Importeurs aanbieding racers

welke moet mossel kopen ?

  • GSX-R600

    Stemmen: 3 10,7%
  • GSX-R750

    Stemmen: 16 57,1%
  • ZX6RR

    Stemmen: 2 7,1%
  • R6

    Stemmen: 3 10,7%
  • CBR600RR

    Stemmen: 2 7,1%
  • andere namelijk ..

    Stemmen: 2 7,1%

  • Totaal aantal stemmers
    28
Tuurlijk,maar je komt net wat vermogen te kort! (net als het afgelopen jaar ZAC :+ )

Ik zou wel wat willen toevoegen aan deze opmerking maar durf nie meer...

Pietje heeft wel gelijk, als je volgend jaar weer net zo fanatiek bent als dit jaar, ga je je ook op een 750 vervelen. Zeker in de cup of S3.

Maar hou het vooral bij een 750 O-)

Al eens aan een Duc gedacht?
 
Laatst bewerkt:
Over inrijden:

Ik heb in februari dit jaar 1.000 km met groene plaat van de dealert mijn DUCk op straat ingereden. Nadeel is dit je niet buiten openingstijden van de dealer mag rijden. Moet nameljk op een proefrit lijken. Bijkomend nadeel is de pekel :(

Verder hoorde ik van Sander Scheepstra dat hij een speciaal inrijschema op de Dyno bank heeft, waar je binnen een halve dag de zaak heel goed hebt ingereden.

Blue printen heeft overigens als bijeffect dat je meer vermogen behaalt. Eerste prio van dit kunstje is om alle onderdelen in het blok precies volgens de toleranties en fabriekspecificaties af te stellen.

Bij de lopende band fabrikage zijn de normen nogal ruim. Een blok onder race omstandigheden kan sneller het loodje leggen als een niet gebleuprint blok. En van flowen wordt een blok natuurlijk ook niet slechter.

Kan het loodje leggen, hoeft natuurlijk niet.
 
Ik zou wel wat willen toevoegen aan deze opmerking maar durf nie meer...

Pietje heeft wel gelijk, als je volgend jaar weer net zo fanatiek bent als dit jaar, ga je je ook op een 750 vervelen. Zeker in de cup of S3.

Maar hou het vooral bij een 750 O-)

Al eens aan een Duc gedacht?
Jij krijgt ook een uitgestoken vingertje van hem haha!
 
Staat toch echt in het laatste MotoPortmagazine: "De zithouding is comfortabel doordat Yamaha de voetsteunen lager en verder naar voren plaatste, terwijl de clipons hoger zijn komen te staan". En de grondspeling van een R1 scheen al niet zo best te zijn!
Veenslang is idd dé plek om effe naar achteren te lopen om koffie te zetten. :P
Oke´ zal best heb er verder nog niets over gelezen, maarre de grondspeling van een R1 is niet zo beroerd hoor, er zal dan wel een hoogte verstelling op de veer moeten zitten en een ander remschakel setje en voilla prima grondspeling.
ff serieus het enige wat bij een R1 (die ik rij tenminste) betreft de grondspeling kritisch is, is aan de rechter kant de kuip ter hoogte van de krukas afdichting en links het blok zelf (maar dat heb ik van iemand uit het onk, zelf rij ik die hellingshoek niet denk ik).
full

Als je echt alles graag aan de grond wil hebben moet je een Honda kopen :+
 
Ik weet niet hoelang geleden jullie op Assen zijn geweest, maar ik vind de Veenslang alles behalve rustgevend :? :X :]
Dat was ook sarcastisch bedoeld namelijk, vandaar het knipoogje er achter snappie.
Natuurlijk is de veenslang alles behalve rustgevend, ik vind het het spannenste stuk circuit waar ik ooit gereden heb.
En moet er bytheway ook nog zeker een seconde of twee goed kunnen maken :]
 
Dat was ook sarcastisch bedoeld namelijk, vandaar het knipoogje er achter snappie.
Natuurlijk is de veenslang alles behalve rustgevend, ik vind het het spannenste stuk circuit waar ik ooit gereden heb.
En moet er bytheway ook nog zeker een seconde of twee goed kunnen maken :]
Je moet er dan wel de juiste fiets voor hebben! :+
 
Ha ha dacht dat je aan het terugkatten was ivm. die Honda en de grondspeling :o , ga je nog een jaar door met deze?
Die R1 in Duitsland was wel gaaf, jammer dat het niet lukte man.
Heb van de week nog een mailtje gestuurd naar hem,maar nog geen reactie gekregen.
Als ik hem niet verkoop wat ik niet denk,dan ga ik nog een jaartje met hem door naar de 132.hoog of 1.33 laag!
Lager is niet haalbaar met hem denk ik ;(
 
Heb van de week nog een mailtje gestuurd naar hem,maar nog geen reactie gekregen.
Als ik hem niet verkoop wat ik niet denk,dan ga ik nog een jaartje met hem door naar de 132.hoog of 1.33 laag!
Lager is niet haalbaar met hem denk ik ;(
Heb ik ook met mijn Kawa ! Hij gaat echt niet sneller rond dan 1.33 laag '(

Wil ik harder dan moet er een andere komen.






:+





;)
 
Heb ik ook met mijn Kawa ! Hij gaat echt niet sneller rond dan 1.33 laag '(

Wil ik harder dan moet er een andere komen.
Onzin Ferry,
wat heb je er nu gereden?
Je moet km's maken om vooruitgang te boeken.
Ik reed dat in het begin ook,maar na 5 á 6x rijden is er al 5 seconden af!
Eind van het jaar 2004 dus omgerekend 1min.23 op mijn sloffen ;) :+
 
Meneer Suzuki verkocht dit voorjaar aan mij een GSXR1000 zonder kenteken voor de mooie ronde prijs van 10.000 euro (inlcusief BTW) Ik "kreeg" hem dus voor de prijs ex BPM en ex BTW. De kuip (die ik toch niet nodig heb) verkocht aan iemand met schade voor 1500 euro en ik heb dus een nieuwe 1000 voor 8500 euro.

En ook nog standaard 25 % korting op alle onderdelen.

Inrijden?? Dat is simpel. Men demonteert de kentekenplaat van zijn wegmotor en plaatst deze volkomen illegaal op de 1000. Vervolgens vermijdt men alle snelwegen en andere doorgaande wegen en rijdt de motor op allerlei slingerende binnenweggetjes in gedurende een kleine 1000 km. Nieuwe olie en oliefilter en gaan met die banaan. :]
 
Meneer Suzuki verkocht dit voorjaar aan mij een GSXR1000 zonder kenteken voor de mooie ronde prijs van 10.000 euro (inlcusief BTW) Ik "kreeg" hem dus voor de prijs ex BPM en ex BTW. De kuip (die ik toch niet nodig heb) verkocht aan iemand met schade voor 1500 euro en ik heb dus een nieuwe 1000 voor 8500 euro.

En ook nog standaard 25 % korting op alle onderdelen.

Inrijden?? Dat is simpel. Men demonteert de kentekenplaat van zijn wegmotor en plaatst deze volkomen illegaal op de 1000. Vervolgens vermijdt men alle snelwegen en andere doorgaande wegen en rijdt de motor op allerlei slingerende binnenweggetjes in gedurende een kleine 1000 km. Nieuwe olie en oliefilter en gaan met die banaan. :]
Bij Wil gekocht? daar hadden ze het laatst over zo'n iemand... en die 25% komt mij bekend voor 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan