi mensen, je kent ze wel, die imi K&N filters die je voor 10 euro ofzo bij de plaatselijke brommerbvoer kan kopen
1 filteren ze genoeg(wellicht moeilijk na te gaan)
2 moet er nog olie over
3 geven ze meer weerstand?
ik had zo'n ding destijds op mijn 600cc 1 pitter BSA...
ik zit te denken o met mijn dieselfiets wat te experimenteren met filters, kijkn of ik vermogensverschil merk.
er zit nu een cylindrisch enduro-schuim met oliefilter op(je zou zeggen dat die niet veel mogen smoren..)
kan iemand wat zinnigs zeggen?
waarschijnlijk die Delo meuk? geef dan gewoon wat knap geld uit, en haal een K&N, zit je altijd goed.
Die goedkope filtertroep is echt de pest voor je motor, niks waard.
btw, neem aan dat je wilt afstellen... met een goed filter is dat makkelijker, sneller en DUS goedkoper te doen dan met die bananenfilters, dus eigelijk verdien je hem zo terug.
naast het feit dat het beter voor je blok is
is dit jouw persoonlijke ervaring?
een vriend van mij rijd met filters van motozoom en heeft nog nooit problemen gehad ,ook niet met afstellen.
hij gebruikt wel K&N filterolie
hoi mensen, je kent ze wel, die imi K&N filters die je voor 10 euro ofzo bij de plaatselijke brommerbvoer kan kopen
1 filteren ze genoeg(wellicht moeilijk na te gaan)
2 moet er nog olie over
3 geven ze meer weerstand?
ik had zo'n ding destijds op mijn 600cc 1 pitter BSA...
ik zit te denken o met mijn dieselfiets wat te experimenteren met filters, kijkn of ik vermogensverschil merk.
er zit nu een cylindrisch enduro-schuim met oliefilter op(je zou zeggen dat die niet veel mogen smoren..)
kan iemand wat zinnigs zeggen?
ik zit te denken o met mijn dieselfiets wat te experimenteren met filters, kijkn of ik vermogensverschil merk.
Dat heb je vast expres gedaan, en dan zeggen: waar blijf je nou?Heb ze nu op de motor van m'n vriendin zitten.... ding liep niet echt best. Laatst ff op de bank gehad, nog maar 50pk ipv 80
Veel te weinig lucht dusVan't winter snel goede filters scoren
omdat filters nog wel eens willen smoren, daar's een diesel gevoelig voor...
niet mijn persoonlijke ervaring, wel de ervaring van een tuner waar ik vaak kom.
Ik heb gelijk een beproefd ontwerp genomen, en gelijk K&N filters laten installeren
ja okee, maar goede delen9zoals fileters) hoeven toch niet perse veel te kosten? kan aan mij liggen maar men kan best iets goeds maken voor weinig geld?
een filter is toch een relatief eenvoudig ding.
ik rij nu 3/4 jaar met een blok van nieuw 360 euro en het bevalt goed.
mijn dnepr rijd nu 60 mille met niet-dure doch goede zuigers met veren die er nopg steeds goed uitzien(vorige mnd cylinders eraf gehad)
en ik laat het ding goed z'n best doen..
nou paul, doe eens lief
en TS: KOOP GDVRDMME DIE K&N
nee serieus.. ik heb met mijn nsr ook met zo'n knakending gereden.. toen merkte ik na een rijdje dat mn gashendel wat zwaar ding.. dit was omdat er ZAND OP MIJN GASSCHUIF ZAT!