Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Inbeslagname motorfiets: wanneer krijg je dat ding terug?


Hoezo... je hebt 2 weken voor niks gewacht ik had 'm de dag na het bericht van justitie alweer terug gehad....
 
Laatst bewerkt:


Aaah, ik heb een collega die precies hetzelfde doet,.

Zinnen in de trand van, "Zonder je te beledigen, je bent een eikel." Ja, dan beledig je iemand dus wel, dus wees een vent, en laat dat "Zonder meteen de moraalridder uit te hangen" gewoon weg, en zeg gewoon wat je wilt zeggen, en realiseer je dat je wel de moraalridder uithangt...
 

Need I say more? Haha thnx mate
 

Goed nieuws! Raar dat het dan ineens zo gaat. Maar zo zie je maar, agenten zijn ook net mensen!

Ennuh, je moet me toch eens uitleggen wat een spoedfax is, gaatie nog sneller dan een normale?!
 
Goed nieuws! Raar dat het dan ineens zo gaat. Maar zo zie je maar, agenten zijn ook net mensen!

Ennuh, je moet me toch eens uitleggen wat een spoedfax is, gaatie nog sneller dan een normale?!

Haha ja die krijgt voorrang op het netwerk van kpn Denk meer dat ze daarmee wilde benadrukken dat ze alles zeer snel heeft geregeld om het feit dat ze dit al veel eerder hadden moeten regelen enigszins te compenseren.. Whatever, I'm happy! Zo'n werkdag is ineens een stuk leuker met je motor in het vooruitzicht
 
Hee wat hoor ik, is je motor weer boven water en kan je hem ophalen!!
Zullen we straks even een stukje gaan vlammen...
 
ja en als je voor moet komen , even vertellen hoe lang je wel niet zonder motor hebt gezeten, nadat de OvJ hem had vrijgegeven, is toch al straf genoeg............
Bij criminelen gaat toch ook de voorarrest van hun straf af, waarom bij verkeersovertreders niet dan..........
 

Ik had natuurlijk kunnen wachten met bellen dan had ik hem 99% over een maand nog niet gehad.. Wellicht dat de rechter er dan rekening mee houdt.. Alleen nog een maand zonder motor wordt ik niet vrolijk van.. Bovendien denk ik niet dat hij straks mijn motor in beslag gaat nemen, lijkt me meer een gevalletje voorwaardelijke rijontzegging.. Dat is dus appels met peren vergelijken. En die 1.5 week dat ik heb nu extra kwijt ben geweest zal hij daar echt niet van aftrekken Anyway we kunnen weer rijden, dat is het belangrijkste!
 
Hoezo... je hebt 2 weken voor niks gewacht ik had 'm de dag na het bericht van justitie alweer terug gehad....
Da's niet eerlijk, jij zit bij m'n blauwe vrienden in Arnhem
Ach, misschien zie je me nog weleens rondrijden


@ TS: Proficiat met de vrijlating