Nog even en ik ben aan vervanging toe van mn remblokjes, welke raden jullie aan?
Ik wil wel eens iets anders uitproberen als de originele.
ferodo of sbs denk ik wat ze kosten weet ik niet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nog even en ik ben aan vervanging toe van mn remblokjes, welke raden jullie aan?
Ik wil wel eens iets anders uitproberen als de originele.
Tuurlijk,maar je komt net wat vermogen te kort! (net als het afgelopen jaar ZAC )
Jij krijgt ook een uitgestoken vingertje van hem haha!Ik zou wel wat willen toevoegen aan deze opmerking maar durf nie meer...
Pietje heeft wel gelijk, als je volgend jaar weer net zo fanatiek bent als dit jaar, ga je je ook op een 750 vervelen. Zeker in de cup of S3.
Maar hou het vooral bij een 750
Al eens aan een Duc gedacht?
Oke´ zal best heb er verder nog niets over gelezen, maarre de grondspeling van een R1 is niet zo beroerd hoor, er zal dan wel een hoogte verstelling op de veer moeten zitten en een ander remschakel setje en voilla prima grondspeling.Staat toch echt in het laatste MotoPortmagazine: "De zithouding is comfortabel doordat Yamaha de voetsteunen lager en verder naar voren plaatste, terwijl de clipons hoger zijn komen te staan". En de grondspeling van een R1 scheen al niet zo best te zijn!
Veenslang is idd dé plek om effe naar achteren te lopen om koffie te zetten.
AhaJan heb ik al gesproken
Dat was ook sarcastisch bedoeld namelijk, vandaar het knipoogje er achter snappie.Ik weet niet hoelang geleden jullie op Assen zijn geweest, maar ik vind de Veenslang alles behalve rustgevend
Je moet er dan wel de juiste fiets voor hebben!Dat was ook sarcastisch bedoeld namelijk, vandaar het knipoogje er achter snappie.
Natuurlijk is de veenslang alles behalve rustgevend, ik vind het het spannenste stuk circuit waar ik ooit gereden heb.
En moet er bytheway ook nog zeker een seconde of twee goed kunnen maken
Da's waar, behalve als je met 200+ door te weinig grondspeling in meeuwen meer eraf gaat, kan zelfs een honda slecht tegen.een honda gaat teminste nooit stuk!!!!!!!!!!!!!
Heb ik toch daar weet jij alles van, je moet er de juiste mentaliteit lees meer lef voor hebben......Je moet er dan wel de juiste fiets voor hebben!
Bedoelde mijn eigen situatie hiermee!!!Heb ik toch daar weet jij alles van, je moet er de juiste mentaliteit lees meer lef voor hebben......
Ha ha dacht dat je aan het terugkatten was ivm. die Honda en de grondspeling , ga je nog een jaar door met deze?Bedoelde mijn eigen situatie hiermee!!!
Heb van de week nog een mailtje gestuurd naar hem,maar nog geen reactie gekregen.Ha ha dacht dat je aan het terugkatten was ivm. die Honda en de grondspeling , ga je nog een jaar door met deze?
Die R1 in Duitsland was wel gaaf, jammer dat het niet lukte man.
Heb ik ook met mijn Kawa ! Hij gaat echt niet sneller rond dan 1.33 laagHeb van de week nog een mailtje gestuurd naar hem,maar nog geen reactie gekregen.
Als ik hem niet verkoop wat ik niet denk,dan ga ik nog een jaartje met hem door naar de 132.hoog of 1.33 laag!
Lager is niet haalbaar met hem denk ik
Onzin Ferry,Heb ik ook met mijn Kawa ! Hij gaat echt niet sneller rond dan 1.33 laag
Wil ik harder dan moet er een andere komen.
Bij Wil gekocht? daar hadden ze het laatst over zo'n iemand... en die 25% komt mij bekend voorMeneer Suzuki verkocht dit voorjaar aan mij een GSXR1000 zonder kenteken voor de mooie ronde prijs van 10.000 euro (inlcusief BTW) Ik "kreeg" hem dus voor de prijs ex BPM en ex BTW. De kuip (die ik toch niet nodig heb) verkocht aan iemand met schade voor 1500 euro en ik heb dus een nieuwe 1000 voor 8500 euro.
En ook nog standaard 25 % korting op alle onderdelen.
Inrijden?? Dat is simpel. Men demonteert de kentekenplaat van zijn wegmotor en plaatst deze volkomen illegaal op de 1000. Vervolgens vermijdt men alle snelwegen en andere doorgaande wegen en rijdt de motor op allerlei slingerende binnenweggetjes in gedurende een kleine 1000 km. Nieuwe olie en oliefilter en gaan met die banaan.
Wie is Wil?Dacht ik al.... Is veel te regelen bij hem , nu alleen die banden nog....
Wil is de eigenaar van Zaanstad motoren.Wie is Wil?
Hé Pat,heeft Midstar zijn banden gekregen?
Welke bandjes?????Wil is de eigenaar van Zaanstad motoren.
En nee,ik moet de bandjes nog ff bij Pat afhalen.
Ik bel morgen wel ff.
De banden zijn inmiddels bij Midstar.Wie is Wil?
Hé Pat,heeft Midstar zijn banden gekregen?