Inkoopactie TomTom Rider 400 Essential Kit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goed idee :).

Net de rider besteld en dit lijkt mij een goede toevoeging.

Als er nog beschikbaar zou ik ook graag een setje willen bestellen
 
Vandaag de laatste betalingen bijgewerkt.
Degenen die nog niet hebben betaald hebben nog een PB van me ontvangen.

Aangezien geertmoens heeft aangegeven op vakantie te zijn neem ik het risico en zal voor hem ook een kit bestellen.

Mijn streven is om morgen de bestelling te plaatsen.
 
Vandaag de laatste betalingen bijgewerkt.
Degenen die nog niet hebben betaald hebben nog een PB van me ontvangen.

Aangezien geertmoens heeft aangegeven op vakantie te zijn neem ik het risico en zal voor hem ook een kit bestellen.

Mijn streven is om morgen de bestelling te plaatsen.

Super goed bezig!!

Ook dat je die voor geertmoens besteld is geweldig :Y
 
Zojuist heb ik de bestelling bij Waypoint geplaatst.

Super goede service. Na mijn betaling zullen ze aan de hand van de adreslijst de kits rechtstreeks naar jullie toezenden. En helemaal top: als dank krijg ik mijn kit gratis aangeboden :}

In totaal heb ik daarom toch maar 22 kits besteld.
In het ergste geval ben ik levenslang ontdaan van hinderlijke spiegelingen van m'n TomTom :+

@geertmoens: je kit ligt bij mij klaar. Zodra je terug bent van vakantie graag de betaling + PB in orde maken, dan stuur ik deze op.
@MichelvanHagen: ik heb in principe nu een reservekit liggen. Als je toch belangstelling hebt graag ook betaling + PB.
 
De kits gaan vandaag op de post dus waarschijnlijk morgen in huis.
Hartelijk dank voor de bestellingen.

Leuke actie zo. We hadden niet verwacht dat er direct zoveel belangstelling voor was. De eerste oplage van 100 stuks was heel snel uitverkocht. Gelukkig konden we nog snel (voor de vakantie van het spuitgiet bedrijf) een grotere oplage bijmaken.

Ik hoop dat jullie de spullen nuttig kunnen gebruiken, tot op heden hebben we alleen maar goede reacties gehad.

Het WayPoint team
 
De kits gaan vandaag op de post dus waarschijnlijk morgen in huis.
Hartelijk dank voor de bestellingen.

Leuke actie zo. We hadden niet verwacht dat er direct zoveel belangstelling voor was. De eerste oplage van 100 stuks was heel snel uitverkocht. Gelukkig konden we nog snel (voor de vakantie van het spuitgiet bedrijf) een grotere oplage bijmaken.

Ik hoop dat jullie de spullen nuttig kunnen gebruiken, tot op heden hebben we alleen maar goede reacties gehad.

Het WayPoint team

Goede actie waypoint :} *O*
 
-O- lees het nu pas en dus te laat....
Hopelijk komt er nog een keer een groepsactie... er zijn vast meer mensen die dit te laat lezen O-)

Ik heb mn TT 400 nog niet aangeschaft, maar dat zit wel in de planning :Y
 
Ik heb het setje ook binnen. Echt een fijne toevoeging. Bedankt voor het regelen, gjw!
 
De belangstelling blijft aanhouden.
Vandaag zijn de twee kits die ik nog in reserve had weggegaan.

De andere gegadigden hebben niet van zich laten horen en/of betaald en ik wil niet het risico lopen dat ik ermee blijf zitten.


Wellicht is Waypoint ervoor te porren om ook een volgende actie te ondersteunen als er nog voldoende belangstelling is.

Wat mij betreft is deze inkoopactie beëindigd. Er mag het welbekende slotje op :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan