Indeling gesloten aanhanger

En dan moet je gaan stapelen als je pech hebt, anders heb je niet voldoende ruimte.
Nu kan die altijd bij zn spullen, dus ook wat onder (in de stelling) ligt zonder dat je de rest er eerst uit moet klauwen.

Voor vakantie is dat toch niet erg? Dan gaat thuis alles er in en op vakantie alles er uit. Daar was deze opstelling voor als ik het goed heb begrepen.
 
Gewicht zo veel mogelijk boven de as. En aangezien je de motor al tegen het kopschot hebt staan zul je wat gewicht aan de achterkant moeten zien te krijgen.

Ik had niet voor de stelling gekozen, dat is uiteindelijk allemaal gewicht wat je brandstof kost.

Ik had gekozen voor lading-rail rondom, zo kun je het meeste vast zetten. En de rest gewoon los op de vloer. Met een beetje goed indelen schuift het niet.
Bedankt voor je reactie, ik ga een beetje spelen met de plaats van de tent en verder zoveel mogelijk boven de assen.
 
En dan moet je gaan stapelen als je pech hebt, anders heb je niet voldoende ruimte.
Nu kan die altijd bij zn spullen, dus ook wat onder (in de stelling) ligt zonder dat je de rest er eerst uit moet klauwen.
Klopt inderdaad. Vorig jaar naar een huisje geweest en weliswaar zonder kampeerspullen maar het was toen inderdaad stapelen en klungelen om te zekeren.

De kast weegt 50kg dus dat is te verwaarlozen :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan