INFO clubfeest: 23 maart, Bunnik (NL)

Het zal zeker leuk zijn om te doen, maar dat blijven pitten, als je getrouwd bent, zal niet goed lukken denk ik... en zeker als ik alleen kom.
Dan bv. nog 2x 160 km in de regen, dood zal ik er niet van gaan (als ik geen accidenten maakt tenminste) maar ik zal wel als een verzopen waterrat aankomen...
Natuurlijk moest het nu echt goed weer zijn ... bwaah, we zullen wel zien...

Vriendin of vriend meenemen :?
 
Heb het met m\'n vrouwtje net over dit feestje gehad en \'no problemo\' dus als het weer meezit zal ik er zeker met de motor zijn.PS zijn er nog Belgen die naar het feestje gaan ? Laat het hier eens weten , we kunnen misschien ergens samenkomen en in groep verder rijden. Veel leuker !!!
 
Heb het met m\'n vrouwtje net over dit feestje gehad en \'no problemo\' dus als het weer meezit zal ik er zeker met de motor zijn.PS zijn er nog Belgen die naar het feestje gaan ? Laat het hier eens weten , we kunnen misschien ergens samenkomen en in groep verder rijden. Veel leuker !!!

Onder het genot van een kop koffie (of wat anders) eens een goed gesprek. Verder zeg ik helemaal niks :)
 
Onder het genot van een kop koffie (of wat anders) eens een goed gesprek. Verder zeg ik helemaal niks :)

Ik was iets te voorbarig met verder zeg ik helemal niks. Je heb het nl niet over blijven slapen in den Hollande. Tja, 160 km is ook best te doen om terug naar huis te rijden.
 
Wij komen ook!!

Zijn er nog mensen die zin hebben om samen vanaf Zutphen (brug bij rotonde ziekenhuis als verzamelpunt) naar Bunnik te rijden? Wij d88 om 19.34 uur te vertrekken, om vervolgens om 20.02 uur aan te komen ;) .

En dan in de vroege uurtjes :} :} dat je je kamersleutel van het hotel nog weer terug kan vinden... Of we moeten slapen in het tentje dat we nog niet hebben gekocht. Maar dan wordt het ook weer :} :} dat je de rits omhoog kunt krijgen om die tent in te duikelen.
 
Natuurlijk blijf ik daar pitten !!! :)
Als ik kom , wil ook ik wel een pintje kunnen drinken :+
Is er alleen het probleem nog van waar ik kan overnachten ... :? Is er nog ergens plaats voor een lange afstandsrijder? :}
 
Wij komen ook!!

Zijn er nog mensen die zin hebben om samen vanaf Zutphen (brug bij rotonde ziekenhuis als verzamelpunt) naar Bunnik te rijden? Wij d88 om 19.34 uur te vertrekken, om vervolgens om 20.02 uur aan te komen ;) .

En dan in de vroege uurtjes :} :} dat je je kamersleutel van het hotel nog weer terug kan vinden... Of we moeten slapen in het tentje dat we nog niet hebben gekocht. Maar dan wordt het ook weer :} :} dat je de rits omhoog kunt krijgen om die tent in te duikelen.

Misschien samen met de Apeldoorners?
 
vergeet ike niet.

Je weet het nu dus: 19.34 uur.
Rijden, onderweg stoppen en dan
pepsi.gif

Verder rijden en dan in Bunnik
beerchug.gif

En misschien daarna nog ff lekker
barf.gif

En als je een beetje te pas bent de volgende dag weer op de :] naar huis.
 
Is goed. Waar kunnen we jullie oppikken?

In deze voel ik mij aangesproken, of Zoepie moet iets weten dat ik niet weet ;)

Ik zou niet weten waar jullie de apeldoorners op moeten pikken. Mijn richtingsgevoel is niet altijd even goed. Dus voor ik rare dingen ga roepen: Regel het maar met Zoeperman.

Ik ga het allemaal wel horen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Waar gaat iedereen nou pitten? Lijkt mij wel leuk als we eventueel met een aantal mensen op de zelfde locatie overnachten. Dus hotel, jeugdherberg, camping, .....?
 
Volgens mij is \'de organisatie\' bezig om te kijken of de camping in de buurt tegen die tijd open is. Het definitieve bericht zou nog gepost worden geloof ik..

\'k heb m\'n tent al klaarliggen :]
 
tnx LCB

Afslag Voorst/Zutphen A1, bij de carpoolplaats (er van uitgaande dat jullie via de A1 gaan)

Of jullie rijden binnendoor via Voorst, zelfde plek...noem de tijd maar

Bedankt waarvoor? Weet niet of ik het positief of negatief moet zien.
En ik geloof dat ik maar beter niet voor kan rijden. Weet niet welke carp.plaats je bedoelt. Vast niet die vlak bij ons.
 
Bedankt waarvoor? Weet niet of ik het positief of negatief moet zien.
En ik geloof dat ik maar beter niet voor kan rijden. Weet niet welke carp.plaats je bedoelt. Vast niet die vlak bij ons.

vanaf woudhuis doorrijden richting klarenbeek, over de A50 heen tot je bij A1 komt (vlakbij mijn werk)
 
vanaf woudhuis doorrijden richting klarenbeek, over de A50 heen tot je bij A1 komt (vlakbij mijn werk)

Dan wil jij niet weten hoe ik naar Klarenbeek rij.

En het scheelt dat je vanaf Woudhuis alleen maar rechtdoor hoeft dus erg missen kan het niet.
Ik ga wel een keer oefenen. :)
 
Mooi. Kom je lopend, want volgens mij kom je uit de buurt... :P

Ehh.. oke dan. dan kom ik lopend, doe ik wel mijn motor pak aan en mijn helm, net als die losers die naar de TT assen gaan met de trein. })

maar hoe kom jij dan mister Fastkruizer? ;)
Samen met spider op 1 bak? *D *D

geintje, hoe zit het eigenlijk met slaap plekken voor de bikers die dat zelf niet willen regelen?
Hotel, camping of jeugdherberg zijn eruggg dicht bij!!
voor info:
jeugdherberg rhijnauwen in Bunnik ( zie www.njhc.nl)
posteljon hotel in Bunnik ( www.???.nl)
of camping in bunnik ( naast A12 op kruipafstand) ( eigenaar Harry v zijl zie telefoonboek)

P
 
Op vrijdag 25 januari 2002 16:24 schreef petophetnet het volgende:Hotel, camping of jeugdherberg zijn eruggg dicht bij!!
voor info:
jeugdherberg rhijnauwen in Bunnik ( zie www.njhc.nl)
posteljon hotel in Bunnik ( www.???.nl)
of camping in bunnik ( naast A12 op kruipafstand) ( eigenaar Harry v zijl zie telefoonboek)

P

Is het een idee om op de stand in Utrecht een inschrijflijst neer te leggen voor de gene die willen blijven pitten in de buurt.
Een hoop die naar Bunnik komen zullen ook wel naar Utrecht gaan neem ik aan.
Misschien is dan ook bekend of die camping überhaupt open is.

Kan iedereen zich inschrijven (laten inschrijven) op hotel, pension of camping en kan er gereserveert worden. Aannemende dat ze daar in Bunnik ook aan doen.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
tnx LCB

Afslag Voorst/Zutphen A1, bij de carpoolplaats (er van uitgaande dat jullie via de A1 gaan)

Of jullie rijden binnendoor via Voorst, zelfde plek...noem de tijd maar


Wij verzamelen dus eerst in Zutfun en daarna rijden we wel door (met diegenen die deze route willen rijden) naar de carpoolplaats om jullie daar te ontmoeten. We kunnen daar denk ik om een uurtje of 8 zijn. Als we eerder moeten verzamelen dan horen we het wel!

Als de camping open is, dan willen we daar gaan overn88 :z , anders wordt het het hotel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan