In de wolken

Vind het ook erg kinderachtig van Rossi. Klinkt een beetje als een kind dat zijn zin niet gekregen heeft en dan de hele dag blijft mokken..of in zijn geval een hele week.

Terwijl hij toch niet mag klagen over het algemeen. Zelfs op crash.net was opgevallen dat niemand Rossi ooit op zijn vingers had getikt...zelfs de racedirectie niet (tijdens inhalen onder geel...pas achteraf en na veel verontwaardiging van oa publiek zich over de kwestie buigen, geen drive through maar tien seconden bij zijn tijd optellen), tot aan Qatar.

En dan ook nog eens zijn tegenstander de grond inboren. Psychologische oorlogsvoering is niet verkeerd op zich, maar dit is denigrerend..en dat vind ik dan weer te ver gaan. Ik heb Gibernau ook niet gehoord over dat Rossi in Qatar beter op zijn fietsie had kunnen blijven zitten ipv de baan met zijn racepak schoon te vegen.
 
ja ik spreek uit ervaring ieder jaar weer zoveel dagen dat ik hem zie
maar dit jaar vond ik uitermate bedroevend .

hij komt met zijn heli aan en doet er echt alles aan om maar niet te hoeven zwaaien cq zichtbaar is voor de groep fans die hem stond op te wachten en foto's wou nemen.

dat was dit jaar en vorig jaar was ie ook al zo raar aan het doen

Haha, Rossi was natuurlijk onder de indruk van onze ontmoeting 1 dag voor de TT.

:9

PS: Je merkt aan Rossi dat ie gewoon niet meer zo veel tijd heeft voor alle spelletjes. Hij moet er dit jaar gewoon meer moeite voor doen. Kost meer concentratie, het is toch niet meer winnen met 2 vingers in de neus, zoals vorig jaar. Geeft ook niks, het is wel spannender zo. En ik blijf het knap vinden dat hij zo goed presteert op de Yamaha. Zijn kwaliteiten liggen gewoon op een erg hoog niveau.
 
Huh? hoezo dat dan? Over Hopper (die toch ook wel aardig beroemd is dacht ik zo), Hayden, McWilliams e.d. hoor je toch ook niemand over hun al dan niet vermeende kinderachtige gedrag? Dus ook als je beroemd bent kun je het nog wel goed doen :)

Dat Rossi het niet prettig vond kan ik me wel voorstellen..dat ie iemand dan een dag negeert...dat moet dan ook nog kunnen als je je ECHT genaaid voelt. Maar om een week later nog altijd als een klein kind zit te mokken....dan vind ik dat je kinderachtig bezig bent.
 
Jullie reageren alledrie niet inhoudelijk op het onderwerp,maar lopen alleen maar de topicstarter af te kraken. :? :? :?
Ik denk dat zowel Rossi als Gibernau een beetje over het paard getild zijn.
Ik zie liever mensen als Edwards of Bayliss die zich wat meer bescheiden opstellen.Maar ja echte topsporters zijn vaak niet zo prettig in de omgang(teveel op zichzelf gericht).

Bayliss is tenminste tof
 
Tja.........
Rossi is nu dus wereldkampioen. Ik neem mijn pet voor hem af, maar hij krijgt geen diepe buiging. Niettemin een zeer knappe prestatie, maar hij mag van mij wel is aan zijn volwassenheid werken.
Gibernau was trouwens wel degene die hem feliciteerde in het Park Ferme, dus weer een bevestiging voor mij. En ja... dat ie dan in de perskamer er bij zit als een kwaad kind, vind ik alleen maar een zeer goede psygologische 'aanval' ( :} :} :} )op Rossi zijn kinderachtige/psygologische gedrag.



Wie windt zaait, zal storm oogsten.
}) }) }) })
 
Gliebernou had wat troost nodig denk ik.

full
 
(ahum even off-topic: R1Phrankey--> heb je die monoveer van BMW nog..ik wil hem graag van je kopen !! zie topic of mijn nummer: 06-11118371)

haha, dat is inderdaad behoorlijk off-topic.

Koni monoschokker is verkocht aan een mede-forumlid. 'Triaatje' als ik me niet vergis. Je zou het eens bij hem kunnen proberen.
 
Ik vind Gibernau een jankert die niet tegen zijn verlies kan. Janksmoelen op het podium wil ik niet zien. Nu hebben andere rijders ook wel hun diptje, maar niet als ze tweede geworden zijn (behalve dan Edwards een aantal jaren terug, maar die heeft op zijn klote gehad en is sindsdien een stuk vrolijker) en gewoon verloren hebben van een betere rijder.
 
Jullie vinden Gibernau een jankert, maar ik zie zijn gedrag meer als psygologische oorlogsvoering in een oorlog die Rossi hem heeft verklaard.
Jullie gaan toch ook niet blij en vrolijk zijn voor een vent die je maar een sukkel vind en neerbuigend tegen je doet!!!!! :X
 
Jullie vinden Gibernau een jankert, maar ik zie zijn gedrag meer als psygologische oorlogsvoering in een oorlog die Rossi hem heeft verklaard.
Jullie gaan toch ook niet blij en vrolijk zijn voor een vent die je maar een sukkel vind en neerbuigend tegen je doet!!!!! :X

Dat vindt ik geen psychologische oorlogsvoering. Je laat alleen maar aan de buitenwereld merken dat je een slecht verliezer bent.
Gibernau had al een tijdje moeten zien aankomen dat het kampioenschap waarschijnlijk niet voor hem weggelegd zou zijn, zeker niet met de wedstrijden in Sepang en Philip Island, typische Rossi tracks. Met een iets andere instelling had ie gewoon lachend op het podium gestaan, zoals Capi.

Nee, voor mij is Gibernau zo als de meeste Spaanse coureurs: Geen winnaars, het gaat een jaartje goed en daarna hoor je er niks meer van. Criville nog bekend? Kon goed volgen, maar verder hield het snel op. Gibernau heeft het gewoon ook niet. In mijn ogen komt talent snel, en dus niet op de manier van Gibernau. Geluk dat hij steeds goed materiaal heeft gehad. Maar geen winnaar, anders was hij jaren terug al erg snel geweest.
 
Gibernau heeft een invloedrijke familie en daar heeft ie geluk mee. Ik denk ook dat de rijzende ster gibernau binnenkort weer onder zal gaan. Ik denk dat ie het afgelopen jaar in supervorm is geweest en daardoor een tijd lang op 110% heeft gereden. Wanneer het tegenzit en hij rijdt op 90% van zijn kunnen dan hoort ie denk ik bij de grijze middenmoot. Er zijn maar weinig rijders die op 90% toch vooraan meedoen en dat zijn vaak de echte champs. Als het gibernau tegen zit wordt ie geen tweede of derde maar dan ook meteen zesde of zevende. Geeft niet maar maakt wel iets duidelijk
 
Dat vindt ik geen psychologische oorlogsvoering. Je laat alleen maar aan de buitenwereld merken dat je een slecht verliezer bent.
Gibernau had al een tijdje moeten zien aankomen dat het kampioenschap waarschijnlijk niet voor hem weggelegd zou zijn, zeker niet met de wedstrijden in Sepang en Philip Island, typische Rossi tracks. Met een iets andere instelling had ie gewoon lachend op het podium gestaan, zoals Capi.

Nee, voor mij is Gibernau zo als de meeste Spaanse coureurs: Geen winnaars, het gaat een jaartje goed en daarna hoor je er niks meer van. Criville nog bekend? Kon goed volgen, maar verder hield het snel op. Gibernau heeft het gewoon ook niet. In mijn ogen komt talent snel, en dus niet op de manier van Gibernau. Geluk dat hij steeds goed materiaal heeft gehad. Maar geen winnaar, anders was hij jaren terug al erg snel geweest.

Daar zal gerust een kern van waarheid inzitten que talent, maar Gibernau heeft Rossi toch echt een hand gegeven in het Park Fermé, dus zo slecht verliezer is het niet. En je kan het niet met Capirex' podium plek vergelijken want die hefft het hele jaar nog geen deuk in een pakkie boter gereden. En gibernau streed voor het kampioenschap. En ik vond Rossi tijdens de trainings persconferentie's in Sepang er ook niet echt geïnteresseers bij zitten tegenover Gibernau.
Maar waar er twee 'vechten' hebben er twee schuld......
 
Maar ik lees nu dus dat Rossi Gibernau negeerde in de uitloop ronde toen laatst genoemde hem een hand toestak. Verder heeft Rossi na de Gp gezegt: "Ik had niet verwacht dat Sete zo'n race zou rijden. Ik was graag met hem in gevecht gegaan, maar ik heb hem niet één moment gezien. Voor mij heeft hij zijn beste race gereden, Hij heeft me veel punten geschonken en daar ben ik hem dankbaar voor."

Nou sorry hoor, maar dit vind ik dus erg KINDERACHTIG en niet een MotoGP kampioen waardig. Dat je het niet met een beslissing eens bent ok, maar als iemand aangeeft niets met het protest te maken heeft hoef je niet zo kinderachtig te reageren de volgende race. Ik denk dat Rossi maar is met beide voeten aan de grond moet worden gezet!!!!!!!!!!!!

ik weet niet echt of dit kinderachtig is; alleen bij de zin 'voor mij heeft hij zijn beste race gereden' zet ik wel mn vraagtekens. Gibernau geen hand geven vind ik terecht. zou het niet een beetje maf zijn als die hand wel gegeven werd, het gaat toch niet van harte en als je geen hand geeft laat je meteen zien hoe je over diegene denkt ipv eromheen te draaien. ik vond het een mooi direct gebaar.
het blijft moeilijk om sympatiek te zijn als je zo'n rivalenstrijd hebt, maar gibernau liet wel vanaf het begin een kinderachtige verwende houding zien; met een lange face zitten, die zegt 'ik heb mn ijsje niet gekregen maar ik wil m' ook al kan het niet meer. en zn helm iedere keer neerleggen op de 1e plek terwijl hij 2e is. Misschien onbedoeld maar dat vind ik niet kunnen.
 
Jullie gaan toch ook niet blij en vrolijk zijn voor een vent die je maar een sukkel vind en neerbuigend tegen je doet!!!!! :X

doet Rossi dat dan? als R dat zou doen komt het door Gib zelf. Wie is met die houding begonnen...en ik heb het idee dat Gib zichzelf heel tof heeft gevonden i.p.v. last hebben van de houding tegenover R.
 
Ben ik het niet mee eens.
Spreek jij uit ervaring?

Ik heb Rossi namelijk wel ontmoet. Geen camera's erbij en ik kan zeggen dat hij dus helemaal GEEN arrogant mannetje is. Neemt (voor zijn drukke leventje) gewoon de tijd om jouw een krabbel of foto te bezorgen. Na het maken van een foto vraagt hij zelfs nog of het zo in orde is, zonder meteen weg te rennen.

:}

Das wel kicken...hoe kreeg je dat voor mekaar dan?
 
Terug
Bovenaan Onderaan