hoi mensen, je kent ze wel, die imi K&N filters die je voor 10 euro ofzo bij de plaatselijke brommerbvoer kan kopen
1 filteren ze genoeg(wellicht moeilijk na te gaan)
2 moet er nog olie over
3 geven ze meer weerstand?
ik had zo'n ding destijds op mijn 600cc 1 pitter BSA...
ik zit te denken o met mijn dieselfiets wat te experimenteren met filters, kijkn of ik vermogensverschil merk.
er zit nu een cylindrisch enduro-schuim met oliefilter op(je zou zeggen dat die niet veel mogen smoren..)
kan iemand wat zinnigs zeggen?
1 filteren ze genoeg(wellicht moeilijk na te gaan)
2 moet er nog olie over
3 geven ze meer weerstand?
ik had zo'n ding destijds op mijn 600cc 1 pitter BSA...
ik zit te denken o met mijn dieselfiets wat te experimenteren met filters, kijkn of ik vermogensverschil merk.
er zit nu een cylindrisch enduro-schuim met oliefilter op(je zou zeggen dat die niet veel mogen smoren..)
kan iemand wat zinnigs zeggen?