Importeurs aanbieding racers

welke moet mossel kopen ?

  • GSX-R600

    Stemmen: 3 10,7%
  • GSX-R750

    Stemmen: 16 57,1%
  • ZX6RR

    Stemmen: 2 7,1%
  • R6

    Stemmen: 3 10,7%
  • CBR600RR

    Stemmen: 2 7,1%
  • andere namelijk ..

    Stemmen: 2 7,1%

  • Totaal aantal stemmers
    28
Op woensdag 29 oktober 2003 13:11 schreef Mosselman het volgende:(Afbeelding)(Afbeelding)(Afbeelding)
O-) Denk dat een 750 inderdaad een goede keus is, kun je waarschijnlijk rondjes om een bepaalde R1 mee rijden ;) , ik had in mijn achterhoofd dat je misschien in de toekomst ging cuppen vandaar die 1000.... weet je zeker dat het niet aan het vermogen ligt.
Pk's heb je toch echt in je rechterhand als je het goed doet.

Heb ook mooie foto's van Ad maar scanner kapot '(

(off topic) heb nog iemand die een Daf wil kopen.
 
Precies.

Het blok netjes warm laten draaien en dan gewoon voluit!
Wel al olie vervangen na 200km als je m zo inrijdt!
Dat is allemaal leuk en aardig en het kan ook wel, maar wat ie er niet bij verteld is dat na dat inrijden het heleblok uitelkaar gehaald word en getuned en geblueprint word ..... O-)
Daar komt bij dat hij alle tuning voor de WK fietsen van Kawasaki verzorgd en als er dus iets mis is het voor hem een koud kunstje is om het te verhelpen.
Trek jij even een nieuw blok uit elkaar omdat er iets niet 100% zit, denk niet dat je daar zin in hebt. :?
 
Da's alleen maar voor nog meer vermogen.
JA maar daarom gaat ie wel uit elkaar en word alles gecontroleerd, of denk je dat tunen gebeurd zonder alles goed te checken en op te meten?
Kleppen en klepseals en de hele kop word getuned, dus uit het krat voluit is een koud kunstje als je daarna alles weer fris maakt en elke 2 a 3 wedstrijden het blok reviseerd. :?
Cup en Zac rijders beschikken over het algemeen niet over een WK budget :+
 
Hé Mossel, gewoon een 750 kopen.... Is altijd goed (2004 model is wel de beste)...

Ehhh bedoel wel een Soes natuurlijk ;)
 
Comfort :? waarvoor precies? Voor op de lange en saaie Veenslang ofzo?? ;)
Staat toch echt in het laatste MotoPortmagazine: "De zithouding is comfortabel doordat Yamaha de voetsteunen lager en verder naar voren plaatste, terwijl de clipons hoger zijn komen te staan". En de grondspeling van een R1 scheen al niet zo best te zijn!
Veenslang is idd dé plek om effe naar achteren te lopen om koffie te zetten. :P
 
kun je geen groene plaat lenen bij je dealer en een dagje relax inrijden. lijkt me veel beter voor t blokje dan op de testbank


greatz krommie
 
Op woensdag 29 oktober 2003 16:19 schreef Erik van Dam het volgende:Veenslang is idd dé plek om effe naar achteren te lopen om koffie te zetten. :P
Ik weet niet hoelang geleden jullie op Assen zijn geweest, maar ik vind de Veenslang alles behalve rustgevend :? :X :]
 
Inderdaad de eerst recht-linkse gaat nog als je hem precies goed neemt maar dan wordt het echt spannend.

Ik zou voor de 2004 GSX-R750 gaan omdat je gewend bent aan een 600 en een 750 voelt als een zeer opgepepte 600. Je zegt dat je meer vermogen wilt en je hoeft niet perse in de >600 klasse te rijden van de KNMV-cup! Daarom is denk die 750 een goede keus.
En met die 750 kan je ook heel goed meekomen (als je doorrijdt) boven de 600cc. Dus ik denk dat je met een 750 het beste uit bent er er jaren mee vooruit kunt.
Probeer eerst maar eens met die motor onder de 1.30 te rijden om maar iets te noemen.

Ik geef op Assen alleen lang achter elkaar volgas bij start-finisch en bij het uitkomen van de nationale op de andere plekken heb ik ook genoeg aan een 750.


Succes!
 
Motoren rij je niet in, dat is al gebeurd.
Warmdraaien en gassen, het eerste half uur de laatste 1000 tot 2000 toeren niet gebruiken.
Er gaat echt niets kapot.
 
Ik heb mijn motor op het circuit ingereden. Stond 900 meter op de teller!
Eerste racedag niet boven de 9000 toeren gekomen, tweede dag niet boven de 10000, daarna gewoon voluit!

Ben inmiddels 5 jaar verder met die fiets, en nooit problemen mee gehad. In die tijd (bijna) geen olieverbruik, pas 2 keer kleppen hoeven stellen en blok loopt als een zonnetje!
 
en de versnellingsbak ...koppeling .. remschijven...... hoe zit het daarmee
pcies
alles moet effe inlopen op elkaar
het gaat niet alleen om het motorische gedeelte
wat als er iets toch net effe niet helemaal lekker in elkaar zit
ga je toch volgas lekker op je bek
geen risico nemen en gewoon effe inrijden
al is het maar de eerste 500 km
heb je toch de eerste kilometers die heeeeel belangrijk zijn ingereden
 
remschijven moet je wel vervangen voor brakingschijven dan rem je veel beter
dan de orgineele
DSC00795.sized.jpg

deze bedoel je??? (heb ze zelf ook net nieuw......)
 
94er cbr 600 rij ik toch nog een 1.15 zandvoort en 1.35 op assen dus het gaat hard zat z,n 600cctje :} :} :} :} :} :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan